Papierosy Cigger zawierają nikotynę, ale nie wydzielają dymu. Można je palić w miejscach publicznych, bowiem nie emitują substancji smolistych.
Niedziela
19.08.2012
Siódmy franczyzowy punkt sprzedaży papierosów elektronicznych Cigger został uruchomiony w kaliskiej Galerii Tęcza.
 

Kalisz to siódme miasto, w którym powstał franczyzowy punkt sprzedaży elektronicznych papierosów Cigger. Pozostałe placówki działają w centrach handlowych w Białymstoku, Olsztynie, Zgorzelcu, Głogowie, Toruniu oraz w Zambrowie. E-papierosy marki Cigger sprzedawane są także w kilku salonikach firmowych oraz w ok. 40 punktach partnerskich na terenie kraju. Na rynku marka obecna jest od grudnia 2011 roku.

- Tak szybki rozwój to efekt przede wszystkim bardzo dokładnego przygotowania się do produkcji i sprzedaży elektronicznych papierosów i niezbędnych akcesoriów. Trwały one cały ubiegły rok. Wykorzystaliśmy także nasze doświadczenie z wieloletniej działalności gospodarczej. Naszym zamiarem jest utworzenie do końca roku w galeriach handlowych około 30 punktów sprzedaży w systemie partnerskim - zapowiada Mariusz Rajzner, wicedyrektor spółki New Smoke.

Chcąc podjąć współpracę z siecią przyszły franczyzobiorca powinien dysponować kwotą ok. 9 tys. zł oraz mieć wyszukane miejsce w galerii handlowej, gdzie powstanie stoisko. W znalezieniu odpowiedniej powierzchni, jak i podczas negocjacji umowy, można liczyć na pomoc franczyzodawcy. Partner ma zapewnione szkolenie personelu i materiały reklamowe.

Pod koniec czerwca 2012 roku właściciel marki Cigger, firma New Smoke rozpoczęła program współpracy z hotelami oferując e-papierosy jednorazowego użytku. Pierwsza umowa została podpisana z hotelem Moran w Ostrowie. Oferta programu skierowana jest do firm działających w branży HoReCa.

(boa)


Bolesław Adamiec, dziennikarz
Bolesław Adamiec
dziennikarz

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.