Poleć stronę: Stokrotka zakwitnie wiosną
Adresat *
wpisz adres email odbiorcy
Nadawca *
wpisz adres email nadawcy
Wiadomość
możesz dopisać coś do wysyłanej wiadomości

21.10.2013

Stokrotka zakwitnie wiosną

O wsparciu, jakiego oczekują właściciele franczyzowych sklepów spożywczych opowiada Krzysztof Książek, dyrektor ds. franczyzy sieci Stokrotka.

Latem Emperia ogłosiła powrót do franczyzy. Tym razem w ręce franczyzobiorców trafią supermarkety Stokrotka. Kiedy można się spodziewać uruchomienia pierwszych franczyzowych sklepów?
Obecnie trwają prace przygotowawcze, których efektem końcowym będzie kompleksowe rozwiązanie dla franczyzobiorców. Prace projektowe planujemy zakończyć w pierwszym kwartale 2014 roku prezentując wówczas całość oferty potencjalnym partnerom. Naszym celem jest stworzenie formuły franczyzowej, w efekcie której partnerowi oraz jego klientom zaoferujemy nowoczesny spożywczy supermarket, doskonale wpisujący się w aktualne tendencje rynkowe.

Krzysztof Książek, Dyrektor ds. Franczyzy sieci Stokrotka Sp. z o.o Fot. Stokrotka sp. z o.o.

Sieć supermarketów Stokrotka ma ogólnopolski zasięg i do takiego rozlokowania punktów dostaw została stworzona nasza logistyka. Dlatego planujemy rozwój sklepów franczyzowych na terenie całego kraju.
Krzysztof Książek, dyrektor ds. franczyzy sieci Stokrotka

 

Jakie są perspektywy branży spożywczej w Polsce?
Trend, który ma miejsce od kilkunastu lat to systematyczny rozwój kanału supermarketów - zarówno ilościowy, jak i pod kątem udziału w sprzedaży w całej branży FMCG. Sądzę, iż w ciągu najbliższych lat trend ten się utrzyma. Równolegle, w związku z rosnąca konkurencją na rynku oraz zmianą oczekiwań klientów co do jakości produktów dostępnych w sklepach spożywczych, obserwowana będzie postępująca konsolidacja rynku wokół tych operatorów detalicznych, którzy zaoferują swoim partnerom szeroką gamę produktów. Mowa tu przede wszystkim o produktach marki własnej. A ponadto o sprawnej logistyce gwarantującą świeżość na najwyższym poziomie, konkurencyjnych cenach oraz wsparciu marketingowym. Istotnymi czynnikami będą również: wzrost efektywności kosztowej organizacji oraz szybkie i skuteczne reagowanie na nowo pojawiające się trendy konsumenckie np. "ready to eat", czyli kącik gastronomiczny w sklepie.

Rozmawiała (mak)

Stokrotka zakwitnie wiosną

Jeszcze nie ma żadnej wypowiedzi. Niech Twoja będzie pierwsza.

Forum 1851 tematów, 15469 wypowiedzi, 6052 użytkowników