Używki dla ciała, zyski dla portfela

Franczyzobiorcy Konopnej Farmacji sprzedają produkty dermokosmetyczne oraz spożywcze na bazie konopi. W 100 proc. legalne.
Piątek
01.04.2016
Sieć „Używki Świata” sprzedaje legalne używki z całego globu. To nie żart. Tak jak oferta kilku innych sieci franczyzowych.
 

Sklepy pod szyldem „Używki Świata” prawdopodobnie nie różniłyby się znacznie od zwykłych sklepów monopolowych, gdyby nie egzotyczne uzupełnienie oferty alkoholi i papierosów. Obok mocnych trunków, win, piw i tytoni, znajdziemy tam również „wszelkiego rodzaju legalne używki z całego świata”. W sklepach kupimy też szisze, fajki, bonga i inne akcesoria dla palaczy. Przedsiębiorcy, którzy zechcą samodzielnie poprowadzić sklep dla miłośników używek, muszą jednak zgromadzić niemały kapitał na start. Koszt urządzenia i zatowarowania lokalu wymaga co najmniej kwoty 140 tys. zł (zawiera ona również rezerwę finansową, potrzebną do czasu, gdy sklep zacznie zarabiać na bieżące koszty).

Nieco mniej, bo trochę ponad 80 tys. zł wymaga inwestycja w uruchomienie biznesu pod marką Konopna Farmacja. Twórcy konceptu wyszli z założenia, że konopie indyjskie to nie tylko źródło narkotycznych substancji, ale też cudowny lek natury. W punktach Konopnej Farmacji można kupić produkty dermokosmetyczne oraz spożywcze na bazie konopi. Zawierają one składniki oparte na naturalnym ekstrakcie  z rośliny konopi bogatym w składnik kannabidiol (CBD) oraz na oleju konopnym, dzięki czemu przejawiają zaskakujące efekty w leczeniu wielu schorzeń i dolegliwości. Wywodzący się z Czech koncept ma 20 sklepów na macierzystym rynku, 10 placówek w Polsce i jedną w Wielkiej Brytanii. Franczyzobiorców szuka w miastach powyżej 100 tys. zł.
Zawsze na początku potencjalni franczyzobiorcy pytają nas  o legalność tego typu produktów. Zapewniamy, że nie ma żadnych obaw. Oferowane przez nas kosmetyki, oleje czy produkty spożywcze są legalne i bezpieczne – zapewnia polski masterfranczyzodawca.  – W naszym sklepie w Katowicach raz odbyła się kontrola policji. Znak na szyldzie skłania funkcjonariuszy do sprawdzenia, czy nie oferujemy klientom produktów o zakazanym składzie. Jednak takich nieprawidłowości w żadnym z naszych sklepów nie wykryto. Wszystko jest legalne, a kontrola  w naszej placówce nigdy się nie powtórzyła.

Na rynku amerykańskim działalność rozwija firma WeGrow, która oferuje produkty lecznicze na bazie konopii, ale też doradza w zakresie ich użytkowania. Na licencji WeGrow możemy m.in. otworzyć własną plantację marihuany.  Niedługo po tym, jak Arizona dołączyła do tych amerykańskich stanów, które pozwalają na stosowanie marihuany w celach medycznych, na jej rynek zawitał supermarket weGrow.


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.