pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 09.07.2012

Bricomarché dopasowany do rynku

O zmianie się zwyczajów zakupowych klientów opowiada Janusz Bartkowiak, członek zarządu Grupy Muszkieterów w Polsce.

pytanie tygodnia | 05.07.2012

Deficyt atrakcyjnych lokali

Zdobycie dobrej lokalizacji do prowadzenia sprzedaży kosmetyków wymaga dużej aktywności i wytrwałości - mówi Rafał Trzebiatowski, właściciel sieci Flormar.

pytanie tygodnia | 02.07.2012

Sprzedaż spadła, ale wciąż zarabiamy

O następstwach ustawy refundacyjnej i zakazie reklamowania aptek opowiada Waldemar Ciunel, właściciel sieci Aptek Arnika.

pytanie tygodnia | 27.06.2012

Uniezależnić się od budowlanki

O nowych kanałach sprzedaży w branży budowlanej opowiada Artur Guzik, dyrektor sprzedaży TIM SA.

pytanie tygodnia | 26.06.2012

Sport napełnia kieszeń

O wpływie wydarzeń sportowych na sprzedaż sprzętu RTV opowiada Marcin Witkowski, zastępca dyrektora handlowego Mix electronics.

pytanie tygodnia | 24.06.2012

Portfel przedsiębiorców chudnie

O kosztach prowadzenia biznesu firm z branży "dla domu i ogrodu" opowiada Maciej Światek, wiceprezes zarządu Jeta, sieci sklepów z płytkami ceramicznymi.

pytanie tygodnia | 21.06.2012

Konsolidacja kwitnie

Rynek florystyczny stoi przed procesem, który czeka każdy rozwinięty organizm gospodarczy - konsolidacja - mówi Andrzej Dąbrowski, właściciel sieci kwiaciarni Bukieciarz.

pytanie tygodnia | 18.06.2012

Biznes nieulotny

Gazeta z programem to nośnik reklamy, który nie dezaktualizuje się tak szybko, jak dzienniki i ulotki – mówi Konrad Waszczyk, redaktor naczelny gazety Free TV.

pytanie tygodnia | 14.06.2012

Piłkarski czerwiec w Piwiarniach Warki

O planowanych wzrostach sprzedaży opowiada Tomasz Klujew, kierownik ds. rozwoju lokali wizerunkowych Grupy Żywiec.

pytanie tygodnia | 11.06.2012

Jesienne meblowanie

O sezonowości sprzedaży mebli i planach otwarć nowych sklepów opowiada Jarosław Lehwark, dyrektor zarządzający BoConcept Retail Poland.

pytanie tygodnia | 07.06.2012

Polacy są otwarci na nowe marki

- mówi Maria Öqvist, dyrektor zarządzająca szwedzkiej sieci sklepów z odzieżą dziecięcą Polarn O. Pyret.

pytanie tygodnia | 04.06.2012

Zarabiaj na zakazach

Największy wpływ na rozwój rynku e-papierosów ma zakaz palenia w miejscach publicznych – mówi Mariusz Rajzner ze spółki New Smoke rozwijającej sklepy Cigger.

pytanie tygodnia | 31.05.2012

Pół planu rocznego w pół roku

O nadwyżce ofert sprzedaży nad ofertami kupna w branży nieruchomości opowiada Rafał Stec, prezes sieci KNC Nieruchomości.

pytanie tygodnia | 28.05.2012

Zyski nie śpią

O tym, jak stworzyć portal internetowy informujący o nocnym życiu polskich miast opowiada Tomasz Zakrzewski, dyrektor ds. sprzedaży Klubowa.pl

pytanie tygodnia | 24.05.2012

Bankowość nowoczesna

O nowym formacie placówek opowiada Zbigniew Płuciennik, dyrektor Alior Bank Express.

pytanie tygodnia | 21.05.2012

Na lekcje po zakupach

Szkoły językowej w galerii handlowej jeszcze nie było. O potencjale biznesu w nietypowej lokalizacji opowiada Rafał Moszczyński, dyrektor firmy Happy Land.

pytanie tygodnia | 17.05.2012

W firmie jak na ringu

O tym co łączy sport i biznes opowiada w ekskluzywnym wywiadzie Witalij Kliczko, ukraiński bokser, mistrz wagi ciężkiej federacji WBC.

pytanie tygodnia | 14.05.2012

Bank co kilometr

O planach rozwoju Getin Banku i wyłączności terytorialnej partnerów opowiada Tomasz Majewski, dyrektor departamentu dystrybucji pośredniej.

pytanie tygodnia | 10.05.2012

Od przybytku głowa nie boli

O dobrej koniunkturze na rynku przedszkoli niepublicznych spowodowanych wyżem demograficznym opowiada Piotr Gałka, właściciel sieci Przedszkole Koliberek.

pytanie tygodnia | 07.05.2012

Wyróżnić się z tłumu to sztuka

O sytuacji na rynku odzieżowym i planach sieci Viceversa opowiada Beata Brzozowska, asystent dyrektora ds. marketingu i sprzedaży spółki Yakan, operatora marki.

  pierwsza
  poprzednia
30
31
33
34
następna  
ostatnia