A-T Krotoszyn otwiera nowe placówki

Nowy magazyn, mieszczący się w pobliżu centrali firmy A-T Krotoszyn, będzie miał powierzchnię 4,5 tys. m2.
Piątek
19.03.2010
Artykuły elektryczne można kupić w dwóch nowych sklepach w Brzegu i Koninie.
 

Przedsiębiorstwo Handlowe A-T z siedzibą w Krotoszynie zajmuje się m.in. sprzedażą artykułów elektrycznych i oświetleniowych. W sieci działają obecnie 34 sklepy oraz 10 hurtowni.

- W ubiegłym roku nasza sieć sklepów powiększyła się o dziewięć nowych placówek. Chcielibyśmy utrzymać ubiegłoroczne tempo otwarć i mamy nadzieję, że nam się to uda. Tym bardziej, że pierwsze tegoroczne otwarcia mamy już za sobą. Nowe sklepy z logo A-T pojawiły się w Brzegu i Koninie – mówi Paweł Jarmużek, prezes zarządu.

Firma rozpoczęła także rozbudowę swojej siedziby w Krotoszynie, gdzie powstaje właśnie nowe centrum logistyczne firmy.

- Pierwszy etap budowy to magazyn o powierzchni prawie 4,5 tys. m2, którego szacowany koszt budowy sięga 6 mln zł, a planowany termin zakończenia inwestycji to wrzesień 2010. Docelowo powstanie jeszcze ok. 10 tys. m2 magazynu oraz biurowiec. Inwestycja ta ma się przyczynić do zebrania w jednej lokalizacji wszystkich towarów z całego asortymentu firmy, który obecnie rozproszony jest w kilku miejscach w Krotoszynie. Pozwoli to jeszcze bardziej skrócić procesy logistyczne, obniżyć ich koszty, a przez to zwiększyć przewagę konkurencyjną - mówi Paweł Jarmużek.

A-T nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie do sieci ani w trakcie współpracy. Firma bierze na siebie ciężar remontu i przygotowania placówki wg opracowanych standardów. Potencjalny franczyzobiorca powinien jednak uczestniczyć w zatowarowaniu własnej placówki i przeznaczyć na ten cel minimum 50 tys. zł. Musi też posiadać własny lokal o powierzchni 200-500 m2 w mieście liczącym 30 - 60 tys. mieszkańców. Firma zapewnia szkolenia, systemy informatyczne, obsługę bankową, prowadzenie księgowości oraz pomoc w windykacji z doradztwem działu prawnego.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Biznesplan: jak policzyć przyszłe zyski /16.03.2009

Zanim zainwestujemy we własny biznes spróbujmy oszacować jego rentowność.