Ambitne plany / Do grudnia 2019 roku franczyzodawca chciałby mieć 50 funkcjonujących jednostek na terenie Polski.
Czwartek
15.08.2019
TwojeMiasto.poleca.to do końca roku chce mieć 50 działających placówek w całej Polsce. Kto może otworzyć własny portal internetowy?
 

TwojeMiasto.poleca.to promuje lokalnych przedsiębiorców i usługodawców z każdego powiatu, aby dać im możliwość zwiększenia rozpoznawalności ich marki w sieci (strona WWW, Facebook, Instagram, aplikacja mobilna). Portal TwojeMiasto.poleca.to jest innowacyjnym narzędziem opartym o media społecznościowe, za pomocą którego firmy mają możliwość tanio, sprawnie i skutecznie reklamować swoje produkty i usługi na lokalnych rynkach. Projekt powstał po to, aby pomóc lokalnym przedsiębiorcom w promocji ich działalności, dzięki innowacyjnym narzędziom marketingowym. Nasz projekt jesteśmy w stanie wdrożyć w każdym powiecie w Polsce – mówi Mariusz Frej, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży TwojeMiasto.poleca.to.

Franczyzobiorca otrzymuje licencję na portal, na którym mieszkańcy z danego regionu zobaczą oferty firm z ich miejsca zamieszkania. – Wchodząc na portal znajdziemy tam profile lokalnych firm. Każda z nich otrzymuje roczny wpis do bazy przedsiębiorstw oraz wizualizację swojej działalności. Portal wyposażony jest również w system kuponów rabatowych oraz system poleceń. Oczywiście franczyzobiorca może zmieniać ceny i zawartość usług w pakietach, jak również stosować płatności abonamentowe. Na rynku franczyzowym aktualnie nie ma projektu, który w tak dużym stopniu może udzielić lokalnym przedsiębiorcom wsparcia i dać tak wiele możliwości rozwoju biznesów – dodaje Mariusz Frej.

TwojeMiasto.poleca.to szuka franczyzobiorców na terenie całego kraju. Do grudnia 2019 roku franczyzodawca chciałby mieć 50 funkcjonujących jednostek na terenie Polski. – Od naszych franczyzobiorców wymagamy bardzo dobrej znajomości lokalnego rynku, doświadczenia w sprzedaży usług oraz chęci założenia działalności gospodarczej. Franczyzobiorcy otrzymują od nas pakiet szkoleń wdrażających, sprzedażowych, narzędzia i materiały oraz wsparcie administracyjne i systemowe. To od niego zależy powodzenie i sukces na lokalnym rynku – zapewnia Frej.

Opłata licencyjna jest jednorazowa i zależna od wielkości miasta powiatowego. Do 100 tys. mieszkańców wynosi ona 999 zł netto oraz opłata abonamentowa 499 zł netto, a w powiecie, który przekracza liczbę 100 tys. mieszkańców wynosi 3499 zł netto oraz opłata abonamentowa 999 zł netto. Jest to uwarunkowane większą liczbą przedsiębiorców w danym powiecie, a co za tym idzie większymi możliwościami rozwoju. – W tej cenie franczyzobiorca otrzymuje od nas pełen system wsparcia lokalnych przedsiębiorców, na który składa się: strona internetowa w domenie poleca.to, którą franczyzobiorca otrzyma na wyłączność, aplikacja mobilna z dodatkowymi narzędziami promowania (karty lojalnościowe, Lokalna Karta Korzyści, system wiadomości PUSH na terenie powiatu oraz geofencing (narzędzie do wytyczania wirtualnej granicy na wybranym przez przedsiębiorcę terenie, w którym może generować powiadomienia na urządzenie mobilne wchodzące lub wychodzące z określonego terenu) – argumentuje Mariusz Frej.  Stworzyliśmy taki model franczyzowy, aby nie obciążać potencjalnego partnera biznesowego dużymi kosztami. Dzięki naszemu systemowi franczyzobiorca może w ciągu godziny zaprogramować sprzedane klientowi usługi – dodaje.

Dodatkowo brak prowizji od sprzedaży daje spore możliwości rozbudowy własnej sieci sprzedaży przez franczyzobiorcę, który może dokupić licencje na kolejne powiaty.


Mariusz Frej, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży TwojeMiasto.poleca.to / "Projekt powstał po to, aby pomóc lokalnym przedsiębiorcom w promocji ich działalności. Nasz projekt jesteśmy w stanie wdrożyć w każdym powiecie w Polsce".

POPULARNE NA FORUM

Jaki internet do firmy?

Polecam sprawdzić ofertę https://airmax.pl/klienci_biz/internet/?airexpress korzystamy z tego operatora w kilku lokalizacjach, bardzo dobrze się sprawdza.

8 wypowiedzi
ostatnia 03.12.2021
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020
Księgowość we własnej firmie

U nas również postawilismy na system do zarządzania zasobami ludzkimi z modułami do fakturowania.

35 wypowiedzi
ostatnia 24.04.2020
Szkolenia sprzedażowe

Dzień dobry, czy wie ktoś z Państwa kto prowadzi szkolenia sprzedażowe czy szkolenia dla handlowców?

1 wypowiedzi
ostatnia 21.11.2019
Agencja marketingowa - czy warto?

Moim zdaniem warto. W takich agencjach pracują przeważnie doświadczeni specjaliści, którzy starają się zadbać o klienta oraz zapewnić mu możliwie profesjonalną i...

3 wypowiedzi
ostatnia 14.08.2019
Księgowość we własnej firmie

Nie wyobrażam sobie samodzielnego prowadzenia księgowości. Prowadząc swoją firmę ma się wystarczająco dużo na głowie! Praktycznie wszyscy moi znajomi przedsiębiorcy ...

35 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2019