raporty

raporty | 07.11.2022

Więcej franczyzobiorców, choć przybywa ich wolniej

„Rynek mówi sprawdzam. Polacy wciąż ufają franczyzie” – to główne tezy raportu o rynku franczyzy przygotowanego przez Polską Organizację Franczyzodawców i portal Franchising.pl.

„Rynek mówi sprawdzam. Polacy wciąż ufają franczyzie” – to główne tezy raportu o rynku franczyzy przygotowanego przez Polską Organizację Franczyzodawców i portal Franchising.pl.

wydarzenia | 15.01.2024

Szkolenie z franczyzy

Planujesz zostać franczyzodawcą i chcesz rozwinąć sieć, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.

raporty | 18.07.2018

Franczyza wciąż rozchwytywana

Polacy kupują coraz więcej licencji na biznes. Liczba placówek franczyzowych w 2017 roku wzrosła o ponad 4,3 tys.

raporty | 29.05.2017

Przybywa sprawdzonych franczyz

Poszukiwacze pomysłów na biznes mogą wybierać już spośród blisko 1,2 tys. konceptów franczyzowych.

wydarzenia | 16.02.2024

Roczna subskrypcja w promocyjnej cenie

Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca!

raporty | 04.04.2016

Rynek franczyzy rośnie

Według raportu „Rynek franczyzy 2016” firmy doradczej PROFIT system i portalu Franchising.pl na polskim rynku działa 1 114 systemów franczyzowych, w ramach których funkcjonuje 68,4 tys. sklepów i punktów usługowych.

raporty | 19.11.2015

Po drodze z franczyzą

Już blisko co piąta stacja benzynowa należy do partnera lub agenta. Przedsiębiorcy wybierają franczyzę poszukując przewagi nad konkurencją.

raporty | 02.04.2015

Raport o rynku franczyzy 2015

W minionym roku na polskim rynku zadebiutował tysięczny koncept franczyzowy. Rynek dojrzał - rośnie nieco wolniej, ale jest bezpieczniejszy.

raporty | 07.10.2014

Uroda i fitness 2014

Rynek usług związanych z poprawianiem urody powoli wstaje z kolan. Największy ruch widać w branży fitness, ale gabinety kosmetyczne też łapią wiatr w żagle.

raporty | 06.10.2014

Dom i ogród 2014

Sprzedaż na raty, poprzez sklep internetowy, realizacja nietypowych zamówień, bezpłatna pomoc architekta wnętrz. Właściciele sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz co rusz testują nowe rozwiązania, których celem jest pozyskanie klienta.

raporty | 03.10.2014

Sklepy spożywcze 2014

Jeśli sklep spożywczy, to tylko w sieci. Prowadzenie biznesu w pojedynkę w tej branży może skończyć się szybkim wywieszeniem białej flagi.

raporty | 03.10.2014

Sklepy odzieżowe i obuwnicze 2014

Po kilku latach zamieszania firmy działające w branży odzieżowej mogą trochę odetchnąć – sytuacja na rynku nie jest może idealna, ale jest w miarę stabilna.

raporty | 03.10.2014

Edukacja 2014

Do tej pory na rynku prywatnej edukacji rządziły szkoły językowe. Jednak zmiany w publicznym systemie nauczania sprawiły, że do głosu dochodzą franczyzodawcy oferujący zajęcia z przedmiotów ścisłych.

raporty | 03.10.2014

Franczyza bankowa 2014

Rynek bankowej franczyzy się ustabilizował. Po pierwszych latach podsycanego koniunkturą euforycznego rozwoju i ostrym hamowaniu w okresie najsilniejszego kryzysu franczyza w sektorze finansowym weszła na ścieżkę stabilnego wzrostu.

raporty | 02.10.2014

Artykuły dziecięce 2014

Podobno na dzieciach się nie oszczędza. Potwierdzają to właściciele sklepów z artykułami dla dzieci, którzy na brak klientów nie narzekają.

raporty | 02.10.2014

Branża jubilerska i kosmetyczna 2014

Firmy kosmetyczne i jubilerskie chętnie decydują się na uruchomienie wysp handlowych albo wstawienie stoiska z produktami do drogerii lub innego sklepu.

raporty | 02.10.2014

Usługi dla biznesu, internet, doradztwo 2014

Niska kwota inwestycji w biznes, brak konieczności wynajmowania biura w drogiej lokalizacji i niewymagane doświadczenie to tylko niektóre atuty firm usługowych.

raporty | 02.10.2014

Nieruchomości 2014

Uwolnienie zawodu pośrednika nieruchomości i nowy program Mieszkanie dla Młodych – to najważniejsze wydarzenia w branży nieruchomości w mijającym roku.

raporty | 02.10.2014

Gastronomia 2014

W minionym roku coraz więcej sieci gastronomicznych decydowało się na otwieranie lokali w małych miastach. Konkurencja jest tu na razie niewielka, a koszty prowadzenia biznesu niższe.

2
3