Prezentacja systemu Intermarché i Bricomarché
"Każdy dzień jest inny, każdy ciekawy. Firma to nasze życie".
Magdalena i Marcin Dudka, franczyzobiorcy Intermarché Słubice
Grupa Muszkieterów daje każdemu możliwość realizacji marzenia o własnej firmie. Pomoc Grupy Muszkieterów obejmuje wszystkie etapy prowadzące do otwarcia sklepu oraz wsparcie w bieżącej działalności.
Biznesowy kontrakt równych partnerów
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem niezależnych właścicieli supermarketów. To jedyny tego typu model franczyzowy w Polsce. W Grupie Muszkieterów nie istnieje, tak jak w innych sieciach franczyzowych, podległość na linii franczyzodawca (centrala) – franczyzobiorca. Każdy członek Grupy wypełnia podwójną funkcję kierowniczą: z jednej strony jest szefem przedsiębiorstwa, które sam stworzył, z drugiej - pełni funkcję zarządczą w ramach Grupy. Dzięki temu współdecyduje o polityce rozwoju całej firmy.
Umowa franczyzowa Muszkieterów została oparta na zasadach partnerstwa
Zasady umowy gwarantują franczyzobiorcy 10 letnią współpracę z możliwością jej przedłużenia. Przez cały okres obowiązywania umowy franczyzowej Muszkieterowie przekazują partnerowi „know-how”, czyli wiedzę potrzebną do coraz lepszego prowadzenia sklepu. Z kolei partner utrzymuje wysoki standard handlu i obsługi w supermarkecie.
Grupa Muszkieterów zrzesza obecnie kilka tysięcy przedsiębiorców w 6 krajach, m.in. w Polsce, Francji, Belgii i Portugalii. Początek międzynarodowej ekspansji Muszkieterów przypada na 1988 rok. Przychody całej Grupy przekraczają regularnie 40 mld euro rocznie. Pierwszy polski sklep otwarty został w 1997 roku. Obecnie Muszkieterowie zrzeszają w Polsce prawie 400 placówek. Marki Intermarché i Bricomarché pod względem obrotów są największymi franczyzowymi sieciami supermarketów działającymi na rynku artykułów spożywczych oraz w branży "dom i ogród".
Wybierz markę dla siebie
Intermarché to marka supermarketów spożywczo-przemysłowych, które na powierzchni od kilkuset do ponad 2000 m² oferują klientom do kilkunastu tysięcy pozycji asortymentowych. Intermarché ma szeroki wachlarz marek własnych. Muszkieterowie zapewniają klientom najniższe ceny ponad 3 tysięcy najlepiej rotujących produktów.
Bricomarché to sieć suoermarketów z artykułami do domu i ogrodu oraz materiałami budowlanymi. Średnia powierzchnia sklepu wynosi 1400 m². Bricomarché jest liderem pod względem obrotów na rynku supermarketów typu "dom i ogród". Niskie ceny oferowanych produktów dają tym sklepom przewagę nad konkurencją.
Wsparcie dla franczyzobiorców
Przed otwarciem sklepu:
- Cykl specjalistycznych szkoleń przygotowujących do prowadzenia sklepu, obejmujących teorię oraz staże praktyczne w sklepach w całej Polsce,
- Wybór lokalizacji, opracowanie projektu placówki, pomoc w doborze wyposażenia,
- Pomoc w budowie obiektu,
- Pomoc w przygotowaniu sklepu do otwarcia.
W trakcie funkcjonowania sklepu:
- Dostęp do nowoczesnej centrali zakupowej umożliwiającej pełne zatowarowanie sklepu oraz zakup artykułów po najniższych cenach,
- Nowoczesną logistykę zapewniającą sprawny łańcuch dostaw i świeżość produktów,
- Nowoczesny system informatyczny z elektroniczną platformą składania zamówień,
- Liczne działania marketingowe - gazetki handlowe dla klientów, reklamę w mediach i na billboardach,
- Możliwość czynnego udziału w pracach struktur centralnych i aktywnego kształtowania polityki całej firmy.
Supermarket Bricomarché typu "dom i ogród" we Wschowej
Zalety systemu Muszkieterów
- Wkład inwestycyjny nie jest opłatą licencyjną na rzecz centrali, tylko wkładem do własnej spółki, która będzie zarządzać supermarketem.
- Franczyzobiorca inwestuje swoje pieniądze dopiero wtedy, gdy jest już zaakceptowany przez komisję rekrutacyjną, jest po szkoleniu i po wyborze lokalizacji.
- Franczyzobiorcy zawsze mają kilka projektów do wyboru spośród wielu lokalizacji przygotowanych na terenie całego kraju.
- Podczas otwarcia swojego supermarketu nowy Muszkieter może liczyć na wszechstronną pomoc: w sprawie zatowarowania, rekrutacji i szkolenia pracowników, a także przy wyborze dostawców oraz przy nagłośnieniu otwarcia sklepu w lokalnym środowisku.
- Grupa Muszkieterów oferuje franczyzobiorcom pomoc centrali w codziennej pracy supermarketów: pracownicy centrali organizują akcje marketingowe, przetargi i nadzorują inwestycje.
- Po 2 latach franczyzobiorca staje przed szansą zostania udziałowcem spółki cywilnej Muszkieterów, która zarządza międzynarodową siecią sklepów, może też zyskać prawo do otwarcia kolejnych supermarketów w Polsce.
Kogo szukamy?
Muszkieterem może zostać każda przedsiębiorcza osoba, która posiada środki finansowe niezbędne do rozpoczęcia działalności, utożsamia się z misją Grupy Muszkieterów oraz wyraża gotowość prowadzenia supermarketu zgodnie ze standardami obowiązującymi w sieci. Przystąpienie do systemu wiąże się z zaakceptowaniem tzw. Karty Muszkietera, określającej zasady działania i misję firmy. Grupa Muszkieterów gwarantuje kandydatom na franczyzobiorców odbycie półrocznego szkolenia, które w pełni przygotuje ich do prowadzenia supermarketu.
Supermarket spożywczy Intermarché w Nowej Rudzie
Kryteria przyjęcia do systemu
Grupa Muszkieterów poszukuje osób przedsiębiorczych oraz zaangażowanych w swoją pracę. Mile widziane jest doświadczenie w handlu, chociaż nie zamykamy drogi ludziom wyspecjalizowanym w innych dziedzinach. Szczegóły współpracy będą omawiane podczas spotkania z przedstawicielem Grupy Muszkieterów.
Zgłoszenie
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani otwarciem własnego supermarketu, zapraszamy do wypełnienia i wysłania ankiety. Na spotkanie można się także umówić, dzwoniąc na numer (61) 665 11 27 lub (61) 665 48 48.