pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 26.02.2012

Słodycze i zabawki z kiosku

Salon prasowy coraz częściej przypomina sklep spożywczy. O zmianie asortymentu w punktach Kolportera opowiada Mateusz Wiśniewski, wiceprezes firmy.

pytanie tygodnia | 20.02.2012

Sieci uratują biura nieruchomości?

Rynek pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zmierza do konsolidacji. W grze pozostają duże biura - mówi Krzysztof Pelowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Północ Nieruchomości.

pytanie tygodnia | 16.02.2012

Po schodach do biznesu

O profilu poszukiwanych kandydatów i perspektywach rozwoju za granicą opowiada Marcin Pieczonka, dyrektor zarządzający Stairs Center.

pytanie tygodnia | 13.02.2012

Polacy wciąż chcą do Grecji i Egiptu

O preferencjach turystycznych Polaków i trudnej sztuce doboru franczyzobiorców opowiada Damian Ozga, prezes zarządu My Travel.

pytanie tygodnia | 09.02.2012

Kosmetyczne menu

Nie wystarczy otworzyć salon kosmetyczny, żeby zarobić. Trzeba stale uaktualniać ofertę, bo to klientki decydują o popularności zabiegów - mówi Mariusz Rybak, współwłaściciel Baylla.

pytanie tygodnia | 06.02.2012

Czysty biznes

Wielu franczyzobiorców prowadzi po kilka placówek. Doświadczenie zdobyte w jednym sklepie przydaje się w kolejnych – mówi Ewelina Kozioł, właścicielka sieci Mydlarni u Franciszka.

pytanie tygodnia | 02.02.2012

Transmisja w HD

Relacje z dużych imprez sportowych wpłyną na wzrost sprzedaży w branży RTV/AGD - twierdzi Krzysztof Janiec, kierownik działu rozwoju sieci Mix electronics.

pytanie tygodnia | 30.01.2012

Jak dorabiają stacje?

O dodatkowych źródłach dochodów, na jakie mogą liczyć właściciele stacji paliw opowiada Leszek Hendzel, dyrektor ds. rozwoju biznesu w sieci Moya.

pytanie tygodnia | 26.01.2012

Uroda on-line

Rezerwacje on-line usprawniają pracę salonu kosmetycznego i są wygodne dla klientów - mówi Seweryn Sarna z Lorenzo Coletti.

pytanie tygodnia | 23.01.2012

Biznes od święta

W naszych sklepach można znaleźć upominki prawie na każdą okazję i dla każdej grupy wiekowej, dzięki temu cały rok jest dla nas owocny - mówi Aleksandra Figas z firmy Kukartka.

pytanie tygodnia | 16.01.2012

Klient na linii

O raz pozyskanego klienta trzeba dbać przez cały okres trwania umowy – mówi Piotr Kostrzewa, kierownik sprzedaży MS Polska, partnera Orange i TP S.A.

pytanie tygodnia | 09.01.2012

Biznes pełną parą

Klienci często pytają mnie, czy mobilna myjnia parowa to biznes sezonowy. Odpowiedź brzmi: zdecydowanie nie - mówi Katarzyna Hemmerling, właścicielka sieci SteamArt Mobile.

pytanie tygodnia | 02.01.2012

Gastronomia z potencjałem

O szansach i zagrożeniach, jakie przyniesie polskiej gastronomii rok 2012 opowiada Iwona Olbryś, dyrektor generalny Telepizza Poland.

pytanie tygodnia | 26.12.2011

Ognista franczyza

Krzysztof Pliszka, prezes zarządu Poż-Pliszka wyjaśnia, kto jest głównym adresatem usług przeciwpożarowych i jak pozyskać klientów.

pytanie tygodnia | 19.12.2011

Specjalista płaci mniej

Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju firmy Yasumi wyjaśnia, dlaczego na rynku kosmetycznym pojawia się coraz więcej wyspecjalizowanych gabinetów.

pytanie tygodnia | 12.12.2011

Agent nie tylko w stolicy

O potencjale rynku nieruchomości i pracy agenta opowiada Lesław Piszewski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju sieci franczyzowej Emmerson S.A.

pytanie tygodnia | 05.12.2011

Belfer wychodzi z szarej strefy

Pomaga mu w tym firma Arysto Korepetycje. O szczegółach opowiada Wiktor Kowalski, specjalista ds. rozwoju sieci.

pytanie tygodnia | 28.11.2011

Nie coś za coś, tylko in plus

O tym, czy w Polsce opłaca się otwierać hotele opowiada Andrzej Wójcik, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży i rozwoju PUHIT S.A.

pytanie tygodnia | 21.11.2011

Najlepszą reklamą jest usługa

O sposobach promocji sieci nieruchomości opowiada Frank Polzler, dyrektor generalny RE/MAX Europe.

pytanie tygodnia | 14.11.2011

Integracja przez szkolenie

O sprzedaży szkoleń i wyjazdów integracyjnych opowiada Kamil Kita, prezes zarządu Lauren Peso Polska S.A.

  pierwsza
  poprzednia
32
33
35
36
następna  
ostatnia