pytanie tygodnia
Słodycze i zabawki z kiosku
Salon prasowy coraz częściej przypomina sklep spożywczy. O zmianie asortymentu w punktach Kolportera opowiada Mateusz Wiśniewski, wiceprezes firmy.
Sieci uratują biura nieruchomości?
Rynek pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zmierza do konsolidacji. W grze pozostają duże biura - mówi Krzysztof Pelowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Północ Nieruchomości.
Po schodach do biznesu
O profilu poszukiwanych kandydatów i perspektywach rozwoju za granicą opowiada Marcin Pieczonka, dyrektor zarządzający Stairs Center.
Polacy wciąż chcą do Grecji i Egiptu
O preferencjach turystycznych Polaków i trudnej sztuce doboru franczyzobiorców opowiada Damian Ozga, prezes zarządu My Travel.
Kosmetyczne menu
Nie wystarczy otworzyć salon kosmetyczny, żeby zarobić. Trzeba stale uaktualniać ofertę, bo to klientki decydują o popularności zabiegów - mówi Mariusz Rybak, współwłaściciel Baylla.
Czysty biznes
Wielu franczyzobiorców prowadzi po kilka placówek. Doświadczenie zdobyte w jednym sklepie przydaje się w kolejnych – mówi Ewelina Kozioł, właścicielka sieci Mydlarni u Franciszka.
Transmisja w HD
Relacje z dużych imprez sportowych wpłyną na wzrost sprzedaży w branży RTV/AGD - twierdzi Krzysztof Janiec, kierownik działu rozwoju sieci Mix electronics.
Jak dorabiają stacje?
O dodatkowych źródłach dochodów, na jakie mogą liczyć właściciele stacji paliw opowiada Leszek Hendzel, dyrektor ds. rozwoju biznesu w sieci Moya.
Uroda on-line
Rezerwacje on-line usprawniają pracę salonu kosmetycznego i są wygodne dla klientów - mówi Seweryn Sarna z Lorenzo Coletti.
Biznes od święta
W naszych sklepach można znaleźć upominki prawie na każdą okazję i dla każdej grupy wiekowej, dzięki temu cały rok jest dla nas owocny - mówi Aleksandra Figas z firmy Kukartka.
Klient na linii
O raz pozyskanego klienta trzeba dbać przez cały okres trwania umowy – mówi Piotr Kostrzewa, kierownik sprzedaży MS Polska, partnera Orange i TP S.A.
Biznes pełną parą
Klienci często pytają mnie, czy mobilna myjnia parowa to biznes sezonowy. Odpowiedź brzmi: zdecydowanie nie - mówi Katarzyna Hemmerling, właścicielka sieci SteamArt Mobile.
Gastronomia z potencjałem
O szansach i zagrożeniach, jakie przyniesie polskiej gastronomii rok 2012 opowiada Iwona Olbryś, dyrektor generalny Telepizza Poland.
Ognista franczyza
Krzysztof Pliszka, prezes zarządu Poż-Pliszka wyjaśnia, kto jest głównym adresatem usług przeciwpożarowych i jak pozyskać klientów.
Specjalista płaci mniej
Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju firmy Yasumi wyjaśnia, dlaczego na rynku kosmetycznym pojawia się coraz więcej wyspecjalizowanych gabinetów.
Agent nie tylko w stolicy
O potencjale rynku nieruchomości i pracy agenta opowiada Lesław Piszewski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju sieci franczyzowej Emmerson S.A.
Belfer wychodzi z szarej strefy
Pomaga mu w tym firma Arysto Korepetycje. O szczegółach opowiada Wiktor Kowalski, specjalista ds. rozwoju sieci.
Nie coś za coś, tylko in plus
O tym, czy w Polsce opłaca się otwierać hotele opowiada Andrzej Wójcik, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży i rozwoju PUHIT S.A.
Najlepszą reklamą jest usługa
O sposobach promocji sieci nieruchomości opowiada Frank Polzler, dyrektor generalny RE/MAX Europe.
Integracja przez szkolenie
O sprzedaży szkoleń i wyjazdów integracyjnych opowiada Kamil Kita, prezes zarządu Lauren Peso Polska S.A.