Troll się zmienia
 
 Obecnie w kraju działa 20 sklepów firmowych i około 60 sklepów licencyjnych. Na kolejne miesiące 2005 roku planuje się dalszy rozwój sieci salonów. Sklepy działają także za granicą: w Kłajpedzie, Norymbergii i Pradze.
Firma działa na zasadach franchisingu. W związku z dynamicznym rozwojem cały czas poszukuje klientów franczyzowych. Tym, którzy decydują się na współpracę, TROLL oferuje szeroką pomoc - zaplecze logistyczne, marketingowe.
Istniejące już sklepy TROLL-a są obecnie modernizowane. Zmiany te wynikają z obserwacji i badań rynku, są także odpowiedzią na oczekiwania klientek. Wnętrza modernizowanych sklepów zachowują nowoczesny charakter. Jest on utrzymany w bajkowym, tajemniczym klimacie. Świeża kolorystyka, kwiatowe, abstrakcyjne motywy, nowoczesne meble – to elementy wyróżniające sklepy TROLL.
Jeszcze bliżej Klientek
TROLL dba o to, aby Klientki nie nudziły się w sklepach. Każdy dzień, ważny w kalendarzu młodych ludzi, jak chociażby walentynki, pierwszy dzień wiosny czy prima aprilis, jest okazją do organizowania akcji happeningowych, konkursów czy promocji dla klientek. Specjalnie z myślą o nich powstał także internetowy klub TROLL-a. Od kwietnia w sklepach pojawi się także magazyn TROLL-a „be oneself”. Magazyn jest nowym narzędziem komunikacji z klientem. Treścią i szatą graficzną przypomina młodzieżowe czasopismo, aniżeli katalog prezentujący kolekcję.
TROLL w mieście
Od marca bieżącego roku TROLL rozpoczął kampanię reklamową. Charakterystyczny wizerunek dziewczyny w diademie wyłaniający się z błękitnej poświaty pojawił się na bilbordach w całej Polsce. Kampania reklamowa TROLL-a ma związek z promocją nowego hasła "be oneself", które wprowadza w nową strategię komunikacji marki. Ma ona stać się jeszcze bliższa klientce.
Info: TrollPRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
                                                /29.10.2025
                                             
                                                Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
                                                /29.10.2025
                                            
                                            Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
                                                /24.10.2025
                                             
                                                Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
                                                /24.10.2025
                                            
                                            W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Centra VR, mobilne powerbanki, nowoczesne pralnie czy punkty pobrań – na Targach Franczyza w Warszawie będzie można sprawdzić, jak wiele twarzy ma dziś branża usług. To konkretne pomysły na biznes gotowe do wdrożenia w każdym mieście.
Masz lokal i głowę do biznesu? Drogerie Natura dadzą Ci resztę: silną markę, zatowarowanie i wsparcie. Możesz zarabiać od pierwszego dnia.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...
 
                 
                    