DDD Dobre Dla Domu

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy silną i stabilną marką na rynku franczyzowym. Działamy już od ponad 16 lat. Salony DDD Dobre Dla Domu to pełna oferta wiodących producentów polskiego i światowego rynku wyposażenia wnętrz, w branży podłóg i drzwi. W każdym salonie prezentujemy produkty zgodnie z aktualnymi trendami oraz zapewniamy Klientom, bogatą ekspozycję wraz z aktualnymi wzornikami i katalogami:
- paneli podłogowych;
- podłóg drewnianych;
- podłóg winylowych;
- drzwi wewnętrznych i zewnętrznych.
Naszym Partnerom zapewniamy:
- korzystne warunki handlowe;
- szeroką ofertę asortymentową;
- indywidualne szkolenia;
- wyłączność w danej lokalizacji;
- wsparcie i doradztwo;
- narzędzia analityczne oraz wspomagające zarządzanie;
- profesjonalny system sprzedaży.
Przeczytaj artykuł o DDD Dobre Dla Domu
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
33
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorcą może zostać każdy, kto posiada doświadczenie w handlu oraz dostateczne środki finansowe i wyrazi wolę zainwestowania ich w otwarcie sklepu Dobre Dla Domu. Skupiamy się na umacnianiu istniejących sklepów oraz poszerzaniu sieci franczyzowej.
Naszych franczyzobiorców wspieramy w rozwoju, poprzez doradztwo, zapewnienie działań i narzędzi marketingowych, szkolenia oraz dostarczenie niezbędnego know-how. Na start przygotowujemy wspólnie kampanię otwarcia, tak aby jak najlepiej wejść na dany rynek. Dbamy także o przemyślany układ i estetykę sklepów oraz ich funkcjonalność. Dostarczamy asortyment produktowy od najlepszych polskich i światowych producentów, między innymi: Krono Original, Quick-Step, Pergo, Pol-Skone, DRE, Barlinek, Baltic Wood i wielu innych.
Ze względu na duże zróżnicowanie powierzchniowe sklepów DDD Dobre Dla Domu, o niezbędnych inwestycjach, Franczyzobiorcy informowani są na indywidualnym spotkaniu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Na otwarcie salonu DDD przyszły franczyzobiorca musi przeznaczyć 65-100 tys. zł. Kwota inwestycji będzie uzależniona od wielkości lokalu (koszty ekspozycji i zatowarowania).
Jednorazowa wstępna opłata franczyzowa za przystąpienie do sieci DDD wynosi 6 tyś. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Duże zaangażowanie i odpowiedzialność za prowadzony biznes.
- Prowadzenie własnej działalności gospodarczej opartej o formę biznesu rodzinnego.
- Zorganizowanie i zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
- Zaangażowanie finansowe.
- Innowacyjność oraz chęć podnoszenia kwalifikacji pracowników.
- Rozumienie zasad funkcjonowania systemów franczyzowych.
- Zorganizowanie w punkcie sprzedaży między innymi: drukarki fiskalnej, drukarki do komputera, terminala do kart płatniczych, systemów ratalnych, serwisów okołosprzedażowych: (doradztwa, usługi pomiarowej, usługi transportu towaru do domu klienta, usługi montażu etc).
Optymalna lokalizacja pod salon DDD
- wielkość powierzchni handlowej salonu min. 150 m2.
- magazyn i zaplecze socjalne;
- jedna kondygnacja tylko parter (nie dotyczy galerii oraz parków handlowych);
- wysokość sali sprzedaży: minimum 3 metry;
- punkt charakteryzujący się sporym ruchem pieszym i samochodowym z dogodnym dojazdem;
- wskazane sąsiedztwo: sklepu z ceramiką, armaturą łazienkową, meblami, blisko obiekt spożywczy, osiedle
- mieszkaniowe, przystanek autobusowy;
- parking dla Klientów.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

DDD Dobre Dla Domu Sp. z o.o.
ul. Piękna 63/2, 60-589 Poznań
797 587 324
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Michalak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma DDD Dobre Dla Domu Sp. z o.o. (ul. Piękna 63/2, 60-589 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego DDD Dobre Dla Domu oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ddd.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Branża wykończenia wnętrz korzysta na boomie mieszkaniowym. Może więc warto skorzystać z licencji na biznes w tym segmencie rynku?
W marcowym numerze "WBF" prezentujemy koncepty franczyzowe, w które chętnie inwestują byli pracownicy korporacji. Poza tym opisujemy m.in. biznesy idealne dla przedsiębiorczych kobiet.
W który biznes zainwestować – w tych wciąż zaskakujących nas czasach – aby zwiększyć swoje szanse na sukces i zyski? Oto nasze podpowiedzi.
- mówi dyrektor działu wsparcia sprzedaży DDD Dobre Dla Domu
W który biznes zainwestować – w tych wciąż zaskakujących nas czasach – aby zwiększyć swoje szanse na sukces i zyski? Przeczytaj w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".

Sleeping Expert chętnie otworzyłby salony w województwach lubuskim, dolnośląskim, pomorskim, lubelskim i warmińsko-mazurskim. Ale nie tylko tam.
Jak skorzystać na boomie budowlano-remontowym? Można np. otworzyć salon z wyposażeniem łazienek.
W ubiegłym roku sieć sklepów Mrówka powiększyła się o 32 markety. Jakie plany ma franczyzodawca na ten rok?
Marka Okna Debow buduje sieć salonów sprzedaży. Ile trzeba zainwestować i jak prowadzić biznes, aby przynosił zyski?
Marcin Walczewski otworzył dwa sklepy pod szyldem Komfort. Czy jest zadowolony ze współpracy z franczyzodawcą?

Teoretycznie nie trzeba mieć kierunkowego wykształcenia, aby projektować ogrody. Jak się pracuje i zarabia w tej branży?
Outlet meblowy pod marką Big Sale Home to pomysł na biznes w dużym mieście. Jak go otworzyć?
Ewelina Gorczyca zrezygnowała z kierowniczych stanowisk i otworzyła własny biznes we franczyzie. Na jaką markę postawiła?
Przyjdź na Targi Franczyza i znajdź biznes dla siebie. Może w branży dom i ogród?
Jacek Charążka prowadzi już dwa sklepy w branży wykończenia wnętrz. Jaki jest jego przepis na sukces?
– Branża wyposażenia wnętrz lubi specjalizację. Wiemy o tym i dlatego nasz sklep jest pełen architektów oraz ich klientów – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.