Żabka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nowy format Żabki
W 2016 roku Żabka Polska rozpoczęła wdrażanie nowoczesnego systemu franczyzowego, który łączy przedsiębiorczość franczyzobiorców z zaletami dużej organizacji, tj. siłą zakupową, spójnym asortymentem, logistyką i komunikacją. Nowoczesny system franczyzowy Żabki zapewnia franczyzobiorcom jeszcze większą pewność i szansę rozwoju biznesu.
Współpraca oparta na naszym doświadczeniu i Twojej przedsiębiorczości
Oferta franczyzowa Żabka Polska skierowana jest zarówno do osób posiadających doświadczenie w handlu, jak i nowych przedsiębiorców na rynku. Franczyzobiorcy otrzymują od firmy w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, gotowe rozwiązania marketingowe, czyli m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe w telewizji i promocje przyciągające klientów, a także regularne dostawy bezpośrednio do sklepu. Przez cały czas prowadzenia sklepu otrzymują wsparcie technologiczne i merytoryczne, aby odnieść wspólny sukces. Franczyza sieci sklepów Żabka to sprawdzony przepis na biznes powielany z powodzeniem przez kolejnych franczyzobiorców.
System franczyzowy jest modelem, który buduje i wspiera przedsiębiorczość. Sklepy sieci Żabka prowadzone są przez franczyzobiorców na zasadach własnej działalności gospodarczej, w oparciu o podpisaną umowę współpracy z firmą Żabka Polska.
Zobacz, dlaczego warto wybrać franczyzę w naszej sieci:
- wyposażony i zaopatrzony sklep w wynajętej przez sieć lokalizacji,
- niewielki wkład własny – wystarczy ok. 5 tys. zł,
- rozpoznawalny przez 93 proc. konsumentów brand,
- przejrzysty system rozliczeń bazujący na trzech filarach: bezpieczeństwie, motywacji oraz partnerstwie. Miesięczny przychód powinien wystarczyć na pokrycie estymowanych kosztów prowadzenia działalności przez franczyzobiorcę w tym realizację zobowiązań podatkowych i ZUS. Franczyzobiorca ma możliwość generowania dodatkowego przychodu poprzez intensyfikację sprzedaży oraz utrzymywanie wysokiej jakości obsługi sklepu i klientów. Po trzech latach współpracy otrzymuje ponadto premię lojalnościową. W drugim kwartale br. ponad 77 proc. franczyzobiorców osiągnęło 22 tys. zł lub więcej przychodu miesięcznie. Z kolei w aglomeracji warszawskiej przeszło 78 proc. franczyzobiorców uzyskało miesięczny przychód wynoszący co najmniej 24 tys. zł,
- Polisa na biznes - zbiorowe ubezpieczenie zwiększające bezpieczeństwo finansowe współpracujących z siecią franczyzobiorców przygotowane wspólnie z TUW PZUW,
- sieciowe reklamy i inne materiały marketingowe wspierające sprzedaż,
- bezpłatne szkolenia przez cały okres współpracy,
- opieka partnera biznesowego,
- nowoczesne narzędzia technologiczne ułatwiające prowadzenie sklepów takie jak aplikacja Cyberstore,
- wsparcie serwisowe, IT i marketingowe,
- benefity w tym ubezpieczenie LuxMed, karta Mikroflota Orlen i Multisport.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
blisko 8500
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wystarczy 5 kroków do własnego biznesu (jak wygląda proces rekrutacyjny)
- Spotkanie informacyjne
- przedstawienie zasad współpracy oraz założeń, celów i misji sieci
- zweryfikowanie kompetencji kandydata przez Partnera ds. Rozwoju Franczyzy
- poznanie kandydata
- sprawdzenie możliwości nawiązania współpracy
- Spotkanie z Managerem ds. Sprzedaży
- odpowiedzi na pytania kandydata
- określenie preferencji kandydata względem lokalizacji sklepu.
- Nawiązanie współpracy
- wybór sklepu
- szkolenie praktyczne w sklepie szkoleniowym, mające na celu wdrożenie we wszystkie zagadnienia poznane na szkoleniu wstępnym i centralnym szkolenie centralne, zakończone egzaminami,
- przygotowanie dokumentów
- podpisanie umowy współpracy
- Przygotowanie do otwarcia sklepu
- zawiadomienie o wejściu umowy w życie
- otrzymanie kluczy od sklepu
- Otwarcie sklepu i prowadzenie go na zasadach franczyzy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Sieć odpowiada za najem i wyposażenie placówek, a także ich obsługę logistyczną.
Przedsiębiorcy współpracujący z Żabką są dodatkowo zabezpieczeni przed obecną, trudną sytuacją na rynku energii i gazu, ponosząc stałą, zryczałtowaną opłatę za media - pozwala to ograniczyć ryzyko wzrostu kosztów działalność i pewniej planować przyszłość swojego biznesu.
Kluczowe opłaty po stronie Franczyzobiorcy:
Z osiągniętego przychodu franczyzobiorca zobligowany jest do pokrycia kosztów prowadzenia działalności, w szczególności kosztów zatrudnienia pracowników, ZUS, podatków czy prowizji za płatności realizowane kartą.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od kandydatów na franczyzobiorców oczekujemy:
- gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, przedsiębiorczość,
- umiejętności kierowania zespołem,
- pozytywnego nastawienia do klienta,
- zaangażowania, optymizmu i motywacji do działania,
- dobrej znajomości obsługi komputera (m.in. Pakiet Office).
Z siecią współpracuje już ponad 7300 franczyzobiorców.
Dowiedz się więcej:
www.zabka.pl/franczyza
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Żabka Polska Sp. z o.o. (ul. Matyi 8, 61-586 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Żabka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zabka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.
Meet & Fit zmienia nazwę, Frentzza ma nowy lokal, a Żabka promuje przedsiębiorczość wśród młodych. Przegląd tygodnia 21-28 stycznia.
Wręczenie dyplomów absolwentom studiów Zarządzania Franczyzą, zagraniczne sukcesy, podsumowania i plany franczyzodawców. Przegląd tygodnia 16-22 stycznia.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.

Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dużą rolę w podjęciu decyzji odgrywają emocje, a te nie są dobrym doradcą.
Obecnie czasy nie napawają optymizmem, a indeks nastrojów konsumenckich jest na bardzo niskim poziomie.
W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.

Żabka rusza z nową kampanią marketingową, pod hasłem „Uwolnij swój czas”. I chce być w jeszcze mocniejszym cyfrowym kontakcie ze swoimi klientami.
Żabka ma już 8500 sklepów w Polsce. Boguchwałowice w woj. śląskim, gdzie niedawno otworzyła się rekordowa placówka, są najmniejszą miejscowością, w której pojawiła się Żabka.
Auchan planuje otworzyć 183 sklepy franczyzowe do 2027 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Grupa Muszkieterów mocno stawia na pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. W planach jest też m.in. przyłączanie sklepów spoza sieci, otwieranie nowych placówek i nowy format handlowy dla marki Intermarché.
Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami. Co o nich sądzi Anita Piwońska, franczyzobiorczyni marki?
Żabka rusza z cyklem webinarów dla osób chcących poprowadzić biznes franczyzowy
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.