Żabka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Nowy format Żabki

W 2016 roku Żabka Polska rozpoczęła wdrażanie nowoczesnego systemu franczyzowego, który łączy przedsiębiorczość franczyzobiorców z zaletami dużej organizacji, tj. siłą zakupową, spójnym asortymentem, logistyką i komunikacją. Nowoczesny system franczyzowy Żabki zapewnia franczyzobiorcom jeszcze większą pewność i szansę rozwoju biznesu.

Współpraca oparta na naszym doświadczeniu i twojej przedsiębiorczości

Oferta franczyzowa Żabka Polska skierowana jest zarówno do osób posiadających doświadczenie w handlu, jak i nowych przedsiębiorców na rynku. Franczyzobiorcy otrzymują od firmy w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, gotowe rozwiązania marketingowe, czyli m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe w telewizji i promocje przyciągające klientów, a także regularne dostawy bezpośrednio do sklepu. Przez cały czas prowadzenia sklepu otrzymują wsparcie technologiczne i merytoryczne, aby odnieść wspólny sukces. Franczyza sieci sklepów Żabka to sprawdzony przepis na biznes powielany z powodzeniem przez kolejnych franczyzobiorców.

System franczyzowy jest modelem, który buduje i wspiera przedsiębiorczość. Sklepy sieci Żabka prowadzone są przez franczyzobiorców na zasadach własnej działalności gospodarczej, w oparciu o podpisaną umowę współpracy z firmą Żabka Polska.

Zobacz, dlaczego warto wybrać franczyzę w naszej sieci:

  • wyposażony i zaopatrzony sklep w wynajętej przez sieć lokalizacji,
  • niewielki wkład własny – wystarczy ok. 5 tys. zł,
  • rozpoznawalny przez 93 proc. konsumentów brand,
  • przejrzysty system rozliczeń bazujący na trzech filarach: bezpieczeństwie, motywacji oraz partnerstwie. Miesięczny przychód powinien wystarczyć na pokrycie estymowanych kosztów prowadzenia działalności przez franczyzobiorcę w tym realizację zobowiązań podatkowych i ZUS. Po trzech latach współpracy otrzymuje ponadto premię lojalnościową. Pomiędzy styczniem a lipcem 2023 r. ponad 81% franczyzobiorców osiągnęło co najmniej 25 tys. zł przychodu miesięcznie. Przychód uzależniony jest od osiągniętego przez franczyzobiorcę obrotu ze sprzedaży towarów handlowych (marży) oraz ilości lub wartości zawartych umów na świadczenie usług okołohandlowych (prowizji), a także naliczonych rabatów, subwencji czy refundacji.
  • Polisa na biznes - zbiorowe ubezpieczenie zwiększające bezpieczeństwo finansowe współpracujących z siecią franczyzobiorców przygotowane wspólnie z TUW PZUW,
  • sieciowe reklamy i inne materiały marketingowe wspierające sprzedaż,
  • bezpłatne szkolenia przez cały okres współpracy,
  • opieka partnera biznesowego,
  • nowoczesne narzędzia technologiczne ułatwiające prowadzenie sklepów takie jak aplikacja Cyberstore,
  • wsparcie serwisowe, IT i marketingowe,
  • benefity w tym ubezpieczenie LuxMed, karta Mikroflota Orlen i Multisport.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

blisko 10 000 sklepów w całej Polsce

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Wystarczy 5 kroków do własnego biznesu (jak wygląda proces rekrutacyjny)

  1. Spotkanie informacyjne
    • przedstawienie zasad współpracy oraz założeń, celów i misji sieci
    • zweryfikowanie kompetencji kandydata przez Partnera ds. Rozwoju Franczyzy
    • poznanie kandydata
    • sprawdzenie możliwości nawiązania współpracy
  2. Spotkanie z Managerem ds. Sprzedaży
    • odpowiedzi na pytania kandydata
    • określenie preferencji kandydata względem lokalizacji sklepu.
  3. Nawiązanie współpracy
    • wybór sklepu
    • szkolenie praktyczne w sklepie szkoleniowym, mające na celu wdrożenie we wszystkie zagadnienia poznane na szkoleniu wstępnym i centralnym szkolenie centralne, zakończone egzaminami,
    • przygotowanie dokumentów
    • podpisanie umowy współpracy
  4. Przygotowanie do otwarcia sklepu
    • zawiadomienie o wejściu umowy w życie
    • otrzymanie kluczy od sklepu 
  5.  Otwarcie sklepu i prowadzenie go na zasadach franczyzy

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Sieć odpowiada za najem i wyposażenie placówek, a także ich obsługę logistyczną. 

Przedsiębiorcy współpracujący z Żabką są dodatkowo zabezpieczeni przed obecną, trudną sytuacją na rynku energii i gazu, ponosząc stałą, zryczałtowaną opłatę za media - pozwala to ograniczyć ryzyko wzrostu kosztów działalność i pewniej planować przyszłość swojego biznesu.

Kluczowe opłaty po stronie Franczyzobiorcy: 

Z osiągniętego przychodu franczyzobiorca zobligowany jest do pokrycia kosztów prowadzenia działalności, w szczególności kosztów zatrudnienia pracowników, ZUS, podatków czy prowizji za płatności realizowane kartą.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Od kandydatów na franczyzobiorców oczekujemy:

  • gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, przedsiębiorczość,
  • umiejętności kierowania zespołem,
  • pozytywnego nastawienia do klienta,
  • zaangażowania, optymizmu i motywacji do działania,
  • dobrej znajomości obsługi komputera (m.in. Pakiet Office).

Z siecią współpracuje już ponad 8600 franczyzobiorców.

Dowiedz się więcej:
www.zabka.pl/franczyza


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
franchising association

Żabka Polska Sp. z o.o.

ul. Matyi 8, 61-586 Poznań

800 207 208

franczyza@zabka.pl

zabka.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Żabka.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Żabka Polska Sp. z o.o. (ul. Matyi 8, 61-586 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Żabka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zabka.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.