Żabka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

 

Nowy format Żabki

W 2016 roku Żabka Polska rozpoczęła wdrażanie nowoczesnego systemu franczyzowego, który łączy przedsiębiorczość franczyzobiorców z zaletami dużej organizacji, tj. siłą zakupową, spójnym asortymentem, logistyką i komunikacją. Nowoczesny system franczyzowy Żabki zapewnia franczyzobiorcom jeszcze większą pewność i szansę rozwoju biznesu.

Współpraca oparta na naszym doświadczeniu i Twojej przedsiębiorczości

Oferta franczyzowa Żabka Polska skierowana jest zarówno do osób posiadających doświadczenie w handlu, jak i nowych przedsiębiorców na rynku. Franczyzobiorcy otrzymują od firmy w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, gotowe rozwiązania marketingowe, czyli m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe w telewizji i promocje przyciągające klientów, a także regularne dostawy bezpośrednio do sklepu. Przez cały czas prowadzenia sklepu otrzymują wsparcie technologiczne i merytoryczne, aby odnieść wspólny sukces. Franczyza sieci sklepów Żabka to sprawdzony przepis na biznes powielany z powodzeniem przez kolejnych franczyzobiorców.

System franczyzowy jest modelem, który buduje i wspiera przedsiębiorczość. Sklepy sieci Żabka prowadzone są przez franczyzobiorców na zasadach własnej działalności gospodarczej, w oparciu o podpisaną umowę współpracy z firmą Żabka Polska.

Zobacz, dlaczego warto wybrać franczyzę w naszej sieci:

  • wyposażony i zaopatrzony sklep w wynajętej przez sieć lokalizacji,
  • niewielki wkład własny – wystarczy ok. 5 tys. zł,
  • rozpoznawalny przez 93 proc. konsumentów brand,
  • przejrzysty system rozliczeń bazujący na trzech filarach: bezpieczeństwie, motywacji oraz partnerstwie. Miesięczny przychód powinien wystarczyć na pokrycie estymowanych kosztów prowadzenia działalności przez franczyzobiorcę w tym realizację zobowiązań podatkowych i ZUS. Franczyzobiorca ma możliwość generowania dodatkowego przychodu poprzez intensyfikację sprzedaży oraz utrzymywanie wysokiej jakości obsługi sklepu i klientów. Po trzech latach współpracy otrzymuje ponadto premię lojalnościową. W drugim kwartale br. ponad 77 proc. franczyzobiorców osiągnęło 22 tys. zł lub więcej przychodu miesięcznie. Z kolei w aglomeracji warszawskiej przeszło 78 proc. franczyzobiorców uzyskało miesięczny przychód wynoszący co najmniej 24 tys. zł,
  • Polisa na biznes - zbiorowe ubezpieczenie zwiększające bezpieczeństwo finansowe współpracujących z siecią franczyzobiorców przygotowane wspólnie z TUW PZUW,
  • sieciowe reklamy i inne materiały marketingowe wspierające sprzedaż,
  • bezpłatne szkolenia przez cały okres współpracy,
  • opieka partnera biznesowego,
  • nowoczesne narzędzia technologiczne ułatwiające prowadzenie sklepów takie jak aplikacja Cyberstore,
  • wsparcie serwisowe, IT i marketingowe,
  • benefity w tym ubezpieczenie LuxMed, karta Mikroflota Orlen i Multisport.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

blisko 8500

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

 

Wystarczy 5 kroków do własnego biznesu (jak wygląda proces rekrutacyjny)

  1. Spotkanie informacyjne
    •  przedstawienie zasad współpracy oraz założeń, celów i misji sieci
    • zweryfikowanie kompetencji kandydata przez Partnera ds. Rozwoju Franczyzy
    • poznanie kandydata
    • sprawdzenie możliwości nawiązania współpracy
  2. Spotkanie z Managerem ds. Sprzedaży
    • odpowiedzi na pytania kandydata
    • określenie preferencji kandydata względem lokalizacji sklepu.
  3. Nawiązanie współpracy
    • wybór sklepu
    • szkolenie praktyczne w sklepie szkoleniowym, mające na celu wdrożenie we wszystkie zagadnienia poznane na szkoleniu wstępnym i centralnym szkolenie centralne, zakończone egzaminami,
    • przygotowanie dokumentów
    • podpisanie umowy współpracy
  4. Przygotowanie do otwarcia sklepu
    • zawiadomienie o wejściu umowy w życie
    • otrzymanie kluczy od sklepu 
  5.  Otwarcie sklepu i prowadzenie go na zasadach franczyzy

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

 

Sieć odpowiada za najem i wyposażenie placówek, a także ich obsługę logistyczną. 

Przedsiębiorcy współpracujący z Żabką są dodatkowo zabezpieczeni przed obecną, trudną sytuacją na rynku energii i gazu, ponosząc stałą, zryczałtowaną opłatę za media - pozwala to ograniczyć ryzyko wzrostu kosztów działalność i pewniej planować przyszłość swojego biznesu.

Kluczowe opłaty po stronie Franczyzobiorcy: 

Z osiągniętego przychodu franczyzobiorca zobligowany jest do pokrycia kosztów prowadzenia działalności, w szczególności kosztów zatrudnienia pracowników, ZUS, podatków czy prowizji za płatności realizowane kartą.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Od kandydatów na franczyzobiorców oczekujemy:

  • gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, przedsiębiorczość,
  • umiejętności kierowania zespołem,
  • pozytywnego nastawienia do klienta,
  • zaangażowania, optymizmu i motywacji do działania,
  • dobrej znajomości obsługi komputera (m.in. Pakiet Office).

Z siecią współpracuje już ponad 7300 franczyzobiorców.

Dowiedz się więcej:
www.zabka.pl/franczyza

 

 


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
franchising association

Żabka Polska Sp. z o.o.

ul. Matyi 8, 61-586 Poznań

800 207 208

franczyza@zabka.pl

zabka.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Żabka.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Żabka Polska Sp. z o.o. (ul. Matyi 8, 61-586 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Żabka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zabka.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.