Żabka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Nowy format Żabki
W 2016 roku Żabka Polska rozpoczęła wdrażanie nowoczesnego systemu franczyzowego, który łączy przedsiębiorczość franczyzobiorców z zaletami dużej organizacji, tj. siłą zakupową, spójnym asortymentem, logistyką i komunikacją. Nowoczesny system franczyzowy Żabki zapewnia franczyzobiorcom jeszcze większą pewność i szansę rozwoju biznesu.
Współpraca oparta na naszym doświadczeniu i twojej przedsiębiorczości
Oferta franczyzowa Żabka Polska skierowana jest zarówno do osób posiadających doświadczenie w handlu, jak i nowych przedsiębiorców na rynku. Franczyzobiorcy otrzymują od firmy w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, gotowe rozwiązania marketingowe, czyli m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe w telewizji i promocje przyciągające klientów, a także regularne dostawy bezpośrednio do sklepu. Przez cały czas prowadzenia sklepu otrzymują wsparcie technologiczne i merytoryczne, aby odnieść wspólny sukces. Franczyza sieci sklepów Żabka to sprawdzony przepis na biznes powielany z powodzeniem przez kolejnych franczyzobiorców.
System franczyzowy jest modelem, który buduje i wspiera przedsiębiorczość. Sklepy sieci Żabka prowadzone są przez franczyzobiorców na zasadach własnej działalności gospodarczej, w oparciu o podpisaną umowę współpracy z firmą Żabka Polska.
Zobacz, dlaczego warto wybrać franczyzę w naszej sieci:
- wyposażony i zaopatrzony sklep w wynajętej przez sieć lokalizacji,
- niewielki wkład własny – wystarczy ok. 5 tys. zł,
- rozpoznawalny przez 93 proc. konsumentów brand,
- przejrzysty system rozliczeń bazujący na trzech filarach: bezpieczeństwie, motywacji oraz partnerstwie. Miesięczny przychód powinien wystarczyć na pokrycie estymowanych kosztów prowadzenia działalności przez franczyzobiorcę w tym realizację zobowiązań podatkowych i ZUS. Franczyzobiorca ma możliwość generowania dodatkowego przychodu poprzez intensyfikację sprzedaży oraz utrzymywanie wysokiej jakości obsługi sklepu i klientów. Po trzech latach współpracy otrzymuje ponadto premię lojalnościową. Pomiędzy styczniem a majem 2023 r. ponad 77 proc. franczyzobiorców prowadzących swoje sklepy pod szyldem Żabki osiągnęło miesięczny przychód w wysokości co najmniej 24 tys. zł.
- Polisa na biznes - zbiorowe ubezpieczenie zwiększające bezpieczeństwo finansowe współpracujących z siecią franczyzobiorców przygotowane wspólnie z TUW PZUW,
- sieciowe reklamy i inne materiały marketingowe wspierające sprzedaż,
- bezpłatne szkolenia przez cały okres współpracy,
- opieka partnera biznesowego,
- nowoczesne narzędzia technologiczne ułatwiające prowadzenie sklepów takie jak aplikacja Cyberstore,
- wsparcie serwisowe, IT i marketingowe,
- benefity w tym ubezpieczenie LuxMed, karta Mikroflota Orlen i Multisport.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 8000 w całej Polsce
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wystarczy 5 kroków do własnego biznesu (jak wygląda proces rekrutacyjny)
- Spotkanie informacyjne
- przedstawienie zasad współpracy oraz założeń, celów i misji sieci
- zweryfikowanie kompetencji kandydata przez Partnera ds. Rozwoju Franczyzy
- poznanie kandydata
- sprawdzenie możliwości nawiązania współpracy
- Spotkanie z Managerem ds. Sprzedaży
- odpowiedzi na pytania kandydata
- określenie preferencji kandydata względem lokalizacji sklepu.
- Nawiązanie współpracy
- wybór sklepu
- szkolenie praktyczne w sklepie szkoleniowym, mające na celu wdrożenie we wszystkie zagadnienia poznane na szkoleniu wstępnym i centralnym szkolenie centralne, zakończone egzaminami,
- przygotowanie dokumentów
- podpisanie umowy współpracy
- Przygotowanie do otwarcia sklepu
- zawiadomienie o wejściu umowy w życie
- otrzymanie kluczy od sklepu
- Otwarcie sklepu i prowadzenie go na zasadach franczyzy
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Sieć odpowiada za najem i wyposażenie placówek, a także ich obsługę logistyczną.
Przedsiębiorcy współpracujący z Żabką są dodatkowo zabezpieczeni przed obecną, trudną sytuacją na rynku energii i gazu, ponosząc stałą, zryczałtowaną opłatę za media - pozwala to ograniczyć ryzyko wzrostu kosztów działalność i pewniej planować przyszłość swojego biznesu.
Kluczowe opłaty po stronie Franczyzobiorcy:
Z osiągniętego przychodu franczyzobiorca zobligowany jest do pokrycia kosztów prowadzenia działalności, w szczególności kosztów zatrudnienia pracowników, ZUS, podatków czy prowizji za płatności realizowane kartą.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od kandydatów na franczyzobiorców oczekujemy:
- gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, przedsiębiorczość,
- umiejętności kierowania zespołem,
- pozytywnego nastawienia do klienta,
- zaangażowania, optymizmu i motywacji do działania,
- dobrej znajomości obsługi komputera (m.in. Pakiet Office).
Z siecią współpracuje już ponad 7300 franczyzobiorców.
Dowiedz się więcej:
www.zabka.pl/franczyza
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Żabka Polska Sp. z o.o. (ul. Matyi 8, 61-586 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Żabka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zabka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Carrefour powiększa sieć, Stava rozszerza możliwości współpracy, SenusalSpa startuje z franczyzą, a Żabka organizuje loterię dla franczyzobiorców. Przegląd tygodnia 10-16 lipca.
Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.

– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?
Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.

Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.
Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?
O tym, jak Żabka tworzy sklepy na miarę każdego franczyzobiorcy, wie Paweł Błachowicz, franczyzobiorca marki. Przedsiębiorca, który zmaga się z niepełnosprawnością ruchową prowadzi dwie placówki pod zielonym szyldem.
Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?
– Rosnące koszty, szczególnie energii, powodują, że prowadzenie piekarni nie jest łatwe. Jednak sprzedaż nam rośnie – mówi Karol Gwardys, menedżer ds. sprzedaży w Piekarni Oskroba.
Spożycie alkoholu w Polsce rośnie rok do roku. Wygląda na to, że sklepom monopolowym nie powinno brakować klientów. Jak otworzyć taki biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.