Xtreme Fitness Gyms
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Autorski model franczyzowy oparty na wieloletnim doświadczeniu w branży, który zdobył uznanie w oczach specjalistów oraz Franczyzobiorców: I miejsce w kategorii Lider Jakości - Model Franczyzowy, I miejsce w kategorii Innowacja Roku Targi Franczyza Expo 2020, członkostwo w Polskiej Organizacji Franczyzodawców, tytuł Zdrowa Marka Roku.
Nasze procesy, standardy i autorskie narzędzia, zbudowane na wieloletnim doświadczeniu w branży fitness, umożliwiają nowemu Franczyzobiorcy osiągnięcie rentowności biznesu już w pierwszych miesiącach po otwarciu klubu.
Franczyzobiorca otrzymuje gotowe rozwiązania i skuteczne autorskie narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia biznesu. Wśród nich, dedykowany do prowadzenia klubów Xtreme, system operacyjnym GymOS zawierający: panel CRM, zoptymalizowane procesy sprzedaży, działania marketingowe, analizy, raporty. Ponadto Franczyzobiorca otrzymuje podręcznik operacyjny zawierający całe know-how ze szczegółowym opisem naszej autorskiej i sprawdzonej struktury prowadzenia klubów fitness.
Siłą sieci jest posiadanie zespołu najlepszych ekspertów z zakresu prawa, marketingu, IT, księgowości oraz z branży fitness. Stała opieka wspomnianych specjalistów, zapewnia Franczyzobiorcy szeroki zakres szkoleń oraz systematyczne wsparcie na każdym etapie przed i po otwarciu klubu.
- Jesteśmy po to, aby pomagać klubowiczom w osiąganiu ich celów fitness. Naszemu modelowi franczyzowemu zaufało już kilkudziesięciu przedsiębiorców. Wspólnie budujemy najlepszą społeczność fitness na świecie – mówi Łukasz Dojka, założyciel i prezes Xtreme Fitness Gyms.
3 kroki do podjęcia decyzji:
1. Udział w prezentacji online – zapisy na www.xtremefitness-franchise.pl
2. Udział w prezentacji stacjonarnej w siedzibie w Tarnowie (Małopolska).
3. Indywidualne spotkanie.
JEDNOSTKI WŁASNE
14. Augustów, Białogard, Bytom, Chorzów, Dąbrowa Tarnowska, Dębica, Dzierżoniów, Kędzierzyn-Koźle, Lublin, Nowy Targ, Ruda Śląska, Tarnów Błonie, Tarnów Dąbrowskiego, Tarnów Widok, Zabrze
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
66. Białystok Jaśminowa, Brzesko, Brzesko Odyseja, Busko-Zdrój, Bytów, Chełm Wieniawskiego, Chrzanów, Częstochowa, Gorlice, Gorzów Wielkopolski S1, Jasło, Jaworzno, Jastrzębie-Zdrój Karuzela, Jędrzejów, Kielce, Knurów, Konin Vendo Park, Krasnystaw, Kraśnik, Krosno Galeria, Krosno Podkarpacka, Limanowa, Łomża Kazańska, Mielec, Mielec Navigator, Mława, Myszków, Nowy Sącz, Nowy Sącz Gołąbkowice, Nysa Galeria Nyska, Oleśnica, Opole CH Karolinka, Opole Ozimska Park, Ostrowiec Świętokrzyski, Ostróda, Pabianice, Pawłowice, Piekary Śląskie, Płock, Płońsk, Poznań Stary Browar, Przasnysz, Przemyśl, Przeworsk, Ropczyce, Radomsko, Rybnik, Sandomierz, Sanok, Siedlce, Skarżysko-Kamienna, Skawina, Sochaczew, Sosnowiec, Stalowa Wola, Staszów, Szczytno, Śrem, Świdnik, Tarnobrzeg Warszawska, Tarnowskie Góry, Wadowice, Wodzisław Śląski, Zambrów, Zamość
Misja strategiczna na najbliższe lata to 227 rentownych klubów do 2027 roku.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w znalezieniu lokalizacji oraz odpowiedniego lokalu
- wynegocjowanie najkorzystniejszych warunków czynszu i umowy najmu
- przygotowanie wizualizacji klubu
- analiza rynku, konkurencji oraz stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej
- wybór sprzętu oraz aranżacja wnętrz
- pomoc w zatrudnieniu personelu oraz realizacja planu szkoleniowego
- przygotowanie skutecznej kampanii przedsprzedaży
- systematyczne szkolenia i dostęp do autorskiej platformy e-learningowej
- autorskie i dedykowane narzędzia oraz programy do prowadzenia klubu
- stałe wsparcie managera franczyzowego.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- wstępna opłata franczyzowa w wysokości 200 tys. zł netto
- bieżąca opłata franczyzowa uiszczana miesięcznie od momentu otwarcia klubu w wysokości 3 zł od metra kwadratowego powierzchni lokalu oraz 3% od wysokości sprzedaży netto
- miesięczna opłata na fundusz marketingowy w wysokości 1000 zł netto
- koszty inwestycji: od 450 tys. zł netto, z możliwością zewnętrznego finansowania
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Krystian Janeczek +48 534 123 417
Bartłomiej Grabowski +48 538 394 742
Łukasz Nowak +48 886 330 320
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma XF Franchise Sp. z o.o. (ul. Błonie 2, 33-100 Tarnów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Xtreme Fitness Gyms oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyzafitness.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Już w najbliższy czwartek rozpoczynają się Targi Franczyza 2024. Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki przedstawiciele 100 marek franczyzowych będą dzielić się swoimi sprawdzonymi pomysłami na firmę.
– Usługi równoległe to nasz wyróżnik. Dzięki temu zarabiamy więcej i oszczędzamy czas klientów – tłumaczy Maryia Terekhova, współzałożycielka salonów urody Fast Line Studio.
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
– Chcemy naszym franczyzobiorcom jak najbardziej ułatwić i usprawnić zarządzanie biznesem – mówi Andrzej Kostiuk z Haircut Express.
Fast Line Studio przyciąga klientów wykonywaniem nawet kilku usług jednocześnie. Czy to się sprawdza?
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
– Próg rentowności w studiu EMS jest znacznie łatwiejszy do osiągnięcia w porównaniu z tradycyjnymi siłowniami i klubami fitness – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy in.Time.
Body Evolution proponuje franczyzobiorcom tańszą lub droższą opcję współpracy.
Insway proponuje biznes w branży wellness wykorzystujący terapie naturalne i nowoczesne technologie. Dla kogo jest ta franczyza i jakie są warunki współpracy?
Instytut Podologii Suela stawia pierwsze kroki we franczyzie. Jakie jest zainteresowanie prowadzeniem takiej firmy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.