Xtreme Fitness Gyms

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Autorski model franczyzowy oparty na wieloletnim doświadczeniu w branży, który zdobył uznanie w oczach specjalistów oraz Franczyzobiorców: I miejsce w kategorii Lider Jakości - Model Franczyzowy, I miejsce w kategorii Innowacja Roku Targi Franczyza Expo 2020, członkostwo w Polskiej Organizacji Franczyzodawców, tytuł Zdrowa Marka Roku.
Nasze procesy, standardy i autorskie narzędzia, zbudowane na wieloletnim doświadczeniu w branży fitness, umożliwiają nowemu Franczyzobiorcy osiągnięcie rentowności biznesu już w pierwszych miesiącach po otwarciu klubu.
Franczyzobiorca otrzymuje gotowe rozwiązania i skuteczne autorskie narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia biznesu. Wśród nich, dedykowany do prowadzenia klubów Xtreme, system operacyjnym GymOS zawierający: panel CRM, zoptymalizowane procesy sprzedaży, działania marketingowe, analizy, raporty. Ponadto Franczyzobiorca otrzymuje podręcznik operacyjny zawierający całe know-how ze szczegółowym opisem naszej autorskiej i sprawdzonej struktury prowadzenia klubów fitness.
Siłą sieci jest posiadanie zespołu najlepszych ekspertów z zakresu prawa, marketingu, IT, księgowości oraz z branży fitness. Stała opieka wspomnianych specjalistów, zapewnia Franczyzobiorcy szeroki zakres szkoleń oraz systematyczne wsparcie na każdym etapie przed i po otwarciu klubu.
- Jesteśmy po to, aby pomagać klubowiczom w osiąganiu ich celów fitness. Naszemu modelowi franczyzowemu zaufało już kilkudziesięciu przedsiębiorców. Wspólnie budujemy najlepszą społeczność fitness na świecie – mówi Łukasz Dojka, założyciel i prezes Xtreme Fitness Gyms.
3 kroki do podjęcia decyzji:
1. Udział w prezentacji online – zapisy na www.xtremefitness-franchise.pl
2. Udział w prezentacji stacjonarnej w siedzibie w Tarnowie (Małopolska).
3. Indywidualne spotkanie.
JEDNOSTKI WŁASNE
13. Białogard, Bytom, Chorzów, Dąbrowa Tarnowska, Dębica, Jaworzno, Kędzierzyn-Koźle, Lublin, Nowy Targ, Ruda Śląska, Tarnów Błonie, Tarnów Widok, Zabrze
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
39. Brzesko, Busko-Zdrój, Chrzanów, Częstochowa, Gorlice, Jasło, Jędrzejów, Kielce, Knurów, Krasnystaw, Kraśnik, Krosno Galeria, Krosno Podkarpacka, Mielec, Mława, Nowy Sącz, Opole, Ostrowiec Świętokrzyski, Pawłowice, Piekary Śląskie, Płock, Płońsk, Przemyśl, Ropczyce, Radomsko, Rybnik, Sanok, Siedlce, Skawina, Sochaczew, Sosnowiec, Stalowa Wola, Staszów, Szczytno, Śrem, Tarnowskie Góry, Wadowice, Wodzisław Śląski, Zamość.
Misja strategiczna na najbliższe lata to 227 rentownych klubów do 2027 roku.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w znalezieniu lokalizacji oraz odpowiedniego lokalu
- wynegocjowanie najkorzystniejszych warunków czynszu i umowy najmu
- przygotowanie wizualizacji klubu
- analiza rynku, konkurencji oraz stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej
- wybór sprzętu oraz aranżacja wnętrz
- pomoc w zatrudnieniu personelu oraz realizacja planu szkoleniowego
- przygotowanie skutecznej kampanii przedsprzedaży
- systematyczne szkolenia i dostęp do autorskiej platformy e-learningowej
- autorskie i dedykowane narzędzia oraz programy do prowadzenia klubu
- stałe wsparcie managera franczyzowego.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- wstępna opłata franczyzowa w wysokości 160 tys. zł netto
- bieżąca opłata franczyzowa uiszczana miesięcznie od momentu otwarcia klubu w wysokości 3 zł od metra kwadratowego powierzchni lokalu oraz 3% od wysokości sprzedaży netto
- miesięczna opłata na fundusz marketingowy w wysokości 875 zł netto
- koszty inwestycji: od 300 tys. zł netto, z możliwością zewnętrznego finansowania
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Osoba do kontaktu dla kandydatów
Krystian Janeczek +48 534 123 417
Bartłomiej Grabowski +48 538 394 742
Łukasz Nowak +48 886 330 320
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma XF Franchise Sp. z o.o. (ul. Błonie 2, 33-100 Tarnów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Xtreme Fitness Gyms oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyzafitness.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Zastój w branży fitness to już prehistoria. Teraz sektor przeżywa prawdziwy boom. W jakie koncepty warto zainwestować?
Start opolskiego Xtreme Fitness Gyms był bardzo udany, ponieważ padł rekord w przedsprzedaży karnetów. Jakie plany ma franczyzobiorca klubu?
Żabka otwiera sklep na terenie szpitala i zachęca obywateli Ukrainy do przystąpienia do sieci, Xtreme Fitness Gyms uruchamia kolejne kluby i obniża opłaty, a Grupa Eurocash publikuje raport za ubiegły rok. Przegląd rynku 10-15 kwietnia.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.

Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.
Franczyzobiorca Mistrzów Tattoo już po drugim miesiącu działalności zaczął zarabiać. Jak dzisiaj idzie mu biznes?
Gabinetów Studia Figura jest już w Polsce ponad 420. Zaczyna powoli brakować wolnych lokalizacji na kolejne placówki, dlatego franczyzodawca planuje podnieść wysokość opłaty wstępnej.
Lejdis Studio ma najlepsze wyniki finansowe od założenia firmy, ale chętnych do otwierania placówek franczyzowych niewielu. Z czego to wynika?
Mateusz Jaworski niedawno otworzył trzeci salon masażu z Orient Massage & Thai Organic, choć minęły dopiero dwa lata od uruchomienia pierwszego.

Wśród franczyzowych konceptów urodowych znajdziemy m.in. salony depilacji, masażu oraz oferujące różnego rodzaju usługi pielęgnacyjne, kosmetyczne i SPA. Ile trzeba zainwestować?
– W ubiegłym roku udało nam się podwoić liczbę placówek, a w tym otwarte zostały już kolejne dwa studia – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy w In.Time.
Czerwcowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Opisujemy w nim m.in. jak krok po kroku otworzyć sklep Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz prezentujemy franczyzy z branży uroda i fitness.
– Proponujemy alternatywę dla treningów z trenerem personalnym, która dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy EMS.
Sieć bezobsługowych siłowni chce w tym roku otworzyć 10 placówek w naszym kraju. Czy opłaca się wejść w ten biznes?
– Rośnie zainteresowanie naszymi zabiegami. Mamy też coraz więcej chętnych na otwieranie placówek pod naszym szyldem – mówi Marzena Pawlik, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Yasumi.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
W co zainwestować, aby mieć szansę na dobre zyski? Jakie biznesy są dzisiaj na topie? Odpowiedź znajdziesz w październikowym numerze „WBF” oraz na Targach Franczyza.
Kobiety nie boją się zakładać firm. Dla wielu z nich własny biznes to jedyna droga zawodowa, jaką mogą sobie wyobrazić. Prezentujemy biznesy, w które chętnie inwestuje płeć piękna.
Krok po kroku opisujemy jak otworzyć m.in.: żłobek, farmę dyń, salon masażu, sklep z cygarami. Sprawdzamy też czy aplikacja, która ma pomagać radzić sobie ze stresem, przynosi zyski.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.