So Coffee
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
So Coffee to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni, która co roku sukcesywnie zdobywa nowych, wiernych Gości. Jesteśmy obecni w 31 miastach w Polsce.
So Coffee jest miejscem pełnym smaków. Smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla społeczności, w której jesteśmy. Tak tworzymy kawiarni So Coffee - w pełni dopasowując się do miejsca i aktualnych potrzeb naszych Gości.
Marka So Coffee należy do portfolio Grupy Lagardere Travel Retail.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
partnerskie 46, franczyzowych 6
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
So Coffee oferuje swoim franczyzobiorcom pełne wsparcie mające na celu ułatwienie startu biznesu oraz zapewnienie stałego i zrównoważonego przychodu.
- pomoc w wyborze lokalu i ocenie potencjału lokalnego rynku,
- projekt architektoniczny i aranżacja wnętrza lokalu,
- projekt technologiczny lokalu,
- przekazanie know-how i standardów operacyjnych w zakresie prowadzenia i zarządzania biznesem kawiarnianym,
- szeroka i atrakcyjna oferta produktowa,
- dedykowani i sprawdzeni dostawcy z preferencyjnymi warunkami handlowymi,
- pełny pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i załogi
- mocne wsparcie marketingowe dzięki ogólnopolskiej promocji sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji od 450 tys. zł - zależna od formatu i wielkości lokalu, miesięczna opłata od obrotu w wysokości 5 proc. nie mniej niż 2 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- kapitał na pokrycie kosztów inwestycji związanych z przystąpieniem do sieci,
- własny lub wynajmowany lokal (optymalnie dla lokalu to 70 mkw., lub wyspy 40 mkw., ale możemy się wpasować w prawie każdą dostępną powierzchnię), pomagamy również w poszukiwaniach - posiadamy bazę potencjalnych lokalizacji,
- zaangażowanie w prowadzenie lokalu,
- nie wymagamy doświadczenia w branży gastronomicznej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 174, 02-486 Warszawa
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Grzegorz Łyczak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Lagardere Travel Retail Sp. z o.o. (Al. Jerozolimskie 174, 02-486 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego So Coffee oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie socoffee.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Intermarché obniża ceny, So Coffee nie chce marnować jedzenia, a Multi Ice Group podlicza otwarcia. Przegląd tygodnia 10-17 lutego.
Konferencja liderów franczyzy, nowe otwarcie w So Coffee i Carrefour, finansowe podsumowania w CDRL oraz Sfinksie. Przegląd tygodnia 27 maja-3 czerwca.
Lagardère Travel Retail świętuje jubileusz a Odido i Bricomarché startują z nowymi formami współpracy franczyzowej. Przegląd tygodnia 7-13 listopada.
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.