So! Coffee

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
So! Coffee to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni, która co roku sukcesywnie zdobywa nowych, wiernych Gości. Jesteśmy obecnie w 25 miastach w Polsce.
So! Coffee to idealne miejsce na chwilę relaksu, na przerwę w trakcie dnia lub na spotkanie ze znajomymi. Oprócz doskonałej kawy kawiarnie So! Coffee oferują także szeroki wybór pysznych ciast, doskonałych kanapek i sałatek, świeżo wyciskanych soków oraz lodów z własnej manufaktury! Marka So! Coffee należy do portfolio grupy Lagardere Travel Retail.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
partnerskie 47, franczyzowych 7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
So! Coffee oferuje swoim franczyzobiorcom pełne wsparcie mające na celu ułatwienie startu biznesu oraz zapewnienie stałego i zrównoważonego przychodu.
- pomoc w wyborze lokalu i ocenie potencjału lokalnego rynku,
- projekt architektoniczny i aranżacja wnętrza lokalu,
- projekt technologiczny lokalu,
- przekazanie know-how i standardów operacyjnych w zakresie prowadzenia i zarządzania biznesem kawiarnianym,
- szeroka i atrakcyjna oferta produktowa,
- dedykowani i sprawdzeni dostawcy z preferencyjnymi warunkami handlowymi,
- pełny pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i załogi.
Mocne wsparcie marketingowe dzięki ogólnopolskiej promocji sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji od 290 tys. zł - zależna od formatu i wielkości lokalu, miesięczna opłata od obrotu w wysokości 5 proc.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- kapitał na pokrycie kosztów inwestycji związanych z przystąpieniem do sieci,
- własny lub wynajmowany lokal (optymalnie dla lokalu to 70 mkw., lub wyspy 40 mkw., ale możemy się wpasować w prawie każdą dostępną powierzchnię), pomagamy również w poszukiwaniach - posiadamy bazę potencjalnych lokalizacji,
- zaangażowanie w prowadzenie lokalu,
- nie wymagamy doświadczenia w branży gastronomicznej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 174, 02-486 Warszawa
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Grzegorz Łyczak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Lagardere Travel Retail Sp. z o.o. (Al. Jerozolimskie 174, 02-486 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego So! Coffee oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie socoffee.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pyszna Zupka startuje z franczyzą, So! Coffee szuka dróg dotarcia do klientów, a Polacy po roku pandemii coraz częściej myślą o zmianie pracy. Przegląd tygodnia 26 luty – 6 marca.
Pomimo trwającego ciągle lockdownu gastronomii marka SO! COFFEE otworzyła właśnie nową kawiarnię.
SO! COFFEE do końca roku ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Przez sześć miesięcy będą mogli zaoszczędzić na opłatach franczyzowych.

Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.
Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.

Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
Branża gastronomiczna od wielu miesięcy mierzy się z kryzysem. Ale są marki, które się przed nim obroniły.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.