So! Coffee

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
So! Coffee to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni, która co roku sukcesywnie zdobywa nowych, wiernych Gości. Jesteśmy obecnie w 25 miastach w Polsce.
So! Coffee to idealne miejsce na chwilę relaksu, na przerwę w trakcie dnia lub na spotkanie ze znajomymi. Oprócz doskonałej kawy kawiarnie So! Coffee oferują także szeroki wybór pysznych ciast, doskonałych kanapek i sałatek, świeżo wyciskanych soków oraz lodów z własnej manufaktury! Marka So! Coffee należy do portfolio grupy Lagardere Travel Retail.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
partnerskie 49, franczyzowych 9
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
So! Coffee oferuje swoim franczyzobiorcom pełne wsparcie mające na celu ułatwienie startu biznesu oraz zapewnienie stałego i zrównoważonego przychodu.
- pomoc w wyborze lokalu i ocenie potencjału lokalnego rynku,
- projekt architektoniczny i aranżacja wnętrza lokalu,
- projekt technologiczny lokalu,
- przekazanie know-how i standardów operacyjnych w zakresie prowadzenia i zarządzania biznesem kawiarnianym,
- szeroka i atrakcyjna oferta produktowa,
- dedykowani i sprawdzeni dostawcy z preferencyjnymi warunkami handlowymi,
- pełny pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i załogi.
Mocne wsparcie marketingowe dzięki ogólnopolskiej promocji sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji od 290 tys. zł - zależna od formatu i wielkości lokalu, miesięczna opłata od obrotu w wysokości 5 proc.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- kapitał na pokrycie kosztów inwestycji związanych z przystąpieniem do sieci,
- własny lub wynajmowany lokal (optymalnie dla lokalu to 70 mkw., lub wyspy 40 mkw., ale możemy się wpasować w prawie każdą dostępną powierzchnię), pomagamy również w poszukiwaniach - posiadamy bazę potencjalnych lokalizacji,
- zaangażowanie w prowadzenie lokalu,
- nie wymagamy doświadczenia w branży gastronomicznej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 174, 02-486 Warszawa
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Grzegorz Łyczak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pomimo trwającego ciągle lockdownu gastronomii marka SO! COFFEE otworzyła właśnie nową kawiarnię.
SO! COFFEE do końca roku ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Przez sześć miesięcy będą mogli zaoszczędzić na opłatach franczyzowych.

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.