Forum: Orsay 1475

Paulina83 10.10.2006 *.ip-89.171.131.130.crowley.pl

Chciałąbym zająć sie prowadzeniem sklepu Orsay, wiem że jest to dobry pomysł jednak na stronie internetowej nie ma żadnych informacji na temat franchising'u tego sklepu. Czy ktoś wie coś na ten temat np. czy są jakieś możliwości poprowadzenia takiego sklepu. Z gory dziekuja za wszystkie informacje

goranjs 10.10.2006 *.62.29.133.86

Z tego co wiem nie prowadzą franczyzy ; jedynie własne sklepy.

sylwia 10.10.2006 *.sni-rb43.lom.netster.pl

Orsay prowadzi wyłącznie swoje sklepy, nie udzielają licencji.

marta.. 17.04.2008 *.aahq173.neoplus.adsl.tpnet.pl

1
jestem zielona w temacie,wiec prosze o wyrozumialosc :) jesli chce miesc wlasny sklep orsay to do kogo mam sie zglsic? skad brac towar? czy ktos na forum ma swoj sklep i moze podac wiecej szczegolow?

brutus 19.04.2008 *.apn-77-113-18-224.gprs.plus.pl

35
Nie możesz mieć własnego sklepu Orsay ponieważ prowadzą tylko sklepy własne.

Dagmara 19.04.2009 *.inet20909ni-2.nat.umts.dynamic.eranet.pl

2
To dlaczego na stronie Orsay jest zakładka dla franczyzobiorców na hasło, chyba jednak jest franca :)

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.