Kurcze Pieczone

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kurcze Pieczone działa na rynku od 1996 roku. Sukcesem naszej firmy jest stworzenie oryginalnych przepisów na wyjątkowy smak kurczaka. Obecnie nasze menu jest rozbudowane również o zestawy obiadowe, burgery i inne przekąski z mięsem drobiowym. Najważniejsza jest dla nas jakość produktu, co się przekłada na zadowolenie konsumenta.
JEDNOSTKI WŁASNE
40 jednostek własnych (Zabrze, Żary, Kraków, Oława, Oleśnica, Brzeg, Namysłów Itd.)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5 franczyzowych
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- szkolenie personelu/pracowników oraz przekazywanie receptur
- pomoc w wyszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji
- pomoc w realizacji inwestycji
- działanie pod znakiem towarowym Kurcze Pieczone
- wiedzę Know-How
- wsparcie w wykonaniu aranżacji lokalu oparte o ustalone przez nas standardy
- pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej
- wspólne kampanie reklamowe
- procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- minimum 140 tys. zł netto,
- opłata wstępna 5 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- otwartość na współpracę na zasadach franczyzy,
- osobiste zaangażowanie w nadzór nad działalnością restauracji,
- znajomość lokalnego rynku,
- mile widziane doświadczenie w branży gastronomicznej,
- akceptacja celów i zasad działania systemu KP zapisanych w umowie franczyzowej,
- zaangażowanie przy tworzeniu i późniejszym prowadzeniu lokalu,
- gotowość poniesienia kosztów inwestycyjnych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Luktor Sp. z o.o.
ul. B. Chrobrego 17/7, 55-200 Oława
666 963 000
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Walentyna Oksiukowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Luktor Sp. z o.o. (ul. B. Chrobrego 17/7, 55-200 Oława). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kurcze Pieczone oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kurczepieczone.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.

Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.

Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.