Kurcze Pieczone

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kurcze Pieczone działa na rynku od 1996 roku. Sukcesem naszej firmy jest stworzenie oryginalnych przepisów na wyjątkowy smak kurczaka. Obecnie nasze menu jest rozbudowane również o zestawy obiadowe, burgery i inne przekąski z mięsem drobiowym. Najważniejsza jest dla nas jakość produktu, co się przekłada na zadowolenie konsumenta.
JEDNOSTKI WŁASNE
30 jednostek własnych (Zabrze, Żary, Kraków, Oława, Oleśnica, Brzeg, Namysłów Itd.)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
17 franczyzowych (Wałbrzych, Namysłów , Brzeg, Strzelce, Kędzierzyn, Będzin, Oleśnica, Kluczbork, Nysa2)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- szkolenie personelu/pracowników oraz przekazywanie receptur
- pomoc w wyszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji
- pomoc w realizacji inwestycji
- działanie pod znakiem towarowym Kurcze Pieczone
- wiedzę Know-How
- wsparcie w wykonaniu aranżacji lokalu oparte o ustalone przez nas standardy
- pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej
- wspólne kampanie reklamowe
- procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Min. 50 000 zł netto
- opłata wstępna: 10 000 zł netto
Dodatkowo:
- opłata franczyzowa miesięczna: 3% od obrotu, jednak nie mniej niż 1 000 zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- otwartość na współpracę na zasadach franczyzy,
- osobiste zaangażowanie w nadzór nad działalnością restauracji,
- znajomość lokalnego rynku,
- mile widziane doświadczenie w branży gastronomicznej,
- akceptacja celów i zasad działania systemu KP zapisanych w umowie franczyzowej,
- zaangażowanie przy tworzeniu i późniejszym prowadzeniu lokalu,
- gotowość poniesienia kosztów inwestycyjnych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Złoty Kur Sp. z.o.o Sp. k.
ul. Brzeska 92a, 46-112 Świerczów
666 963 000
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Walentyna Oksiukowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Złoty Kur Sp. z.o.o Sp. k. (ul. Brzeska 92a, 46-112 Świerczów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kurcze Pieczone oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kurczepieczone.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!

New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
Oles Lozghachov bardzo starannie podszedł do wyboru franczyzodawcy. Czym uwiódł go koncept Cukrem i Solą?
Adrian Ćwik to przykład przedsiębiorcy, który stawia czoła przeciwnościom i konsekwentnie dąży do celu. Na własnej skórze przekonał się, że franczyza to najbezpieczniejsza forma własnej działalności.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.