Kurcze Pieczone
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kurcze Pieczone działa na rynku od 1996 roku. Sukcesem naszej firmy jest stworzenie oryginalnych przepisów na wyjątkowy smak kurczaka. Obecnie nasze menu jest rozbudowane również o zestawy obiadowe, burgery i inne przekąski z mięsem drobiowym. Najważniejsza jest dla nas jakość produktu, co się przekłada na zadowolenie konsumenta.
JEDNOSTKI WŁASNE
27 jednostek własnych (Zabrze, Żary, Kraków, Oława, Oleśnica, Brzeg, Namysłów Itd.)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
19 franczyzowych (Wałbrzych, Namysłów , Brzeg, Strzelce, Kędzierzyn, Będzin, Oleśnica, Kluczbork, Nysa2)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- szkolenie personelu/pracowników oraz przekazywanie receptur
- pomoc w wyszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji
- pomoc w realizacji inwestycji
- działanie pod znakiem towarowym Kurcze Pieczone
- wiedzę Know-How
- wsparcie w wykonaniu aranżacji lokalu oparte o ustalone przez nas standardy
- pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej
- wspólne kampanie reklamowe
- procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Min. 50 000 zł netto
- opłata wstępna: 10 000 zł netto
Dodatkowo:
- opłata franczyzowa miesięczna: 3% od obrotu, jednak nie mniej niż 1 000 zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- otwartość na współpracę na zasadach franczyzy,
- osobiste zaangażowanie w nadzór nad działalnością restauracji,
- znajomość lokalnego rynku,
- mile widziane doświadczenie w branży gastronomicznej,
- akceptacja celów i zasad działania systemu KP zapisanych w umowie franczyzowej,
- zaangażowanie przy tworzeniu i późniejszym prowadzeniu lokalu,
- gotowość poniesienia kosztów inwestycyjnych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Złoty Kur Sp. z.o.o Sp. k.
ul. Brzeska 92a, 46-112 Świerczów
666 963 000
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kinga Prostek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Złoty Kur Sp. z.o.o Sp. k. (ul. Brzeska 92a, 46-112 Świerczów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kurcze Pieczone oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kurczepieczone.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.