Kurcze Pieczone
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kurcze Pieczone działa na rynku od 1996 roku. Sukcesem naszej firmy jest stworzenie oryginalnych przepisów na wyjątkowy smak kurczaka. Obecnie nasze menu jest rozbudowane również o zestawy obiadowe, burgery i inne przekąski z mięsem drobiowym. Najważniejsza jest dla nas jakość produktu, co się przekłada na zadowolenie konsumenta.
JEDNOSTKI WŁASNE
30 jednostek własnych (Zabrze, Żary, Kraków, Oława, Oleśnica, Brzeg, Namysłów Itd.)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
20 franczyzowych (Wałbrzych, Namysłów , Brzeg, Strzelce, Kędzierzyn, Będzin, Oleśnica, Kluczbork, Nysa2)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- szkolenie personelu/pracowników oraz przekazywanie receptur
- pomoc w wyszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji
- pomoc w realizacji inwestycji
- działanie pod znakiem towarowym Kurcze Pieczone
- wiedzę Know-How
- wsparcie w wykonaniu aranżacji lokalu oparte o ustalone przez nas standardy
- pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej
- wspólne kampanie reklamowe
- procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Min. kwota inwestycji: 30 000 zł netto
- Opłata wstępna licencyjna: 5 000 zł netto
Opłata franczyzowa:
- Przez pierwsze 6 miesięcy - 1,00 zł netto
- Po kolejnych 6 miesiącach, przez okres kolejnych 6 miesięcy .- 1000,00 zł netto
- Po 12 miesiącach - 2000,00 zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- otwartość na współpracę na zasadach franczyzy,
- osobiste zaangażowanie w nadzór nad działalnością restauracji,
- znajomość lokalnego rynku,
- mile widziane doświadczenie w branży gastronomicznej,
- akceptacja celów i zasad działania systemu KP zapisanych w umowie franczyzowej,
- zaangażowanie przy tworzeniu i późniejszym prowadzeniu lokalu,
- gotowość poniesienia kosztów inwestycyjnych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Złoty Kur Sp. z.o.o Sp. k.
ul. Brzeska 92a, 46-112 Świerczów
666 963 000
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kinga Prostek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Złoty Kur Sp. z.o.o Sp. k. (ul. Brzeska 92a, 46-112 Świerczów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kurcze Pieczone oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kurczepieczone.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
W który biznes najlepiej zainwestować w 2024 roku, co zrobić, żeby wygrać placówkę partnerską banku, czy bardziej opłaca się otworzyć Subwaya, pączkownię czy sklep z fajerwerkami?
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.