Pijalnia Wódki i Piwa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

OBYWATELU, WEŹ SPRAWY W SWOJE RĘCE I OTWÓRZ KULTOWĄ PIJALNIĘ WÓDKI I PIWA W SWOIM MIEŚCIE

Pijalnia Wódki i Piwa to marka, która w Polsce działa od 2010 roku i obecnie posiada ponad 36 lokalizacji. Od początku pod szyldem Mex Polska S.A. spółki notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pijania Wódki i Piwa jest najszybciej rozwijającym się konceptem drink bary w segmencie bistro w Polsce. Zostań franczyzobiorcą i stań się częścią dynamicznej organizacji z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży restauracyjnej.

Ideą tego pomysłu jest, aby w niecodziennej scenerii, przez 24 godziny na dobę oferować swoim gościom, po bardzo przystępnych cenach, typowe dla tamtych czasów, proste przekąski takie jak: zimne nóżki, śledzik czy tatar oraz wybrane rodzaje napojów alkoholowych i bezalkoholowych.

NAJBARDZIEJ IKONICZNA MARKA DRINK BAR W SEGMENCIE BISTRO NA RYNKU W POLSCE

  • Nasze lokale zna ponad 80% dorosłych Polaków
  • Jesteśmy obecni na Polskim rynku gastronomicznym ponad 15 lat
  • 95% Gości ocenia naszą cytrynówkę jako najlepszą.

NOWOCZESNA MARKA, KTÓRA UMIE ZNALEĆ POŁĄCZENIE Z HISTORIĄ

  • wyjątkowy wystrój jak i specjalnie wyszkolony personel umożliwia konsumentom odbycie niezwykłej podróży w czasie i cofnięcie się do lat 60-tych XX w., tj. do Polski z okresu PRL.
  • Rozwijamy się najszybciej w rosnącym segmencie rynku barów bistro.
  • Budujemy sprzedaż dzięki centralnym i lokalnym kampaniom marketingowym. Wsparcie dla Twojej restauracji uszyjemy na miarę.                                

JESTEŚMY CZĘŚCIĄ GRUPY MEX POLSKA S. A.

  • Dostarczymy Ci standardy, szkolenia teoretyczne i praktyczne przygotowujące do samodzielnego prowadzenia Pijalni Wódki i Piwa.
  • Zapewniamy najlepsze produkty alkoholowe oraz piwo w najlepszych cenach, dzięki sprawnej sieci dystrybucyjnej i certyfikowanym partnerom.

DYNAMICZNY I BEZPIECZNY MODEL BIZNESOWY

  • W ciągu ostatnich trzech lat sieć naszych lokalizacji powiększyła się o ponad 90%! Pijalnia Wódki i Piwa w Polsce to obecnie 36 Pijalni.
  • Niezależnie od tego jaką dużą powierzchnią dysponujesz, dostosujemy się do Ciebie
  • Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 30 tysięcy mieszkańców na terenie całej Polski.

Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią, ale także przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa.

 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

36 lokalizacji

  • Augustów, Rynek Zygmunta Augusta 28
  • Białystok, ul. Lipowa 3/5
  • Bydgoszcz, ul. Podwale 12/Magdzińskiego
  • Częstochowa, ul. Jerzego Waszyngtona 18
  • Gdańsk, ul. Długi Targ 35/38
  • Gliwice, ul. Raciborska 1
  • Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 135
  • Jelenia Góra, Pl. Niepodległości 1
  • Katowice, ul. Mariacka 8
  • Kielce, ul. Św. Leonarda 23
  • Koszalin, ul. Zwycięstwa 25
  • Kraków, Pl. Nowy 7
  • Kraków, ul. Szewska 20
  • Kraków, ul. Floriańska 34
  • Legnica, ul. Zamkowa 8
  • Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 24
  • Łódź, ul. Piotrkowska 92
  • Olsztyn, ul. Staromiejska 6
  • Opole, ul. Książąt Opolskich 2-6
  • Pabianice, ul. Zamkowa 1
  • Poznań, Stary Rynek 85
  • Poznań, ul. Wrocławska 8
  • Radom, ul. Moniuszki 18
  • Rzeszów, ul. Mickiewicza 4
  • Sosnowiec, ul. Warszawska 3/36
  • Suwałki, ul. Tadeusza Kościuszki 80
  • Szczecin, ul. Ks. Bogusława X 4/2
  • Toruń, Rynek Staromiejski 26/27/Chełmińska 1
  • Tychy, Al. Jana Pawła II 10
  • Warszawa, ul. Nowy Świat 19
  • Warszawa, ul. Nowy Świat 22/28 pawilony 2 i 3
  • Warszawa, ul. Nowogrodzka 27
  • Wrocław, ul. Ruska 51/51B
  • Wrocław, ul. Rynek – Ratusz 13-14
  • Wrocław, ul. Św. Mikołaja 8-11
  • Żary, ul. Zamkowa 1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Wszystkie Pijalnie franczyzowe otrzymują dedykowane wsparcie w prowadzeniu biznesu. Franczyzobiorcy otrzymują opiekę Franchise Business Coacha, który na co dzień kontaktuje z menadżerami Pijalni i regularnie daje informację zwrotną w celu zwiększenia efektywności i zyskowności biznesu.

Oferujemy:

  • DOŚWIADCZENIE wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy.
  • PROCEDURY koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych.
  • LOKALIZACJA pomoc - doradztwo „non stop” - dobre porady przez telefon i osobiście dotyczące wyboru koncepcji i lokalizacji.
  • RENTOWNOŚĆ rozwiązania minimalizujące koszty wystroju.
  • LEASING pomoc w uzyskaniu wsparcia finansowego na budowę lub zakup wyposażenia.
  • MODEL FINANSOWY Atrakcyjny model finansowy, szybki zwrot z inwestycji.
  • PROJEKT I BUDOWA Wsparcie w zaprojektowaniu i budowie Pijalni.
  • PODRĘCZNIK OPERACYJNY Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków
  • KNOW HOW Prawo do prowadzenia lokalu pod marką Pijalnia Wódki i Piwa.
  • ROZWÓJ Szkolenia dla franczyzobiorcy i jego kadry kierowniczej.
  • WSPARCIE I COACHING Ciągłe wsparcie i coaching w zakresie kluczowych procesów i wyzwań biznesowych.
  • WYMIANA DOŚWIADCZEŃ Przynależność do forum franczyzowego
  • MARKETING Współpraca marketingowa na poziomie centralnym i lokalnym.
  • PARTNERZY SIECI stałe zniżki u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napojów.

Franczyza Pijalni Wódki i Piwa to prowadzenie własnego lokalu we współpracy z doświadczonym operatorem restauracji, firmą Mex Polska.

Wypracowany zysk z prowadzenia restauracji w całości zostaje u franczyzobiorcy


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • UMOWA FRANCZYZOWA 5 lat z możliwością przedłużenia
  • OPŁATA WSTĘPNA 5 000 PLN  (jednorazowa)
  • OPŁATA FRANCZYZOWA 2% comiesięcznego obrotu, nie mniej niż 1000 zł miesięcznie (opłata miesięczna)

INWESTYCJA:

Franczyza Pijalni Wódki i Piwa wiąże się z koniecznością poniesienia jednorazowego kosztu od 75 000 PLN do 140 000 PLN w zależności od wielkości lokalu i jego przystosowania do potrzeb gastronomii oraz lokalizacji.

Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:

Od 75 tys. zł netto

*ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60 m2 i charakterze gastronomicznym. Idealne dla małych miejscowości 30-40 tys. mieszkańców.

Od 110-140 tys. zł netto

*ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 100 m2 i charakterze gastronomicznym.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Idealny Franczyzobiorca to osoba zmotywowana, pełna pasji do prowadzenia biznesu gastronomicznego i przedsiębiorcza. Poszukujemy osób, które są otwarte, gotowe do zdobywania nowej wiedzy. Doświadczenie w branży gastronomicznej jest dużym atutem kandydata, aczkolwiek każda zaangażowana osoba, po odpowiednim przeszkoleniu może prowadzić Pijalnie Wódki i piwa na wysokim poziomie.

Pijalnia Wódki i Piwa musi posiadać salą konsumpcyjną, która oferuje naszym Obywatelom dedykowaną przestrzeń do dzielenia się naszymi pysznymi smakołykami.

  • lokalizacja na poziomie ulicy, miejsce z witryną lub oknami na ulicę.
  • wejście od głównej ulicy
  • duży ruch pieszy
  • lokalizacje w centrum miasta
  • miejsca na ogródek sezonowy dla gości i dostawców
  • docelowa powierzchnia od 60 do 120 m2 (nie więcej niż 150m2)

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Mex Polska S.A.

ul. P.O.W. 25; 90-105 Łódź

mexpolska.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Tomasz Klujew

manager ds. rozwoju sieci Pijalni Wódki i Piwa tel: +48 693 034 110

e-mail: tomasz.klujew@mexpolska.pl

 

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Pijalnia Wódki i Piwa.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Mex Polska S.A. (ul. P.O.W. 25; 90-105 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pijalnia Wódki i Piwa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mexpolska.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.