Pizza Factory
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy dumni z naszej historii, która rozpoczęła się 1 lipca 2009 roku. Pizza Factory to nie tylko kolejna pizzeria - to symbol ciągłego rozwoju i pasji, jaką wkładamy w każdą stworzoną przez naszą markę pizzę. Naszą dumą jest flagowy produkt: pizza o imponującym rozmiarze 60 cm. Zyskaliśmy uznanie dziesiątek tysięcy klientów w województwie warmińsko-mazurskim. Teraz chcemy pójść krok dalej, rozszerzając naszą markę poprzez system franczyzowy. Chcemy podzielić się naszymi wyjątkowymi smakami, rozwijając markę Pizza Factory w kolejnych miastach Polski. Obecnie nasze smakowite pizze, aromatyczne makarony i sałatki dostępne są w 10 miastach Polski. Dołącz do nas i zainwestuj w swoją przyszłość!
Przyłączając się do rodziny Pizza Factory, zyskujesz nie tylko doskonały produkt, ale także wsparcie wiodącej na rynku krajowym firmy dystrybucyjnej. Dzięki tej współpracy zminimalizowaliśmy koszty prowadzenia biznesu oraz kwotę inwestycji, co skraca czas zwrotu poniesionych kosztów. Dodatkowo, oferujemy pomoc w pozyskaniu środków finansowych na rozpoczęcie działalności, aby ułatwić Ci start. Nasze lokale Pizza Factory doskonale sprawdzają się zarówno w mniejszych miastach, liczących poniżej 16 tysięcy mieszkańców, jak i w dużych aglomeracjach. Minimalna powierzchnia lokalu, który zapewni Ci sukces biznesowy, to 40 m2.
Dołącz do naszej sieci i zainwestuj w przyszłość, pełną smaku i możliwości!
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
12
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w pozyskaniu środków finansowych na rozpoczęcie działalności gospodarczej;
- "Know-how";
- podręcznik operacyjny;
- wyłączność terytorialna;
- pomoc i wsparcie przed otwarciem i w trakcie współpracy;
- projekt materiałów promocyjnych;
- opracowanie dokumentacji HACCP;
- pomoc w wyborze lokalu;
- weryfikacja lokalnego rynku pod kątem konkurencji;
- dostęp do strony internetowej z opcją zamówień online;
- dostęp do strony w mediach społecznościowych;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- od 30 tys. zł netto na zakup potrzebnego sprzętu, dodatkowo zakup dwóch samochodów do dostaw;
- 6 tys. zł netto - opłata za przystąpienie do sieci Pizza Factory;
- miesięczna opłata franczyzowa 1200 zł netto;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy osób energicznych, zaangażowanym w swoją pracę, nie bojących
się wyzwań.
- miasta minimum 15 tys. mieszkańców;
- lokal minimum 40 m2;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pizza Factory Waldemar Mazur
ul. Witosa 5, 11-200 Bartoszyce
791 313 984
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Waldemar Mazur
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pizza Factory Waldemar Mazur (ul. Witosa 5, 11-200 Bartoszyce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pizza Factory oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pizzafactory.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pizza Factory zamierza w tym roku otworzyć co najmniej siedem nowych lokali, powiększając tym samym sieć do 20 punktów.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Pizza Factory ma już na koncie pierwsze tegoroczne otwarcie. Nowi franczyzobiorcy mogą liczyć na promocję.
Pizza Factory z założenia realizuje zamówienia tylko w dowozie. Czy teraz przybyło jej klientów?
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.