Pizza Factory

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pizza tylko na dowóz. Pizza Factory powstała 1 lipca 2009 roku. Od początku działalności stawiamy na ciągły rozwój oraz jakość naszych produktów. Flagowym produktem jest pizza w rozmiarze 60 cm. Przez lata zaufały nam tysiące osób w trzech miastach na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, Bartoszycach, Kętrzyna i Giżycka, a teraz już również w Olsztynie. Postanowiliśmy zrobić kolejny krok, franczyzę. Chcemy podzielić się naszymi produktami oraz doświadczeniem z innymi, rozwijać markę docierając do kolejnych miast Polski.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w pozyskaniu środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
- „know-how”,
- podręcznik operacyjny,
- wyłączność terytorialna,
- pomoc i wsparcie,
- projekt materiałów promocyjnych,
- opracowaną dokumentację HACCP,
- pomagamy w wyborze odpowiedniego lokalu,
- weryfikację lokalnego rynku pod względem konkurencji i analizę lokalizacji przyszłej pizzerii,
- dostęp do strony internetowej,
- dostęp do strony w mediach społecznościowych,
- gwarantujemy pomoc oraz wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności. Franczyzobiorca może liczyć na profesjonalne szkolenie przygotowujące do prowadzenia gastronomii. Przez kontakty z największymi dostawcami HORECA zapewnimy dostawy produktów w najlepszych cenach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 45 tys. zł brutto na zakup sprzętu plus zakup minimum dwóch samochodów i ewentualne przystosowanie lokalu.,
- 10 tys. zł netto - opłata za przystąpienie do sieci Pizza Factory (pierwsze pięć osób zwolnione z opłaty),
- miesięczna opłata franczyzowa 1 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nie musisz mieć doświadczenia w gastronomii. Potrzebne są chęci, lokal około 60 mkw. i miejscowość minimum 20 tysięcy mieszkańców.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pizza Factory Waldemar Mazur
ul. Witosa 5, 11-200 Bartoszyce
791 313 984
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Waldemar Mazur
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pizza Factory Waldemar Mazur (ul. Witosa 5, 11-200 Bartoszyce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pizza Factory oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pizzafactory.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pizza Factory ma już na koncie pierwsze tegoroczne otwarcie. Nowi franczyzobiorcy mogą liczyć na promocję.
Pizza Factory z założenia realizuje zamówienia tylko w dowozie. Czy teraz przybyło jej klientów?

Sweet Gallery rozwija największą w Polsce sieć w segmencie outdoorowym - Lodolandia and Kołacz na Okrągło. Ze wszystkimi swoimi markami do końca tego roku chce dobić do 1 tys. punktów.
Michał Piasecki i Daniel Piekarski to nowi właściciele Telepizza Poland. Czemu kupili nierentowną firmę? I co zamierzają z nią zrobić?
Sieć Stopiątka liczy już 80 pizzerii, a franczyzodawca zapowiada otwarcia kolejnych. Zaznacza przy tym, że rozwój sieci jest możliwy m.in. dzięki właściwemu doborowi kluczowych kooperantów. Kogo ma na myśli?
Stava zapewnia nowym franczyzobiorcom gwarancję zysku. Jeżeli – pomimo trzymania się wyznaczonych zasad – oddział nie osiągnie gwarantowanego zysku, centrala pokryje różnicę z własnych środków.
Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?

Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.
Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Branża zdrowotna, kosmetyczna, a może sklep z biżuterią czy upominkami? Franczyza daje w tych branżach ciekawe możliwości. Sprawdź, w którą franczyzę warto zainwestować.
Salon masażu, przestrzeń na wynajem, studio filmowe, manufakturę akcesoriów z wikliny a może firmę produkująca bieliznę z recyklingu? Co się bardziej opłaca otworzyć?
Doradcy we franczyzie radzą jak przygotować się do roli franczyzobiorcy - czego się nauczyć, co sprawdzić i jakie zadać pytania franczyzodawcy. Sprawdź zanim wybierzesz!

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.