Pizza Factory

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pizza tylko na dowóz. Pizza Factory powstała 1 lipca 2009 roku. Od początku działalności stawiamy na ciągły rozwój oraz jakość naszych produktów. Flagowym produktem jest pizza w rozmiarze 60 cm. Przez lata zaufały nam dziesiątki tysięcy osób na terenie województwa warmińsko - mazurskiego. Postanowiliśmy zrobić kolejny krok, FRANCZYZĘ. Chcemy podzielić się naszymi produktami z innymi, rozwijać markę Pizza Factory docierając do kolejnych miast Polski. W tej chwili nasze pizze, makarony i sałatki można zjeść w 10 miastach naszego kraju. Dołącz do nas, zainwestuj w swoją przyszłość.
Dzięki nawiązaniu współpracy wiodącą na rynku krajowym firmą dystrybucyjną, mogliśmy zredukować koszty prowadzenia działalności oraz kwotę inwestycji do minimum. Te czynniki pozwalają na szybki zwrot poniesionych wydatków przez Franczyzobiorcę. Dodatkowo oferujemy pomoc w pozyskaniu środków finansowych na otwarcie działalności gospodarczej pozwalające pokryć większą część zakładanej inwestycji. Lokale Pizza Factory powstają w miastach poniżej 16 tysięcy mieszkańców jak i w wielkich miastach. Minimalna wielkość lokalu to 40 m2.
Dołącz do sieci Pizza Factory !
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w pozyskaniu środków finansowych na rozpoczęcie działalności gospodarczej;
- "Know-how";
- podręcznik operacyjny;
- wyłączność terytorialna;
- pomoc i wsparcie przed otwarciem i w trakcie współpracy;
- projekt materiałów promocyjnych;
- opracowanie dokumentacji HACCP;
- pomoc w wyborze lokalu;
- weryfikacja lokalnego rynku pod kątem konkurencji;
- dostęp do strony internetowej z opcją zamówień online;
- dostęp do strony w mediach społecznościowych;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- od 30 tys. zł netto na zakup potrzebnego sprzętu, dodatkowo zakup dwóch samochodów do dostaw;
- 6 tys. zł netto - opłata za przystąpienie do sieci Pizza Factory;
- miesięczna opłata franczyzowa 1200 zł netto;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy osób energicznych, zaangażowanym w swoją pracę, nie bojących
się wyzwań.
- miasta minimum 15 tys. mieszkańców;
- lokal minimum 40 m2;
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pizza Factory Waldemar Mazur
ul. Witosa 5, 11-200 Bartoszyce
791 313 984
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Waldemar Mazur
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pizza Factory Waldemar Mazur (ul. Witosa 5, 11-200 Bartoszyce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pizza Factory oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pizzafactory.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Pizza Factory ma już na koncie pierwsze tegoroczne otwarcie. Nowi franczyzobiorcy mogą liczyć na promocję.
Pizza Factory z założenia realizuje zamówienia tylko w dowozie. Czy teraz przybyło jej klientów?

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.