Pizza Factory

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pizza tylko na dowóz. Pizza Factory powstała 1 lipca 2009 roku. Od początku działalności stawiamy na ciągły rozwój oraz jakość naszych produktów. Flagowym produktem jest pizza w rozmiarze 60 cm. Przez lata zaufały nam tysiące osób w trzech miastach na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, Bartoszycach, Kętrzyna i Giżycka, a teraz już również w Olsztynie. Postanowiliśmy zrobić kolejny krok, franczyzę. Chcemy podzielić się naszymi produktami oraz doświadczeniem z innymi, rozwijać markę docierając do kolejnych miast Polski.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w pozyskaniu środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
- „know-how”,
- podręcznik operacyjny,
- wyłączność terytorialna,
- pomoc i wsparcie,
- projekt materiałów promocyjnych,
- opracowaną dokumentację HACCP,
- pomagamy w wyborze odpowiedniego lokalu,
- weryfikację lokalnego rynku pod względem konkurencji i analizę lokalizacji przyszłej pizzerii,
- dostęp do strony internetowej,
- dostęp do strony w mediach społecznościowych,
- gwarantujemy pomoc oraz wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności. Franczyzobiorca może liczyć na profesjonalne szkolenie przygotowujące do prowadzenia gastronomii. Przez kontakty z największymi dostawcami HORECA zapewnimy dostawy produktów w najlepszych cenach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 45 tys. zł brutto na zakup sprzętu plus zakup minimum dwóch samochodów i ewentualne przystosowanie lokalu.,
- 10 tys. zł netto - opłata za przystąpienie do sieci Pizza Factory (pierwsze pięć osób zwolnione z opłaty),
- miesięczna opłata franczyzowa 1 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nie musisz mieć doświadczenia w gastronomii. Potrzebne są chęci, lokal około 60 mkw. i miejscowość minimum 20 tysięcy mieszkańców.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pizza Factory Waldemar Mazur
ul. Witosa 5, 11-200 Bartoszyce
791 313 984
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Waldemar Mazur
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Otwieramy – stwierdzili przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Pomimo zakazu niektórzy zaczynają odmrażać swoje biznesy. Także franczyzowe.
– Nie wymagamy od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w biznesie ani w gastronomii – mówi Piotr Greczanowski, menedżer ds. rozwoju restauracji Chinkalnia.
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” zapowiada wprowadzenie w tym roku nowego formatu lodziarni.
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Posiłki dostarczane do firm – na tym będą zarabiać franczyzobiorcy marki Zjedz. Nie muszą gotować, za to muszą zbudować bazę klientów.

Teraz można zostać franczyzobiorcą inwestując jedynie 27 000 zł netto. W tym jest już wliczone zatowarowanie!
Jak pokonać wirusa, który niszczy restauracje? Wyjaśnia Marcin Ciesielski, prezes Mastergrupy, do której należy sieć pizzerii Stopiątka i Stopiątka Fabbrica.
Kto może zostać franczyzobiorcą McDonald's oraz w jakie koncepty gastronomiczne warto zainwestować – m.in. o tym przeczytasz w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Żaden z partnerów i franczyzobiorców Crazy Bubble nie zamknął biznesu w pandemicznym roku. Co więcej – marka zaczęła rozwój zagraniczny.
Pizza Hut szuka franczyzobiorców, którzy docelowo chcieliby poprowadzić więcej niż jeden lokal. Ile trzeba zainwestować w międzynarodowy koncept?
Są biznesy, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie. Dodatkowe źródło dochodów zabezpiecza budżet domowy i zwiększa bezpieczeństwo finansowe.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.