Fajne Miejsce
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Choć ciężko opisać nas w kilku zdaniach, to właśnie to teraz dla Ciebie zrobimy. Jesteśmy biznesem rodzinnym i jesteśmy z tego dumni. Nie jesteśmy sieciówką, nie jesteśmy firmą z ogromnym kapitałem zagranicznym i dzięki temu robimy wszystko z sercem i z pełnym zaangażowaniem. Posiadamy know how, jak prowadzić dochodową salę zabaw i to do Ciebie należy decyzja, jaki model wybierzesz.
Możesz wraz z nami prowadzić pełnowymiarową bawialnię o powierzchni minimum 800 mkw., z podziałem na strefy oraz częścią kawiarnianą lub bawialnię w koncepcji naturalna bawialnia & cafe o powierzchni 100-200 mkw.
Marka Sala Zabaw Fajne Miejsce powstała w Opolu i to tutaj odniosła niezaprzeczalny sukces już od pierwszego dnia uruchomienia bawialni. Cały koncept opiera się na elementach metod Montessori i Reggio Emilia, na podejściu do pełnej zabawy dziecka, eksplorowania i odkrywania oraz dziecięcej radości, ale bez „pstrokacizny”, czy głośnej muzyki. Dziecko ma wyjść od nas wybawione, ale nie przebodźcowane. Postanowiliśmy również zadbać o rodziców i w naszej marce na każdym etapie stawiamy na jakość. Podajemy kawę z lokalnej palarni, parzoną we włoskim ekspresie, w towarzystwie słodkości na najwyższym poziomie. Serwujemy również pizzę, ale nie taką zwykłą. Wszystkie składniki są bardzo drobiazgowo dobierane i testowane.
Ponad 10-letnie doświadczenie w sektorze zarządzania i marketingu, dogłębna wiedza oraz przeprowadzona analiza rynku bawialni w całym kraju, pozwoliła nam na przygotowanie franczyzy Sala Zabaw Fajne Miejsce. Wiemy, że to biznes, który będzie Ci przynosił dochody, jest to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi sektora dziecięcego w branży zabawowej. Myślisz: "Otworzyłbym/ otworzyłabym salę zabaw – ale jak?". To my powiemy Ci jak!
JEDNOSTKI WŁASNE
2 jednostki własne:
- ul. Wapienna 10, 45-347 Opole
- ul. Braci Mniejszych 2, Katowice
w trakcie (podpisane umowy najmu, rozpoczęcie adaptacji w 2025 r.): Częstochowa, Gliwice
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
W trakcie zaawansowanych rozmów; 4 lokalizacje
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
NA POCZĄTEK
Zorganizujemy Ci wszystko, co potrzebne do rozpoczęcia.
- Pełne wsparcie organizacyjne i całe wypracowane przez nas know how;
- Podręcznik operacyjny ze wszystkimi procedurami i scenariuszami postępowania;
- Szkolenia pracowników – zaczynając od wstępnych szkoleń jeszcze przed otwarciem, kończąc na szkoleniach z obsługi włoskiego ekspresu kolbowego i parzenia kawy na najwyższym poziomie;
- Spersonalizowaną wizualizację lokalu wraz ze strefami zabawowymi;
- Wdrożenie i wsparcie zarówno przed otwarciem, jak i po otwarciu sali zabaw;
- Nowoczesny marketing, który wypromuje twoją salę zabaw. To klient przyjdzie do Ciebie, zaufaj nam.
Wspieramy przez cały czas trwania umowy. Zapewniamy:
- Okresowe i cykliczne szkolenia pracowników – stawiamy na jakość i na to, co klient „widzi” i odczuwa;
- Pełne wsparcie dedykowanego opiekuna, jesteśmy po to, by Ci pomóc, ty to wsparcie otrzymasz kiedy tylko będziesz potrzebował;
- Audyty i kontrole, które pomogą w efektywnej i sprawnej sprzedaży;
- Profesjonalny marketing przez cały okres trwania umowy;
- Okresowy pakiet materiałów marketingowych;
- Działanie pod atrakcyjną marką Fajne Miejsce;
- Opłata procentowa pobierana jest dopiero od trzeciego miesiąca prowadzenia działalności. Kwotę inwestycji można częściowo sfinansować leasingiem;
- Gwarantowana wyłączność terytorialna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Od 200 do 600 tys. zł netto w zależności od lokalu;
- Opłata wstępna od 35 tys. zł do 60 tys. zł w zależności od wielkości lokalu;
- Dla pierwszych dwóch franczyzobiorców rabat 50 proc. na opłatę wstępną;
- Opłata bieżąca 6,5-8,5 proc. obrotu netto w zależności od wielkości lokalu;
- Opłata marketingowa 1,5 proc. obrotu netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Środki własne na sfinansowanie inwestycji lub zdolność kredytowa do sfinansowania środkami pozyskanymi;
- Podstawowa znajomość prowadzenia i rozliczania działalności gospodarczej;
- Umowa franczyzowa zawierana na okres pięciu lat;
- Powierzchnia lokalu minimum 100 mkw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
K&S Inwestycje Sp. z o.o.
Ul. Wapienna 10, 46-347 Opole
664 570 616
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mirosław Skibiński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma K&S Inwestycje Sp. z o.o. (Ul. Wapienna 10, 46-347 Opole). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Fajne Miejsce oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie fajnemiejsce.opole.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
/31.10.2025
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Centra VR, mobilne powerbanki, nowoczesne pralnie czy punkty pobrań – na Targach Franczyza w Warszawie będzie można sprawdzić, jak wiele twarzy ma dziś branża usług. To konkretne pomysły na biznes gotowe do wdrożenia w każdym mieście.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Parki trampolin: Skok na rodzinny biznes
/13.10.2025
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Centra rozrywki VR to oferta nowego franczyzodawcy HeroVR. Gdzie się sprawdzi taki biznes?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.