Top Secret

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Top Secret jednym z najlepiej rozpoznawalnych na rynku polskich brandów odzieżowych. Ma 25 letnie doświadczenie w świecie mody. Marka skierowana jest do ludzi żyjących w sposób nowoczesny, świadomych siebie i swoich oczekiwań.
Top Secret oferuje damskie i męskie różnorodne, ale komplementarne kolekcje ubrań i dodatków, tak o charakterze codziennym, sportowym jak i bardziej formalnym.
Produkty są równie modne i miejskie, jak w ofercie wielu marek na rynku, ale wyróżnia je nietuzinkowa dbałość o piękno i kobiecość. Oferta podzielona jest na dwie linie. Kolekcja CITY proponuje ubrania w stylu Smart Wear, bardziej nowoczesne, minimalistyczne i wyższej jakości, przeznaczone na specjalne i wyjątkowe okazje.
Kolekcja CASUAL oferuje produkty w stylu bardziej swobodnym i funkcjonalnym, przeznaczone do codziennego komfortowego użytku.
Ubrania są uzupełniane licznymi dodatkami wzbogacającymi stylizacje, od biżuterii poprzez torebki i dodatki ubraniowe, po różnego rodzaju buty.
25 lat w trendach.
Uczestnicy sytemu franczyzowego czerpią z wiedzy i wieloletniego doświadczenia Top Secret na rynku modowym. System franczyzowy Top Secret oparty jest na zasadzie towaru powierzonego w depozyt. Top Secret śledzi trendy na rynku modowym, projektuje kolekcje zgodnie z najnowszymi trendami i potrzebami rynku a następnie dostarcza je do sklepów. Taka procedura gwarantuje optymalne zatowarowanie salonu w produkty będące w trendach i dopasowanie do kalendarza zakupowego klienta. Pomoc ze strony Top Secret obecna jest na każdym etapie inwestycji i prowadzenia sklepu.
JEDNOSTKI WŁASNE
31
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
137
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- korzystanie z szeroko rozpoznawalnego znaku towarowego
- korzystanie z know-how bez dodatkowej opłaty
- wsparcie w procesie poszukiwania i weryfikacji lokalizacji
- wsparcie w negocjacjach warunków umowy najmu
- przygotowanie projektu aranżacji lokalu
- koordynacja procesu adaptacji lokalu
- ponoszenie kosztów logistyki,
- optymalizacja zatowarowania oraz prowadzenie polityki cenowej
- wsparcie w procesie rekrutacji i szkolenia personelu
- opieka Regionalnego Kierownika Sprzedaży oraz visual merchandisera
- kompleksowe wsparcie w zakresie bieżącego funkcjonowania sklepu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nakłady na adaptację i wyposażenie lokalu zgodnie ze standardem Top Secret w kwocie od 1 tys. zł/mkw do 2 tys. zł/mkw netto w zależności od lokalizacji i standardu wynajmowanego lokalu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Atrakcyjna lokalizacja w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców - centrum handlowe, park handlowy, główne ulice miast
- Powierzchnia ogólna lokalu od 100 do 180 mkw.
- Posiadanie prawa do lokalu (własność, najem)
- Silna motywacja i zaangażowanie zorientowane na osiągnięcie sukcesu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Top Secret Sp. z o.o.
ul. Żniwna 10/14; 94-250 Łódź
(42) 617 71 64
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Aureliusz Goździński tel. 609 202 994
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Top Secret Sp. z o.o. (ul. Żniwna 10/14; 94-250 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Top Secret oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie topsecret.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Żabka wskakuje na stacje benzynowe, Muszkieterowie przygotowali aplikację mobilną, a Tutti Santi zdradza plany rozwojowe. Przegląd tygodnia 13-20 listopada.
Rząd zdejmuje lockdown, raper i były poseł Liroy wchodzi w branżę konopną, a TUM rozpoczyna budowę sieci partnerskiej. Przegląd tygodnia 24 kwietnia-1 maja.
Klienci Top Secret chętnie kupują produkty marki przez internet. Czy franczyzobiorcy mają się czego obawiać?
Czy da się założyć firmę za nieduże pieniądze? Oczywiście! We wrześniowym numerze "FRANCHISING" przedstawiamy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie za rozsądną kwotę.
Bogatsza oferta asortymentu Top Secret przełożyła się na wiekszą sprzedaż. Firma osiągnęła wynik lepszy niż w poprzednim roku.

Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
Danish Design sprzedaje duńskie ubrania z bieżących kolekcji za połowę ceny. Inwestycja w koncept jest niska, a zwrot bardzo szybki.
Franczyzodawca sieci sklepów odzieżowych Quiosque szuka franczyzobiorców. Kto może nim zostać?
Pod szyldem 1Wordloutlet działa około 12 placówek. Do końca roku ma ich być 50. Jak otworzyć taki biznes?

Kacper Steszuk wraz ze wspólnikiem mają już siedem sklepów jednej z marek franczyzowych i chcą otwierać kolejne. Z którym franczyzodawcą tak dobrze układa im się współpraca?
Blue Shadow otwiera sklepy głównie w mniejszych i średnich miastach. Jak przebiega rozwój sieci?
– Mieliśmy kłopoty spowodowane lockdownami. Postępowanie sanacyjne umożliwiło nam ich rozwiązanie – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
– Notujemy wzrosty obrotów w stosunku do czasu sprzed pandemii – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.
Polki coraz chętniej ubierają się w second handach. Jak otworzyć taki sklep?
Inwestycja w sklep z używaną odzieżą nie jest duża. Gdzie najlepiej otworzyć taki biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.