Top Secret

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Top Secret jednym z najlepiej rozpoznawalnych na rynku polskich brandów odzieżowych. Ma 25 letnie doświadczenie w świecie mody. Marka skierowana jest do ludzi żyjących w sposób nowoczesny, świadomych siebie i swoich oczekiwań.
Top Secret oferuje damskie i męskie różnorodne, ale komplementarne kolekcje ubrań i dodatków, tak o charakterze codziennym, sportowym jak i bardziej formalnym.
Produkty są równie modne i miejskie, jak w ofercie wielu marek na rynku, ale wyróżnia je nietuzinkowa dbałość o piękno i kobiecość. Oferta podzielona jest na dwie linie. Kolekcja CITY proponuje ubrania w stylu Smart Wear, bardziej nowoczesne, minimalistyczne i wyższej jakości, przeznaczone na specjalne i wyjątkowe okazje.
Kolekcja CASUAL oferuje produkty w stylu bardziej swobodnym i funkcjonalnym, przeznaczone do codziennego komfortowego użytku.
Ubrania są uzupełniane licznymi dodatkami wzbogacającymi stylizacje, od biżuterii poprzez torebki i dodatki ubraniowe, po różnego rodzaju buty.
25 lat w trendach.
Uczestnicy sytemu franczyzowego czerpią z wiedzy i wieloletniego doświadczenia Top Secret na rynku modowym. System franczyzowy Top Secret oparty jest na zasadzie towaru powierzonego w depozyt. Top Secret śledzi trendy na rynku modowym, projektuje kolekcje zgodnie z najnowszymi trendami i potrzebami rynku a następnie dostarcza je do sklepów. Taka procedura gwarantuje optymalne zatowarowanie salonu w produkty będące w trendach i dopasowanie do kalendarza zakupowego klienta. Pomoc ze strony Top Secret obecna jest na każdym etapie inwestycji i prowadzenia sklepu.
JEDNOSTKI WŁASNE
31
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
137
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- korzystanie z szeroko rozpoznawalnego znaku towarowego
- korzystanie z know-how bez dodatkowej opłaty
- wsparcie w procesie poszukiwania i weryfikacji lokalizacji
- wsparcie w negocjacjach warunków umowy najmu
- przygotowanie projektu aranżacji lokalu
- koordynacja procesu adaptacji lokalu
- ponoszenie kosztów logistyki,
- optymalizacja zatowarowania oraz prowadzenie polityki cenowej
- wsparcie w procesie rekrutacji i szkolenia personelu
- opieka Regionalnego Kierownika Sprzedaży oraz visual merchandisera
- kompleksowe wsparcie w zakresie bieżącego funkcjonowania sklepu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nakłady na adaptację i wyposażenie lokalu zgodnie ze standardem Top Secret w kwocie od 1 tys. zł/mkw do 2 tys. zł/mkw netto w zależności od lokalizacji i standardu wynajmowanego lokalu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Atrakcyjna lokalizacja w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców - centrum handlowe, park handlowy, główne ulice miast
- Powierzchnia ogólna lokalu od 100 do 180 mkw.
- Posiadanie prawa do lokalu (własność, najem)
- Silna motywacja i zaangażowanie zorientowane na osiągnięcie sukcesu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Top Secret Fashion Story Sp. z o.o.
ul. Żniwna 10/14; 94-250 Łódź
+48 607 456 126
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Jacek Kopij
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Top Secret Fashion Story Sp. z o.o. (ul. Żniwna 10/14; 94-250 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Top Secret oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie topsecret.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Punkta wchodzi we franczyzę, Zdrowa Krowa przedstawia strategię rozwoju, a Redan prezentuje sprawozdanie finansowe. Przegląd tygodnia 21-27 listopada.
Spółka Top Secret złożyła wniosek o upadłość. Czy z rynku zniknie też marka i sieć sklepów pod tym szyldem?
Żabka wskakuje na stacje benzynowe, Muszkieterowie przygotowali aplikację mobilną, a Tutti Santi zdradza plany rozwojowe. Przegląd tygodnia 13-20 listopada.
Rząd zdejmuje lockdown, raper i były poseł Liroy wchodzi w branżę konopną, a TUM rozpoczyna budowę sieci partnerskiej. Przegląd tygodnia 24 kwietnia-1 maja.

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?

– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
– Najbardziej optymalnym partnerem byłby masterfranczyzobiorca, z którym moglibyśmy wyjść też poza granice Polski – mówi Natalia Walczak-Szalek z Clarksa.
Przejmij działający i dochodowy sklep marki Marc Cain w Warszawie.
Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.