Le Pain Quotidien

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
"Le Pain Quotidieni” to renomowana grupa piekarniczo-restauracyjna założona w 1990 roku przez Alaina Coumonta w Brukseli, w Belgii.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Le Pain Quotidien, po francusku „chleb powszedni”.
W ciągu ostatnich trzech dekad Le Pain Quotidien rozrosła się do ponad 250 lokalizacji w ponad 27 krajach na pięciu kontynentach.
JEDNOSTKI WŁASNE
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
212
W 2024 r. podpisaliśmy umowy z 9 nowymi krajami na ponad 150 nowych restauracji, które zostaną otwarte w nadchodzącym roku . W tym roku podpisujemy umowy w Czechach, Austrii, Rumunii i na Węgrzech.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca przed otwarciem lokalu ma zapewnione:
- Analiza rynku, proces prawny i due diligence;
- Planowanie strategiczne, modelowanie biznesowe, budżet;
- Zarządzanie ryzykiem i dostosowanie procesów;
- Konfiguracja łańcucha dostaw, logistyki i zakładu produkcyjnego;
- Wizyta rozpoznawcza w Belgii;
- Wsparcie w zakresie projektowania i aranżacji piekarni.
Podczas otwarcia placówki:
- Wizyty w terenie;
- Wdrożenie i szkolenie związane z pełnioną funkcją;
- Wsparcie w zakresie jakości i standardów marki;
- Wsparcie w codziennym zarządzaniu;
- Wsparcie operacyjne.
Po otwarciu biznesu:
- Wsparcie i nadzór nad standardami marki;
- Kwartalny przegląd wyników;
- Wsparcie rozwoju rynku;
- Coaching.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W zależności od partnera i umowy:
Master franczyza:
>750 000 EUR (w tym opłata za umowę master franczyzy, opłata za otwarcie pierwszego sklepu i koszt otwarcia restauracji dla jednej lokalizacji i przygotowania produkcji)
Multi-Unit:
250- 500 000 EUR (w tym opłata za otwarcie pierwszego sklepu i koszt otwarcia restauracji dla każdej restauracji)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy zaangażowanych partnerów do rozwoju naszej marki, niezależnie od tego, czy jest to
nowy kraj, region w ramach istniejącego rynku lub pojedyncza piekarnia. Nasi odnoszący sukcesy partnerzy franczyzowi zazwyczaj posiadają:
- Doświadczenie w branży F&B
- Kapitał na inwestycję
- Są gotowi na długoterminowe zaangażowanie
- Cechuje ich: zamiłowanie do jakości, towarzyskość, prostota i autentyczność
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Le Pain Quotidien
Avenue du Port 86C Unit 103B, 1000 Bruksela
+32 485 755 121
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kevin Sluyter
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Le Pain Quotidien (Avenue du Port 86C Unit 103B, 1000 Bruksela). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Le Pain Quotidien oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lepainquotidien.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?

Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.