Duży Ben Market Alkoholowy

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Duży Ben jest częścią Grupy Eurocash.
System agencyjny kierowany jest do osób przedsiębiorczych, z doświadczeniem w branży handlowej. Jednocześnie doskonale sprawdzi się dla osób, które chcą rozpocząć karierę w handlu, postawić pierwsze kroki w prowadzeniu nowoczesnego biznesu oraz zdobyć doświadczenie w zarządzaniu placówką handlową przy ograniczonym ryzyku inwestycyjnym.
Inwestycja w otwarcie sklepu i związane z tym ryzyko jest po stronie Dużego Bena.
Agent ponosi niską opłatę wejściową oraz kaucję. Obejmuje gotowy, przygotowany do działalności sklep i prowadzi go, pracując na rzecz sieci za co otrzymuje wynagrodzenie stałe oraz prowizyjne.
Agent na podstawie własnej działalności zatrudnia pracowników, co pozwala na budowanie zespołu według własnych preferencji oraz wymagań.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
420 jednostek agencyjnych/partnerskich.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- przedstawienie zasad współpracy oraz założeń, celów i misji sieci
- działanie pod szyldem jednej z najlepiej rozpoznawalnych i lubianych polskich sieci sklepów alkoholowych
- bezpłatne szkolenia wstępne oraz specjalistyczne w trakcie trwania współpracy dla Ciebie i Twojego zespołu
- dostęp do know how w obszarze zarządzania sklepem Duży Ben
- gotowy, w pełni wyposażony sklep bez konieczności zakupu asortymentu i wyposażenia,
- brak kosztów najmu lokalu,
- ogólnopolskie działania reklamowe i wizerunkowe,
- skuteczny, sprawdzony i bezpieczny model biznesowy
- dopracowana koncepcja wizualna sklepu
- Innowacyjne rozwiązania!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Sieć odpowiada za wyposażenie placówek, zakup drukarki fiskalnej, opłatę koncesji czy ich obsługę logistyczną.
Duży Ben pokrywa również opłaty za prąd, gaz, wodę, Internet, ubezpieczenie sklepu czy koszt najmu lokalu.
Kluczowe opłaty po stronie Agenta/Partnera:
Z osiągniętego przychodu Agent/Partner zobligowany jest do pokrycia kosztów prowadzenia działalności. W szczególności kosztów zatrudnienia pracowników, ZUS oraz ewentualnych strat towarowych.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej,
- minimalne doświadczenie w handlu i prowadzeniu własnego biznesu
- przedsiębiorczość, samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
- wysoko rozwinięte kompetencje w obszarze orientacji na klienta.
Dowiedz się więcej: Zostań agentem (duzyben.pl)
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paulina Ciszewska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Duży Ben (ul. Wiśniowa 11; 62-052 Komorniki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Duży Ben Market Alkoholowy oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie duzyben.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Sfinksowi rośnie sprzedaż, choć spada liczba restauracji, za to Duży Ben przyspiesza tempo otwarć. Przegląd tygodnia 6-13 maja.
Spożycie alkoholu w Polsce rośnie rok do roku. Wygląda na to, że sklepom monopolowym nie powinno brakować klientów. Jak otworzyć taki biznes?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Duży Ben i Żabka otwierają jubileuszowe sklepy i razem z innymi franczyzodawcami podsumowują mijający rok. Przegląd tygodnia 19-25 grudnia.
W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.

W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Dowiedz się, jak otworzyć sklep pod marką Żabka. Bezpłatny webinar dla cudzoziemców.

Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.
Sklep sezonowy to propozycja dla zaangażowanych franczyzobiorców Żabki, którzy chcą rozwijać swój biznes latem, w miejscowościach turystycznych.
– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.
Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
W tym roku do sieci Beza Krówka dołączyło kilkanaście nowych punktów franczyzowych. W sumie jest ich już ponad setka.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.