pytanie tygodnia
Firma jak z nut
Telewizyjne programy zachęcają Polaków do edukacji muzycznej. Z trendu korzystają szkoły, do których chętnie zapisują się dzieci i młodzież - mówi Katarzyna Jakimowicz, właścicielka Music School.
Marka zobowiązuje
- Mamy sprecyzowane wymagania dotyczące jakości działań operacyjnych, czy lokalizacji. Do tego zobowiązuje nas segment premium - mówi Andrzej Piątkowski, country manager General Mills.
Turystyka wprost z internetu
- o rosnącej sprzedaży usług turystycznych w internecie opowiada Tomasz Kozikowski, prezes spółki OstatnieMiejsca.pl
O krok do przodu
- Bożydar Milewski, właściciel firmy TwójRobot.pl, opowiada o konkurencji w branży informatycznej i formach współpracy z franczyzobiorcami.
Biznes ekstraklasa
Jaka jest recepta na sukces w biznesie? Nowatorski pomysł, który rodzi się z pasji - przekonuje Przemysław Olewnik, który kieruje szkółkami Socatots w Polsce.
Partner idealny poszukiwany
Rekrutacja we franczyzie nie jest jednokierunkowym procesem oceny. Tu, jak w związku, liczy się zdanie obu stron - przekonuje Michał Wiśniewski z PROFIT system.
Układ sił się zmienia
Musi być dobrze, szybko i tanio - o potrzebach klientów i kierunku rozwoju branży myjni samochodowych w Polsce mówi Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa.
Klienci patrzą na metkę
O pozyskiwaniu do współpracy znanych marek odzieżowych opowiada Paweł Bryniarski, prezes firmy Brand New Products, sieci outletów odzieżowych.
Opinia z internetu, zakup w biurze
O preferencjach klientów dotyczących zakupu wycieczek zagranicznych opowiada Damian Ozga, prezes zarządu My Travel.
Rynek fitness urośnie
- mówi Jake Weinstock, dyrektor sieci siłowni Gold’s Gym w Polsce i Europie Wschodniej.
Z ogrodu prosto do lodówki
O rozwoju sklepów ze zdrową żywnością Slow Food & Garden opowiada Robert Radkiewicz, wiceprezes zarządu firmy Zielony Loft.
Kosmetyki? - Naturalnie!
O najnowszych trendach w branży kosmetycznej opowiada dyrektor zarządzający firmy Organique, Marek Bodnar.
Fast food po belgijsku
o belgijskiej tradycji kulinarnej i jej przełożeniu na polskie realia opowiada Mario Vleugels, założyciel firmy Belfrit Franchise Corporation.
Doradca lepszy od supermarketu
O sytuacji na rynku doradztwa finansowego opowiada Andrzej Reterski, prezes zarządu Domu Finansowego QS, właściciela Marketów Finansowych Multika.
Zdrowa żywność dla każdego
O branży cateringu dietetycznego opowiada Ewa Połchowska-Nowak, dyrektor ds. handlowych firmy Na Zdrowie.
Zamorska receptura, polska franczyza
- o rosnącym zainteresowaniu naturalnymi produktami dla zdrowia i urody opowiada Ewelina Kyzioł, właściciel sieci Mydlarnie u Franciszka.
WSI wyprzedza branżę
- O wsparciu ze strony WSI opowiada Mateusz Wisła, franczyzobiorca sieci.
Franczyza od podstaw
O strategii budowania sieci opowiada Aleksandra Skawiniak, menedżer ds. rozwoju sieci Stile Unico.
Telekomunikacja przyspiesza
O rozwoju sieci Jamatel oraz nowościach technologicznych w branży telekomunikacyjnej opowiada Mariusz Skrzypczyk, właściciel firmy Jamatel.
Sieć franczyzowa powinna być jak jeden organizm
- mówi profesor Robert Spillane, wykładowca filozofii zarządzania na Uniwersytecie Macquarie w Australii.