pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 07.11.2011

Firma jak z nut

Telewizyjne programy zachęcają Polaków do edukacji muzycznej. Z trendu korzystają szkoły, do których chętnie zapisują się dzieci i młodzież - mówi Katarzyna Jakimowicz, właścicielka Music School.

pytanie tygodnia | 31.10.2011

Marka zobowiązuje

- Mamy sprecyzowane wymagania dotyczące jakości działań operacyjnych, czy lokalizacji. Do tego zobowiązuje nas segment premium - mówi Andrzej Piątkowski, country manager General Mills.

pytanie tygodnia | 22.10.2011

Turystyka wprost z internetu

- o rosnącej sprzedaży usług turystycznych w internecie opowiada Tomasz Kozikowski, prezes spółki OstatnieMiejsca.pl

pytanie tygodnia | 13.10.2011

O krok do przodu

- Bożydar Milewski, właściciel firmy TwójRobot.pl, opowiada o konkurencji w branży informatycznej i formach współpracy z franczyzobiorcami.

pytanie tygodnia | 10.10.2011

Biznes ekstraklasa

Jaka jest recepta na sukces w biznesie? Nowatorski pomysł, który rodzi się z pasji - przekonuje Przemysław Olewnik, który kieruje szkółkami Socatots w Polsce.

pytanie tygodnia | 03.10.2011

Partner idealny poszukiwany

Rekrutacja we franczyzie nie jest jednokierunkowym procesem oceny. Tu, jak w związku, liczy się zdanie obu stron - przekonuje Michał Wiśniewski z PROFIT system.

pytanie tygodnia | 27.09.2011

Układ sił się zmienia

Musi być dobrze, szybko i tanio - o potrzebach klientów i kierunku rozwoju branży myjni samochodowych w Polsce mówi Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa.

pytanie tygodnia | 22.09.2011

Klienci patrzą na metkę

O pozyskiwaniu do współpracy znanych marek odzieżowych opowiada Paweł Bryniarski, prezes firmy Brand New Products, sieci outletów odzieżowych.

pytanie tygodnia | 19.09.2011

Opinia z internetu, zakup w biurze

O preferencjach klientów dotyczących zakupu wycieczek zagranicznych opowiada Damian Ozga, prezes zarządu My Travel.

pytanie tygodnia | 12.09.2011

Rynek fitness urośnie

- mówi Jake Weinstock, dyrektor sieci siłowni Gold’s Gym w Polsce i Europie Wschodniej.

pytanie tygodnia | 05.09.2011

Z ogrodu prosto do lodówki

O rozwoju sklepów ze zdrową żywnością Slow Food & Garden opowiada Robert Radkiewicz, wiceprezes zarządu firmy Zielony Loft.

pytanie tygodnia | 29.08.2011

Kosmetyki? - Naturalnie!

O najnowszych trendach w branży kosmetycznej opowiada dyrektor zarządzający firmy Organique, Marek Bodnar.

pytanie tygodnia | 22.08.2011

Fast food po belgijsku

o belgijskiej tradycji kulinarnej i jej przełożeniu na polskie realia opowiada Mario Vleugels, założyciel firmy Belfrit Franchise Corporation.

pytanie tygodnia | 15.08.2011

Doradca lepszy od supermarketu

O sytuacji na rynku doradztwa finansowego opowiada Andrzej Reterski, prezes zarządu Domu Finansowego QS, właściciela Marketów Finansowych Multika.

pytanie tygodnia | 08.08.2011

Zdrowa żywność dla każdego

O branży cateringu dietetycznego opowiada Ewa Połchowska-Nowak, dyrektor ds. handlowych firmy Na Zdrowie.

pytanie tygodnia | 01.08.2011

Zamorska receptura, polska franczyza

- o rosnącym zainteresowaniu naturalnymi produktami dla zdrowia i urody opowiada Ewelina Kyzioł, właściciel sieci Mydlarnie u Franciszka.

pytanie tygodnia | 25.07.2011

WSI wyprzedza branżę

- O wsparciu ze strony WSI opowiada Mateusz Wisła, franczyzobiorca sieci.

pytanie tygodnia | 18.07.2011

Franczyza od podstaw

O strategii budowania sieci opowiada Aleksandra Skawiniak, menedżer ds. rozwoju sieci Stile Unico.

pytanie tygodnia | 14.07.2011

Telekomunikacja przyspiesza

O rozwoju sieci Jamatel oraz nowościach technologicznych w branży telekomunikacyjnej opowiada Mariusz Skrzypczyk, właściciel firmy Jamatel.

pytanie tygodnia | 04.07.2011

Sieć franczyzowa powinna być jak jeden organizm

- mówi profesor Robert Spillane, wykładowca filozofii zarządzania na Uniwersytecie Macquarie w Australii.

  pierwsza
  poprzednia
33
34
36
37
następna  
ostatnia