Czwartek
17.10.2019
Ruszyły Targi Franczyza. 17-19 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie kilka tysięcy gości będzie wybierać pomysły na własny biznes. Zapraszamy do śledzenia relacji na żywo.
 

(17:00) Słodki koniec dnia

W tym roku po raz pierwszy bierzemy udział w Targach Franczyza. Zaledwie po jednym dniu mamy trzy razy lepsze efekty niż się spodziwaliśmy – mówi Marcin Szworak, współwłaściciel Makarun Spaghetti & Salad.

W ostatnim czasie koncept Makarun Spaghetti & Salad przeszedł spore zmiany. Pod koniec ubiegłego roku marka zainwestowała w opracowanie nowego designu. Unowocześniła logo, zmieniła wystrój lokali, wprowadziła w niektórych z nich live cooking, zmniejszyła kaloryczność dań. Właściciele przyznają, że było to przygotowanie do ekspansji w bardziej wymagających lokalizacjach. Zmiany miały na celu także pozyskanie nowych grup klientów i zdystansowanie się nieco od wizerunku spaghetterii dla studentów. W tej chwili Makarun oferuje franczyzobiorcom kilka formatów współpracy, różniących się wysokością inwestycji. Na początku tego roku marka pozyskała inwestora strategicznego, którym został Gastromall Group. – Ze studenckiego start-upu staliśmy się marką, która wchodzi na rynki zagraniczne. To spory sukces, okupiony jednak ciężką pracą – wspomina Marcin Szworak.

W pierwszym dniu Targów Franczyza było o 11 proc. więcej odwiedzających niż w poprzednim roku. Dlatego dzisiejszy dzień kończymy na słodko. Chyba że krówki ze stoiska Makarun Spaghetti & Salad będą miały smak spaghettii ;) Zaraz się przekonamy.

Zapraszamy na Targi jutro w godzinach 10-17 oraz w sobotę od 10 do 15.00.

(16.40) Moja firma to bank

Nest Bank swoje pierwsze placówki uruchomił w 2016 roku. Wkrótce po debiucie zaczął intensywną kampanię wizerunkową i budowę sieci partnerskiej, która od początku stanowi jeden z głównych kanałów sprzedaży banku. Obecnie sieć partnerska liczy 182 placówek zlokalizowanych w 159 miastach. 

Nest Bank otwiera swoje placówki partnerskie w miejscowościach liczących min. 15 tys. mieszkańców. Optymalna lokalizacja to centrum miasta, miejsce przy głównym ciągu komunikacyjnym, ewentualnie w centrum handlowym. Lokal powinien znajdować się na parterze, z wejściem bezpośrednio od ulicy.

Placówka partnerska Nest Banku posiada minimum dwa stanowiska obsługi. Inwestycja w lokal wynosi 1,2-1,3 tys. zł za 1 m2. Optymalna wielkość lokalu to 35-40 m2, w tym wydzielona sala obsługi o powierzchni ok. 30 m2. Całkowity koszt inwestycji nie powinien więc przekroczyć 50 tys. zł.

(16.30) Apetyt na biznes

Pierwszy raz pojawiliśmy się na Targach Franczyza w 2017 roku. Wtedy jeszcze nie mieliśmy własnych lokali. To był rok debiutu marki. Sprzedawaliśmy wizje i koncepcję, ale nie konkretny biznes. W tym momencie mamy sześć restauracji. Czujemy, że to jest odpowiedni czas na dynamiczny rozwój naszego biznesu z partnerami – mówi Joanna Zawada, marketing menedżer Papa Johns w PolsceNa targi przychodzą osoby, które szukają konkretnego pomysłu na biznes, doskonale wiedzą czego chcą i na czym polega franczyza. Już na samym początku dzisiejszego dnia zaskoczyło nas zainteresowanie naszą marką.

(16:00) Zarabiamy na marihuanie

Medyczna marihuana – dwa lata temu zalegalizowana – powoli, ale systematycznie przebija się na polskim rynku. Przy okazji rośnie też popularność produktów, wyrabianych z zupełnie legalnej konopi przemysłowej. Na ich bazie opiera się oferta sieci sklepów Dr Ziółko, które zadebiutowały w tym roku na Targach Franczyza. W asortymencie mamy bogaty wybór produktów z CBD, począwszy od olejków, przez susze, liquidy, kryształy CBD. Oprócz tego waporyzatory do inhalacji suszu medycznej marihuany i inne akcesoria. A także produkty spożywcze, głównie na bazie oleju tłoczonego z nasion konopi: słodycze, czekolady, mąki konopne, oleje itd. mówi Sylwia Zięba, współzałożycielka marki Dr Ziółko Cannabis Shop. W tym momencie pod naszym szyldem działa już dziewięć sklepów franczyzowych, w przygotowaniu są kolejne. Nasza branża rozwija się w bardzo szybkim tempie, cieszy nas, że w Polsce w końcu konopia jest odczarowywana, że rośnie świadomość klientów. W pierwszym dniu targów przeprowadziliśmy ok. 40 rozmów z osobami bardzo poważnie zainteresowanymi naszym konceptem. Pytali o konkretne informacje na temat produktów, o warunki współpracy, o to jakie miasta i lokalizacje wchodzą w grę, jeśli chodzi o nowe otwarcia.

(15.35) Interes na zimno

Jak co roku na Targach Franczyza jest spory wybór franczyz z branży lodowej. Obok stałych już bywalców, jak Lodolandia czy Minimelts, pojawili się też targowi debiutanci, m.in. Autorskie Lody Piccolo.

Na stoisku pracujemy w sześć osób i żadne z nas nie ma chwili wolnego – mówi Michał Stykowski, specjalista ds. współpracy marki Autorskie Lody Piccolo. Zobaczymy, jak się to przełoży na odzew po targach, ale na razie po prostu jest szał. Nie chcemy tutaj podpisywać umów, bo uważamy, że nie należy takich poważnych decyzji podejmować pod wpływem impulsu. Chcemy natomiast, aby potencjalny franczyzobiorca nas poznał, umówił się na kolejne spotkanie w naszej kawiarni, gdzie zobaczy jej działanie od podszewki, porozmawia z nami o plusach i minusach tej branży. Nasza firma istnieje od 45 lat, zakładał ją mój dziadek, pracują w niej jego synowie, w tym mój tato, my, nasze żony, nasi najbliżsi przyjaciele. Teraz szukamy franczyzobiorców, którzy w stu procentach zaangażują się w prowadzenie swoich punktów pod szyldem Piccolo. Obecnie mamy im do zaproponowania ponad 200 lokalizacji pod przyczepy gastronomiczne, przy dwóch dużych sieciach hipermarketów w całej Polsce. Dla dziesięciu pierwszych osób, które się na to zdecydują, mamy specjalną ofertę szkoleniową bezpłatne tygodniowe szkolenia za granicą.

(15.15) Pizzeria we franczyzie

New York Pizza Department po raz czwarty wystawia się na Targach Franczyza. Co roku na nasze stoisko przychodzi mnóstwo osób, zainteresowanych konceptem New York Pizza Department mówi Tomasz Jench, franczyzodawca marki New York Pizza Department. Te rozmowy przekładają się później na kolejne podpisane umowy franczyzowe. Otwarcia, które teraz mamy w najbliższych planach, to właśnie efekt współpracy nawiązanej na targach.

Marka proponuje franczyzobiorcom cztery formaty lokali. Pierwszy z nich to tradycyjna pizzeria z konsumpcją na miejscu i dowozami do klienta. Drugi format – express – to lokal realizujący tylko zamówienia w dowozie lub z odbiorem własnym. Trzecia opcja, New York Pizza Department by Night, jest przeznaczona dla franczyzobiorców, którzy prowadzą już któryś z poprzednich konceptów. Mogą otworzyć dodatkowy biznes w postaci lokalu czynnego też w nocy, realizującego zamówienia w dowozie. Minimalna kwota inwestycji to 40 tys. zł w przypadku formuły NYPD Express i 60 tys. zł dla lokalu z salą konsumpcyjną. Ostatni z formatów, NYPD Express mini, jest natomiast propozycją ze znacznie obniżoną kwotą inwestycji. To lokal, który może rosnąć wraz ze wzrostem obrotów, dzięki zastosowaniu modułowych pieców do pizzy. Na początek wystarczy kupić jedną komorę, a gdy biznes się rozwinie, dołączać kolejne. Podobnie sukcesywnie można rozbudowywać np. stanowisko pracy pizzera. Szacowana przez licencjodawcę minimalna kwota inwestycji to 30 tys. zł netto.

(14.50) Test, który wypadł pomyślnie

Nasze szefostwo w tamtym roku odwiedziło Targi Franczyza w Warszawie. Wydarzenie wywarło na nich bardzo dobre wrażenie, dlatego w tym roku postanowiliśmy wziąć w nim udział. Targi są doskonałą okazją, aby zaprezentować swoją ofertę. Szczególnie jeśli jest się na początku rozwoju sieci franczyzowej, tak jak my mówi Ewa Kozłowska, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami Northgate Logistics. – Nasza oferta cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Z częścią klientów umawialiśmy biznesowe spotkania właśnie  na Targach Franczyza. Należy pamiętać, że targi to nie tylko szansa do nawiązania współpracy, to również okazja do promocji marki oraz wymiany doświadczeń z innymi wystawcami.

(14.35) Franczyza z zapachem

Stoisko Sorvella przeżywa oblężenie. Potencjalnych franczyzobiorców przyciąga nie tylko zapach dobiegający ze stoiska, lecz także przystępne warunki inwestycji. 

Na wyspach Sorvelli klienci mają do wyboru ok. 60 aromatów damskich i ponad 40 męskich. Ich ceny są znacznie bardziej przystępne, niż perfum w drogeriach, bo za 50-mililitrową buteleczkę zapłacimy niespełna 70 zł. Perfumy Sorvella powstają na bazie zapachów tureckiej marki Sansiro, obecnej już na ponad 50 rynkach Azji i Europy. Wydatek na stoisko franczyzodawca szacuje na maksimum 80 tys. zł. W tej kwocie zawiera się już także koszt zatowarowania (optymalnie za 12 tys. euro), depozyt dla galerii. Franczyzobiorca może przygotować wyspę na własną rękę (co może obniżyć koszty inwestycji), oczywiście zgodnie z projektem otrzymanym od centrali marki. Ale stoisko może też zrobić franczyzodawca i gotowe dostarczyć licencjobiorcy.
Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Jedyna miesięczna opłata to 100 zł na system sprzedażowy.

(14.15) Skuterem po biznes

GoScooter to firma oferująca wynajem skuterów na minuty. Działa od ponad roku i obecnie ma oddział własny we Wrocławiu oraz kolejny, pilotażowy w Legnicy. Teraz zaczynamy rozwój sieci poprzez franczyzę i obecność na Targach Franczyza jest świetną okazją do zaprezentowania naszego konceptu mówi Przemysław Prząda z GoScooter. Franczyzobiorcom oferujemy wyłączność w wybranym mieście, aplikację do wynajmu skuterów, system pozwalający na ich śledzenie, know-how prowadzenia biznesu.

(13.55) Piękne kobiety promują franczyzę

Do franczyzy Speedy Romano, najnowszego konceptu firmy Wojtex, przyciągają nie tylko piękne kobiety, ale też atrakcyjne warunki finansowe. Wyposażenie pizzerii, realizujących zamówienia wyłącznie w dowozie, licencjobiorcy dostają od centrali marki za 1 zł miesięcznie. Franczyzodawca ma za zadanie tylko przystosować pomieszczenie na kuchnię, zatowarować lokal, zorganizować dowozy. 

(13.35) Gotowe lokalalizacje czekają na franczyzobiorców 

Na stoisku nr 1.05 można zapoznać się z ofertą franczyzową Żabki, partnerem strategicznym Targów Franczyza 2019.

Na tegoroczne Targi Franczyza mamy przygotowane 60 lokalizacji w Warszawie, które możemy zaoferować nowym franczyobiorcom mówi Sebastian Bielawski, dyrektor departamentu rozwoju i wsparcia franczyzobiorców Żabki. Sklepy w tych miejscach można otworzyć w perspektywie trzech miesięcy. Wszystkich, którzy na tegorocznych targach szukają pomysłu na siebie, zapoznamy z naszą ofertą, która wciąż zaskakuje niskim progiem wejścia, szerokim zakresem wsparcia, a także gwarantowanymi 15 tys. zł przychodu podstawowego przez pierwsze sześć miesięcy działalności. 

(13.15) Szkoda tracić szansę 

Jesteśmy na Targach trzeci raz. Za każdym razem byliśmy bardzo zadowoleni. To jest świetne miejsce, by na niezobowiązującym gruncie porozmawiać o wspólnym biznesie. Kilku naszych obecnych franczyzobiorcow poznaliśmy właśnie na Targach. Jeśli wśród franczyzodawców są ci, którzy jeszcze nie brali udziału w tym wydarzeniu, zachęcamy, aby w przyszłym roku pojawili się ze swoim stoiskiem – mówi Paweł Aksamit, prezes firmy Stava.

Stava to firma kurierska, świadcząca usługi dla gastronomii. Zajmuje się dowożeniem posiłków z lokali do klientów. Kapitał potrzebny na start inwestycji licencjodawca szacuje na 50-80 tys. zł. W tej kwocie zawiera się już opłata licencyjna, która w zależności od wielkości miasta wynosi od 20 do 40 tys. zł. Wydatki początkowe to przede wszystkim zakup pojazdów oraz wyposażenia dla kierowców: smartfonów, terminali płatniczych, toreb termicznych oraz oczywiście wyposażenia biura. Potrzebne są też samochody, ale franczyzobiorca nie musi ich kupować, może skorzystać z opcji najmu długoterminowego.
Licencjodawca uprzedza, że docelowa kwota, jaką należy zainwestować w oddział, jest wyższa. Franczyzobiorcy są bowiem zobowiązani do rozbudowy placówki, poszerzania portfolio klientów, a co za tym idzie także floty i liczby kierowców. Całkowity potrzebny kapitał może wynieść nawet do 400 tys. zł.
Stava chce mieć swoje oddziały w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. W Polsce jest ich ok. 90. 

(12.55) Poznaj przepis na sukces 

Jak osiągnąć sukces w biznesie? Wystarczy stworzyć ku temu odpowiednie warunki. Jak konkretnie to zrobić, można dowiedzieć się na wykładzie Pawła Drużka, psychologa sportu i trenera mentalnego. Wykład rozpocznie się o 13.15. Paweł Drużek zapewnia, że osoby, które mają przyzwyczajenia, mogą się łatwiej skupić, planować. I przez to mają większe szanse na sukces. Za przykład podaje hiszpańskiego tenisistę Rafaela Nadala, który jest uznawany za jednego z najbardziej przesądnych sportowców. Obowiązkowo przed każdym podaniem poprawia włosy i wyciąga spodenki z pomiędzy pośladków, przeciera nogą linię końcową a w przerwie z taką precyzją układa butelki, że spokojnie mógłby zagrać tytułowego bohatera w serialu "Detektyw Monk". Wydaje się to zabawne, ale nawyki wyłączają myślenie, wyłączają więc nerwy i stres. Pozwalają sportowcom po prostu wykonać to, co doskonale potrafią.

Swoje rytuały mają też tuzy biznesu. Richard Branson, twórca koncernu Virgin wstaje codziennie w piątek rano i serwuje sobie solidną dawkę ruchu (w weekendy nawet opływa dookoła swoją prywatną wyspę). Bill Gates, kiedy potrzebuje chwili skupienia, zasiada w bujanym fotelu i daje się ponieść kojącemu chybotaniu mebla. Nawyk ten wyrobił sobie podobno jeszcze na studiach. Steve Jobs, poza tym, że ponoć potrafił po kilka razy dziennie wypłakiwać łzy zarówno smutku, jak i radości, to przez długie okresy czasu jadał wyłącznie marchewki.

(12.35) Umowy podpisywane bezpośrednio na Targach Franczyza 

Firma Wojtex to stały bywalec Targów Franczyza. W tym roku wystawia się z siedmioma konceptami franczyzowymi, głównie z branży gastronomicznej. Już w pierwszej godzinie Targów Franczyza podpisaliśmy umowę franczyzową mówi Wojciech Godunski, właściciel Wojteksu.

(12.15) Zanim kupisz licencję, wymasuj się 

Na stoisku Orient Massage (1.27, 1.30, 1.33) gotowe do pracy czekają Balijki. Orient Massage to salony, gdzie podstawową usługą są masaże i rytuały wykonywane przez certyfikowane terapeutki z wyspy Bali. – Rekrutujemy masażystki z udokumentowaną wiedzą i świadectwem ukończenia wyspecjalizowanych szkół – zapewnia Radosław Buchalski, dyrektor ds. franczyzy Orient Massage.

Masażystki z Bali oferują ponad 16 technik masażu, wśród których jest m.in. masaż balijski, tajski, ajurwedyjski, lomi-lomi, leczniczy, sportowy, relaksacyjny, czy refleksoterapia. Do wykonywania zabiegów stosuje się wyłącznie naturalne kosmetyki oraz naturalne terapie. Pod marką Orient Massage można otwierać dwa rodzaje salonów – duże biowitalne spa oraz mniejsze salony z jedną lub dwiema masażystkami.

Zanim potencjalny franczyzobiorca kupi licencję na salon Orient Massage, zapewne przetestuje na sobie wszystkie techniki masażu :)

(11.55) Roboty na Targach Franczyza 

Franczyzodawca Leader School na swoim stoisku (2.27) prezentuje pierwszego na świecie robota do nauki języka angielskiego dla dzieci. Robot ma nawet własne imię Emmys. 

Pod szyldem Leader School i Leonardo School działa 80 franczyzobiorców w całej Polsce.

(11.35) I ty możesz otworzyć Biedronkę 

Na Targach Franczyza z ofertą sprzedaży licencji na prowadzenie sklepu swojej marki debiutuje Biedronka.

Nie każdy kojarzy Biedronki z siecią partnerską. Tymczasem od 10 lat nawiązujemy współpracę z partnerami. Na tę chwilę mamy 70 sklepów partnerskich. Obecnie jesteśmy w trakcie realizacji kilku nowych otwarć. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na uczestnictwo w Targach Franczyza po raz pierwszy. Mamy w planach otwarcie sklepów w mniejszych miejscowościach od 3 do 5 tys. mieszkańców. Pytania, które padają w trakcie rozmowy z nami, dotyczą głównie wielkości sklepu oraz kwoty inwestycji mówi Ewa Micińska, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Jeronimo Martins Polska.

Sklepy prowadzone przez partnerów Biedronki mają powierzchnię około 400-650 m2. Będą otwierane w całej Polsce. Centrala chętnie podejmie też współpracę z osobami, które już posiadają kilka działających placówek i chciałyby wesprzeć się silnym partnerem.

(11.15) Roman Młodkowski na Forum Własnego Biznesu 

O 11.45 w sali Sienkiewicza w PKiN, Roman Młodkowski, dyrektor strategii i komunikacji Operatora Chmury Krajowej, współtwórca i redaktor CNBC oraz TVN24 zdradzi słuchaczom, jak ominąć pułapki w prowadzeniu firmy. Zapraszamy na wykład, sala już się zapełnia.

(11.00) Więcej czasu na wybór biznesu 

Na Targach Franczyza funkcjonuje system elektronicznych biletów. Czytelnicy miesięcznika „FRANCHISING” mogą nieodpłatnie pobrać bilet po zarejestrowaniu się na stronie http://bilet.franczyza.pl oraz wpisaniu kodu promocyjnego dostępnego w aktualnym wydaniu miesięcznika. Bilety są ważne przez trzy dni Targów Franczyza. Dzięki temu odwiedzający mają możliwość poznania wszystkich ofert franczyzowych dostępnych na targach. Będą też mogli wziąć udział w większej liczbie wykładów na Forum Własnego Biznesu.

(10.40) Targi Franczyza to już tradycja 

Od 10 lat jesteśmy obecni na Targach Franczyza w PKiN w Warszawie. To już element tradycji. Co roku dzięki targom przybywa nam nowych franczyzobiorców – mówi Paweł Okpisz, specjalista ds. kontaktu z klientami 5.10.15. 

Wstępna opłata licencyjna w 5.10.15 wynosi 15 tys. netto jednorazowo lub 36 rat po 500 zł. Nie ma bieżącej opłaty franczyzowej ani opłaty marketingowej. Franczyzodawca wspiera sklepy franczyzobiorców, przeznaczając duże środki na marketing, także ten internetowy. Koszt wyposażenia sklepu o powierzchni całkowitej do 70 m2 z jedną standardową witryną wynosi 29 990 zł. W ramach pakietu franczyzodawca oferuje m.in.: kompleksowe szkolenia ze sprzedaży, obsługi systemu i VM, podręcznik operacyjny, projekt sklepu oraz wyposażenie w sprzęt komputerowy za 1 zł.

(10.20) Cudzy pomysł na własny biznes 

Pierwszy wykład na Forum Własnego Biznesu poprowadzi Michał Wiśniewski, dyrektor działu doradztwa we franczyzie PROFIT system. Opowie m.in. o zasadach współpracy we franczyzie.

(10.10) Dowiedz się więcej o franczyzie 

Targom Franczyza towarzyszy Forum Własnego Biznesu, na którym eksperci ds. franczyzy oraz praktycy rynku, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z przyszłymi franczyzobiorcami. Słuchacze forum będą mieli okazję poznać zasady współpracy we franczyzie, dowiedzą się na co zwrócić uwagę przed podpisaniem umowy, jak powinni wybierać lokalizację na biznes oraz ile mogą zarobić na biznesie franczyzowym. Forum jest zlokalizowane w sali Sienkiewicza w Pałacu Kultury i Nauki. Wstęp na Forum Własnego Biznesu jest nieodpłatny, na podstawie biletu wstępu na targi. Bilet na Targi Franczyza można kupić online: http://bilet.franczyza.pl oraz w kasie targów.

(10.00) Targi Franczyza już trwają! 

Arkadiusz Słodkowski, organizator Targów Franczyza oficjalnie otworzył Targi Franczyza 2019 roku. Wśród zaproszonych gości był Andrij Deszczycia, ambasador Ukrainy, Jarosław Krajewski, poseł na Sejm RP,  Monika Dąbrowska, prezes Polskiej Organizacji Franczyzodawców oraz Sebastian Bielawski, dyrektor departamentu rozwoju i wsparcia franczyzobiorców Żabki.

 

(9.30) Zapraszamy na uroczyste otwarcie Targów Franczyza 2019 

(9.20) 200 marek do wyboru

O przyszłych franczyzobiorców zabiegać będą przedstawiciele firm z kilkunastu branż. Gastronomia to tradycyjnie najliczniej reprezentowana branża. Zainteresowani przedsiębiorcy mają do wyboru kilkadziesiąt marek, głównie restauracyjnych, lodowych i kawiarnianych. Swoje koncepty zaprezentują, m.in.: Anjuna Ice Pops, Bafra Kebab, Biesiadowo, Chinkalnia, Crazy Bubble, DoSopotu, Gruby Benek, Krowa Mać, Kurcze Pieczone, Little Caesar's Pizza, Lodolandia, Makarun, McDonald’s, Ministerstwo Śledzia i Wódki, Mushlya Bar, New York Pizza, Papa John’s, Pijalnia Wódki i Piwa, Soup Culture, Subway, So! Coffee, Stara Pączkarnia, Tel Aviv Urban Food, Tianfun, Western Chicken czy Western Tortilla. 

(17 października 9.00) Już za chwileczkę, już za momencik 

Każdy przynajmniej raz w życiu myśli o założeniu własnej firmy. Niektórzy poprzestaną na myśleniu i marzeniach, inni spróbują wziąć sprawy w swoje ręce. Dla wszystkich, którzy nie mają pomysłu na firmę, październik to czas biznesowych inspiracji. 17-19 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie trwają Targi Franczyza, największe wydarzenie na rynku franczyzy w Europie Środkowej i Wschodniej. Przyszli franczyzobiorcy i partnerzy mogą tu poznać zasady współpracy z najbardziej znanymi markami na rynku franczyzy.

(16 października, 17.30) Praca wre 

Stoiska franczyzodawców już niemal gotowe. Czekamy na wszystkich zainteresowanych otwarciem własnej firmy na licencji 17-19 października w PKiN w Warszawie.

 


POPULARNE NA FORUM

Co sądzicie o Oskrobie?

Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...

8 wypowiedzi
ostatnia 25.06.2024
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?

Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...

33 wypowiedzi
ostatnia 08.01.2024
Oszukani przez franczyzodawcę

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

48 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?

Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...

40 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?

14 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2023
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché

przeciez to złodzieje

1 wypowiedzi
ostatnia 04.05.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...

14 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2023
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu

Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...

211 wypowiedzi
ostatnia 13.03.2023