Mydlarnia u Franciszka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Natura daje nam to co najlepsze, a obcowanie z nią podczas zabiegów domowego SPA, to luksus, na który może pozwolić sobie każdy. Dokładamy wszelkich starań by profesjonalnie wyszkoleni sprzedawcy potrafili idealnie dobrać produkty zaspokajające w pełni potrzeby każdego klienta.
Firma powstała w czerwcu 2002 roku wraz z założeniem pierwszej Mydlarni, w Katowicach, przy ul. Piastowskiej. W 2009 roku po pięcioletnich doświadczeniach i otwarciu czterech następnych własnych sklepów powstał pierwszy sklep franczyzowy pod szyldem „mydlarnia u Franciszka”. Dzisiaj funkcjonuje z sukcesem ok 115 sklepów w całej Polsce, z czego 19 własnych. W 2015 roku powstało kilkanaście nowych placówek.
Oferta Mydlarni u Franciszka oparta jest na kosmetykach naturalnych pochodzących z różnych zakątków świata m.in. z Syrii, Maroka, Francji i Włoch. Świetnie wyszkoleni sprzedawcy potrafią idealnie dobrać produkt pod indywidualne potrzeby klienta. Osoba, która raz przekroczy próg naszego sklepu, zawsze do nas wraca. W ramach systemu franczyzobiorcy otrzymują gotową koncepcję prowadzenia własnego biznesu opartą na nowoczesnych metodach zarządzania, popartych 12-letnim doświadczeniem. Pełna pomoc w uruchomieniu sklepu (w tym wskazanie solidnych i tanich wykonawców), bezpłatny system szkoleń i sprawdzone metody skutecznego pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów to solidne podstawy sukcesu.
Pakiet franczyzowy: możliwość korzystania ze znaków towarowych, bezpłatne szkolenie właściciela placówki i jego pracowników (minimum 4 dni) w zakresie wiedzy o produktach i technik sprzedaży, kurs artystycznego pakowania produktów, projekt aranżacji lokalu, program lojalnościowy, materiały marketingowe, program B2B, stroje firmowe, wsparcie podczas całego okresu trwania umowy.
JEDNOSTKI WŁASNE
35
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
82 franczyzowe, w tym 2 w Irlandii
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Jedną z najistotniejszych korzyści współpracy z naszą marką, z punktu widzenia inwestora, jest poczucie bezpieczeństwa, o które dbamy cały czas. Działamy według dewizy: ”Proponując pomysł innym, najpierw wypróbujmy go na sobie”, dzięki temu możemy kompleksowo wspierać placówki franczyzowe na każdym etapie rozwoju. Firma prowadzi złożony, rozbudowany system szkoleń. Każdy nowy pracownik przechodzi szkolenie wstępne, następnie ponowne po dwóch miesiącach pracy. Szkoleniowcy odwiedzają sklepy franczyzowe w całej Polsce.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt przystąpienia do sieci franczyzowej Mydlarni to 50 tys. zł - w tej kwocie mieści się już cena urządzeń, aranżacja lokalu i pierwsze zatowarowanie. Otrzymanie licencji kosztuje symboliczną złotówkę.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni sali sprzedażowej 20-30 mkw.,
- Są dwie opcje lokalizacyjne:
- galeria handlowa – lokal lub wyspa,
- lokal handlowy w centrum miasta, na parterze, z witryną, główne ulice handlowe, w ciągu ruchu pieszych.
- Jednorazowa opłata licencyjna 1 zł netto,
- Pozostałe koszty (umeblowanie i wyposażenie zgodnie z projektem franczyzowym),
- Reklama zewnętrzna –zapewnia franczyzodawca,
- Nie pobieramy prowizji od obrotów franczyzobiorcy,
- Forma prawna działalności- decyzja franczyzobiorcy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Leszek Krzanowski
tel. 502 691 046
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Lorient (Kuchary, ul. Mstowska 55, 42-244 Mstów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mydlarnia u Franciszka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ufranciszka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Całkowita inwestycja w nasz sklep to 50 tys. zł netto – mówi Ewelina Kyzioł, franczyzodawca marki Mydlarnia u Franciszka.
Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
Prezentujemy pomysły na biznes, które z powodzeniem można łączyć z pracą na etacie lub prowadzeniem innej firmy.
Jacek Wichorski prowadzi wraz z żoną trzy sklepy Mydlarni u Franciszka. Postawił na lokalizacje w galeriach handlowych. Czy to była dobra decyzja?

Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.
W ubiegłym roku marka Golden Rose uruchomiła tylko jeden nowy punkt. Czy w tym roku otwarć będzie więcej?
Mydlarnia u Franciszka przeprowadza właśnie rebranding swoich sklepów. Co się zmienia?
Semilac otworzył kolejny sklep z lakierami hybrydowymi. W tej chwili asortyment marki można kupić w 110 placówkach.
Stara Mydlarnia chce zbudować sieć liczącą ponad 50 sklepów. Jest coraz bliżej celu.

NeoNail chce zamknąć ten rok liczbą 250 punktów handlowych. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci, niewiele już brakuje.
– Klientki zwracają coraz większą uwagę na jakość kosmetyków, a rzadziej kierują się ceną – mówi Anna Gocałek, dyrektor handlowy marki Organique.
Co robić, gdy własne oszczędności nie wystarczą na uruchomienie firmy? W nowym "FRANCHISING" radzimy, gdzie szukać dofinansowania i franczyzodawcy, który dołoży się do biznesu.
Agata Jabczyńska długo zastanawiała się, w jaki biznes zainwestować swoje oszczędności. W końcu jej wybór padł na NeoNail.
Marka Semilac otworzyła pierwszy własny sklep monobrandowy. Nie znaczy to jednak, że rezygnuje z poszukiwania franczyzobiorców.
Blisko 20 proc. partnerów sieci Refan prowadzi więcej niż jeden punkt z nalewanymi perfumami. Współpracę z franczyzodawcą można nawiązać na kilka sposobów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.