Pijalnie Ziół Natura Organica to miejsca, w których można kupić zioła, herbaty, wyciągi oraz ekstrakty ziołowe o różnych właściwościach prozdrowotnych.
Obecnie w sieci działają trzy własne pijalnie i 10 franczyzowych. Franczyzodawca chce nawiązać współpracę z właścicielami salonów kosmetycznych, fryzjerskich, masażu, klubów fitness, hoteli, pensjonatów itp., którzy chcieliby w swoich biznesach stworzyć unikatową strefę relaksu z Pijalnią Ziół Natura Organic. Przewidywana suma inwestycji na start to 4 tys. zł.
zaParowani szukają franczyzobiorców
zaParowani w menu w swoich lokalach mają dania kuchni azjatyckiej m.in.: ręcznie lepione pierożki, które są przyrządzane na parze, sałatki, zupy i desery.
Parowanie dań odbywa się w obecności klientów, co według franczyzodawcy zwiększa atrakcyjność serwowanych dań. Na start potencjalny franczyzobiorca musi mieć co najmniej 30 tys. zł. Samo wyposażenie kuchni franczyzodawca szacuje na 20 tys. zł. Jednorazowa opłata wstępna wynosi 5-10 tys. zł netto (w zależności od lokalizacji). W zamian franczyzobiorca może liczyć na szkolenie własne oraz personelu, otrzyma projekty materiałów reklamowych i będzie miał zapewnioną pomoc podczas przygotowania i uruchomienia restauracji. Najlepiej, żeby mieściła się ona w centrum miasta w otoczeniu biurowo-mieszkaniowym, przy ulicy handlowej, na terenie dużego osiedla lub w galerii handlowej. Obecnie w sieci działają dwie restauracje własne oraz cztery franczyzowe.
Medicana planuje kolejne otwarcia
Medicanna Premium to jeden z dystrybutorów produktów CBD w Polsce. Obecnie produkty marki dostępne są w jednym sklepie stacjonarnym i w siedmiu franczyzowych, w których znajdziemy duży wybór certyfikowanych produktów konopnych. Na otwarcie takiego sklepu potrzeba 45-60 tys. zł. Franczyzodawca pomaga franczyzobiorcy w kwestiach dofinansowania otwarcia działalności do 35 tys. zł. W trakcie współpracy biorca licencji będzie zobowiązany uiszczać opłatę obrotową w wysokości 5 proc. netto miesięcznie na działania marketingowe i rozwój marki.
Mail Boxes Etc. Worldwide przejmuje Pack & Send i Multiocopy
MBE Worldwide ("MBE"), sieć biur świadczących usługi w zakresie przesyłek i logistyki, poligrafii, wydruku i marketingu przejął Pack & Send ("P&S") – dobrze rozpoznawalną markę w Australii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii oraz Multicopy – wiodący w Holandii brand, który dostarcza rozwiązania w zakresie druku i marketingu, począwszy od szyldów i brandingu, poprzez druk i projektowanie stron internetowych. Dzięki tym transakcjom sieć MBE liczy teraz około 2,8 tys. lokalizacji w 53 krajach.
Frentzza – Pizza & Friends i Meet & Fit coraz liczniejsza
Będące w portfolio firmy „7 Street Łukasz Błażejewski” marki „Frentzza – Pizza & Friends” oraz „Meet & Fit – Slow Food” rozpoczęły swoją działalność z kolejnym lokalem pod koniec kwietnia w Sierpcu.
Sierpecki lokal jest w formacie hybrydowym, czyli w ramach jednego lokalu funkcjonują dwie marki, a w jego wnętrzach po jednej stronie są elementy wystroju charakterystyczne dla Meet & Fit, a po drugiej stronie dla Frentzza. Lokal znajduje się przy Pl. Kardynała Wyszyńskiego 11 i ma powierzchnię 65 m2.
Lokal w Sierpcu jest nastawiony głównie na sprzedaż w kanale delivery.
W planach na najbliższe tygodnie franczyzodawca ma otwarcie dwóch lokali „Frentzza – Pizza & Friends” w Warszawie.
Frentzza – Pizza & Friends to miejsce gdzie można zjeść klasyczną pizzę z tradycyjnych produktów, ale także wybrać jedną z wielu w 100 proc. roślinnych pizz.
Pizze z menu Frentzza to klasyczne kompozycje z włoskich składników przy zachowaniu umiarkowanych cen. W menu oprócz klasycznych pizz dostępne są wegańskie pozycje oraz możliwość stworzenia autorskich pizz z dowolnie wybranych składników.
Akcje Pepco do kupienia
Pepco Group B.V. opublikował prospekt i rozpoczął pierwszą ofertę publiczną do 102.718.447 akcji zwykłych z ceną akcji oferowanych w przedziale od 38 zł do 46 zł za Akcję. Cena maksymalna w zapisach dla inwestorów indywidualnych wynosi 46 zł za akcję, co przekłada się na implikowaną uśrednioną wartość spółki (ang. equity value) na poziomie 24,15 mld zł.
Komentując wydarzenie, Andy Bond, dyrektor generalny (CEO) Pepco Group powiedział:
„Publikacja naszego prospektu to kolejny ważny krok w kierunku wprowadzenia Pepco Group na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Działamy w bardzo atrakcyjnym sektorze dyskontów detalicznych i jesteśmy pewni, że wszystkie nasze marki, tak bardzo lubiane przez klientów, mają przed sobą znaczący potencjał wzrostu. Grupa ma jasno przyjętą strategię, zakładającą zwiększenie w perspektywie długoterminowej liczby sklepów PEPCO i Dealz w całej Europie o ponad 8000.
Pepco Group, posiada i zarządza wiodącą siecią wielobranżowych sklepów dyskontowych w Europie, obsługująca ponad 50 mln klientów miesięcznie w ponad 3,2 tys. sklepach w 16 krajach.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

VisionOptyk otwiera średnio 8-12 placówek rocznie. Wielu franczyzobiorców decyduje się na prowadzenie więcej niż jednego salonu.
Jedni łatwo pomnażają pieniądze, a inni ledwo wiążą koniec z końcem. Dlaczego tak się dzieje? Anna Daria Nowicka, coach finansowy, wyjaśnia mechanizmy rządzące naszym podejściem do pieniędzy.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Oto kilka pomysłów ze świata franczyzy.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...