MAX&MAX na Targach On-line
Redakcja: Witamy Państwa. O godzinie 10.00 rozpocznie się spotkanie z Wojciechem Dąbrowskim, dyrektorem marketingu Multisoft SA, operatora sieci MAX&MAX i "U szewczyka".
pawwell: Ile kosztuje średnio wystrój takiego sklepu i ile metrów kwadratowych pow. musi mieć minimalnie?
Wojciech Dąbrowski: koszt wyposażenia sklepu w ramach sieci MULTISOFT wynosi ok. 250,- zł/m2 netto. Minimalna powierzchnia sklepu w ramach MAX&MAX to 200 m2, w przypadku sieci sklepów Street MAX w lokalizacjach miejskich to 70 m2.
Joanna: Czy dotychczasowe wyniki - mam na myśli wyniki finansowe - istniejących punktów sprzedaży Max & Max są zgodne z założonym okresem zwrotu kapitału z inwestycji wynoszącym 3-4 lata? A jeśli nie, to jaki to może być okres (średnia dla wszystkich sklepów)?
Wojciech Dąbrowski: W obecnej sytuacji należy założyć maksymalny zwrot z inwestycji w granicach 5-6 lat. Oczywiście w przypadku bardzo dobrych lokalizacji i dobrych warunków najmu okres ten może być zdecydowanie krótszy.
pawwell: Czy planujecie otworzyć swoją placówkę we Włocławku?
Wojciech Dąbrowski: Tak, planujemy otworzyć swoją placówkę we Włocławku.
Ania: Widziałam na Puławskiej sklep Street Max. Czy jest to wasza nowa koncepcja, czy ktoś próbuje was naśladować?
Wojciech Dąbrowski: Tak, jest ton nasza koncepcja eksperymentalna.
Szewczyk: Zarządzacie dwoma sieciami. Czy nie rodzi to problemów np. wzajemnej konkurencji?
Wojciech Dąbrowski: Nie rodzi to problemów ponieważ Klienci, którzy prowadzili dotychczas sklep czy sklepy "U szewczyka" obecnie otwierają salony MAX&MAX. Ponadto oferta w tych sieciach jest zróżnicowana.
Szewczyk: Czy Multisoft planuje inwestycje za granicą?
Wojciech Dąbrowski: Tak, myślimy o inwestycjach zagranicą.
Zofia W.: Czy planujecie otwarcie sieci sklepów z ekskluzywnymi butami?
Wojciech Dąbrowski: Nie zamierzamy tworzyć koncepcji sklepów z ekskluzywnym obuwiem.
Ania: Co się kryje pod pojęciem "koncepcja eksperymentalna"?
Wojciech Dąbrowski: Street MAX jest nową koncepcją sklepów usytuowanych w tylko na najlepszych ulicach handlowych dużych miast. Ponieważ oferta towarowa w tych sklepach będzie na wyższym poziomie, niż w sklepach "U szewczyka" trudno nam jest w tej chwili ocenić jaką sprzedaż będą realizowały Street MAX-y. W związku z powyższym wyniki najbliższego półrocza pokażą czy jest to słuszny kierunek.
Zofia W.: Czy zamierzacie w przyszłości współpracować z sieciami odzieżowymi, np. dyskontami odzieżowymi?
Wojciech Dąbrowski: Na dzień dzisiejszy nie rozpatrywaliśmy takiej możliwości. Może jest to i dobry pomysł?
kaja: Czy jesteście Państwo zadowoleni z lokalizacji sklepów w dużych centrach handlowych? Czy lokalizacja w Wola Park to trafiona inwestycja?
Wojciech Dąbrowski: Inwestycja w WOLI PARK jest jedyną nietrafioną inwestycją.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
Franczyza Akademii Pamięci to model edukacyjny z kursami technik pamięciowych dla seniorów, dorosłych i młodzieży. Zajęcia odbywają się online lub w salach wynajmowanych na godziny. Inwestycja może zwrócić się już po semestrze.
– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
Północ Nieruchomości oferuje elastyczny model współpracy z inwestycją od 4 tys. zł. Partnerzy korzystają z gotowego systemu, szkoleń i zaplecza operacyjnego. W sieci działa już ponad 70 biur.
Kozak na Ratunek pozwoli franczyzobiorcom Lucart Automotive lepiej zarabiać na wysokomarżowych usługach motoryzacyjnych.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...