Aryton w katalogu firm
Oferta marki Aryton
W ofercie znajdują się wszystkie elementy garderoby damskiej. Są to ubiory na każdą okazję: biuro, uroczystości, weekend. Ponadto w kolekcji występują akcesoria, dodatki które nadają określony styl naszym Klientkom. Każda kolekcja składa się z min 250 produktów ściśle ze sobą korespondujących proponowanych w dwóch liniach: basic oraz fashion.
- Oferowane produkty w ramach linii:
- płaszcze i kurtki
- spodnie, spódnice
- bluzki, suknie
- wyroby skórzane
- produkty dzianinowe
- koszule, komplety wieczorowe,
- dodatki: szaliki, apaszki, torby, korale, bielizna nocna, galanteria skórzana, rajstopy, rękawice, etole itp.
Rozmiary w ofercie
Proponujemy wszystkie produkty od 36 do 44 rozmiaru. W każdej kolekcji znajduje się linia dla Pań w rozmiarze powyżej 44.
Grupa docelowa
To kobiety ceniące sobie wyjątkową urodę tkanin, wykończenie, klasyczne ale przy tym finezyjne wzornictwo. Produkty Aryton są kunsztownie wykończone. Tutaj wielkie znaczenie mają detale takie jak : guziki, podszewki, lamówki. Nie zawężając grupy docelowej Klientki marki Aryton to w większości osoby w wieku 30+.
Trendy w Arytonie
Marka uważnie analizuje tendencje światowe, korzysta z usług światowych projektantów. Prowadzi własne badania i odkrywa nowe potrzeby Klientek.
Tkaniny w Arytonie
Od samego początku istnienia marki Aryton tkaniny odgrywały bardzo ważną rolę. Dlatego też Aryton bazuje na najlepszych światowych dostawach tkanin. Kolekcje głównie opierają się na takich surowcach jak: jedwab, len, wełna , alpaka, kaszmir.
Sieć Sprzedaży
W chwili obecnej sieć liczy sobie 9 placówek własnych oraz 4 salony franczyzowe. Zdjęcia jednego z salonów w załączeniu. W najbliższych dwóch latach ma powstać kolejnych 10 sklepów oparte obu systemach. Ponadto Aryton współpracuje również z indywidualnymi Klientami nie tylko na terenie całej Polski, ale również w Litwie, Łotwie, Niemczech oraz Rosji. Zaletą oferty proponowanego systemy jest brak opłat licencyjnych.
Kontraktacje
Dwa razy w ciągu roku są organizowane salony kontraktacyjne z Klientami, dla których prezentujemy kolekcje na nadchodzące sezony. Zwyczajowo odbywa się to w lutym oraz sierpieniu.
Aranżacje Salonów
Salony powstają w nowoczesnym koncepcie. Przyciągają one swoją ciepłą aranżacją wnętrza i nadają unikalną atmosferę. Klientom zainteresowanym współpracą proponujemy odwiedzenie wnętrza w Galerii Handlowej Promenada w Warszawie. Współpracujemy też na stałe projektantem wnętrz oraz firmami specjalizującymi się w produkcji mebli.
Opakowanie
Opakowanie - jest bardzo ważnym elementem marketingowym. Dlatego też produkty naszej marki są ekskluzywnie oznakowane. Każdy produkt poza standardowymi informacjami posiada metkę z dodatkową informacją o przyznanej nagrodzie Doskonałość Mody 2006 .
Marketing
Przygotowujemy nowoczesne koncepty marketingowe pdt Moda i Sztuka. W akcji marketingowej Wiosna Lato 2006 brała udział Danuta Senka. Cała kolekcja była prezentowana na płótnach w formie obrazów. Namalowania kolekcji odzieży podjęły się artystki z Akademii Sztuk Pięknych. Najpierw powstała seria zdjęć, do których pozowała Danuta Stenka w ubiorach Arytonu. Potem, na podstawie tychże fotografii, powstała kolekcja obrazów. To pierwsza, tak niekonwencjonalna forma przekazania kolekcji, filozofii marki, zwiastun zmian w firmie. Inspiracją do kampanii reklamowej przygotowywanej na JESIEŃ ZIMA 2006 był obraz Leonardo da Vinci “ Dama z Łasiczką” ( w załączeniu zdjęcie kolekcji inspirowane obrazem nr MG 2128 )
Nagrody
Najnowszy tytuł Doskonałość Mody 2006 przyznany został w styczniu 2007. Tytuł DOSKONAŁOŚCI MODY 2005. Nagroda przydzielana jest przez komisję specjalistów w dziedzinie mody, działającą pod patronatem miesięcznika TWÓJ STYL Tytuł DOSKONAŁOŚĆ MODY 2003, w kategorii okrycia wierzchnie. ZŁOTY MEDAL MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW POZNAŃSKICH W LATACH 1996, 1997, 1998, 1999 – za okrycia ekskluzywne Tytuł Firmy Roku 2000 przyznany przez Polski Klubu Biznesu, za profesjonalizm w działaniu, szybkie reagowanie na zmiany w modzie oraz za europejski poziom wzornictwa.
Warunki współpracy
- wymagana powierzchnia
- od 80 do 120 mk
- brak opłaty licencyjnej
- faktura
- zapłata do 10 dni – 4% upustu
- zapłata do 30 dni – 2,5% upustu
- zapłata 60 dni
- proponowana marża 45%
- dostawy: co tydzień w szczycie sezonu
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Restauracja z kuchnią gruzińską
/04.12.2025
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jeden adres, dwa razy więcej możliwości
/28.11.2025
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
– Rosnące zainteresowanie zabiegami estetycznymi i zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na rozwój franczyzy beauty – mówi Aleksandra Wojciechowska-Staszczyk z Perfect Look Clinic.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...