Forum Franchisingu 2008

Podczas konferencji zaprezentowane zostaną zagraniczne systemy franczyzowe zainteresowane wejściem na rynki czeski i słowacki. Firmy szukają obecnie masterfranczyzobiorców oraz franczyzobiorców w wymienionych krajach.
Forum odbędzie się 29 maja 2008 roku w Praskim Centrum Konferencyjnym (Congress Centre Prague, 5. kvetna 65, 140 21 Prague 4). Skierowane jest do wszystkich zainteresowanych tematem franczyzy i szukających odpowiedniego partnera w biznesie oraz do osób, które chcą zostać niezależnymi przedsiębiorcami działającymi pod marką firmy franczyzowej. Przeznaczone jest również dla tych, którzy potrzebują rady z zakresu franczyzy, prawa czy podatków.
Uczestnicy forum mają okazję otrzymać ważne informacje na temat kupna franczyzy od renomowanych zagranicznych franczyzodawców. Mogą poznać szczegółowe oferty prezentowane przez te systemy, dowiedzieć się o pomocy i wsparciu oferowanych przez franczyzodawców franczyzobiorcom, początkowych kosztach inwestycji, opłatach franczyzowych, o kosztach i dochodach w pierwszym roku działalności oraz o planach rozwoju. Podczas konferencji organizatorzy umożliwiają konsultacje w kwestii finansowania franczyzy w Czechach, z zakresu prawa franczyzy i masterfranczyzy oraz w sprawie innych zagadnień biznesowych związanych z franczyzą.
Program forum | ||
---|---|---|
08.30 - 9.00 | Rejestracja uczestników | |
09.00 - 9.15 | Obecna sytuacja i przyszłość franchisingu w Czechach. Rosnące zainteresowanie zagranicznych systemów franczyzowych rynkiem Czeskim. Wpływ Czeskiej Organizacji Franchisingu na rozwój franczyzy w Czechach | Czech Franchise Association |
09.15 - 09.30 | Masterfranczyza - możliwości i strategie rozwoju dla zagranicznych systemów franczyzowych w Czechach | Martin Jonas, CEO, PROFIT System franchise service |
09.30 - 10.00 | Prawne aspekty franchisingu w Czechach | Norr Stiefenhofer Lutz CMS Cameron McKenna |
10.00 - 10.30 | Finansowanie franczyzy w Czechach | Komercni banka |
10.30 - 11.00 | Przerwa kawowa | |
11.00 - 11.15 | Rozwój franczyzy w Polsce | Arkadiusz Słodkowski, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców Case study – przeprowadzone przez jednego z zagranicznych partnerów Forum Franchisingu 2008 |
11.30 - 13.30 | Prezentacja ok 20 zagranicznych konceptów franczyzowych wchodzących na rynki Czeski i Słowacki, szukających masterfranczyzobiorców i franczyzobiorców z następujących branż:
|
|
13.30 - 14.00 | Przerwa kawowa | |
14.15 - 16.00 | Czas na rozmowę „one-on-one” pomiędzy potencjalnymi kandydatami a przedstawicielami firm franczyzowych. |
Organizator: Czeska Organizacja Franchisingu,
Opletalova 6, 110 00 Praha 1,
www.czech-franchise.cz.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Polska Organizacja Franczyzodawców wraz ze Światową Radą Franczyzy po raz pierwszy obchodzi Światowy Dzień Franczyzy – inicjatywę, która ma na celu podkreślenie znaczenia franczyzy dla lokalnych społeczności i gospodarki.
Nie trzeba być siłaczem, żeby prowadzić firmę przeprowadzkową. Ale bez odporności na stres, umiejętności logistycznych i zmysłu do pracy z ludźmi – trudno będzie ją utrzymać. Obejrzyj wywiad z Maciejem Rzepińskim, założycielem firmy Duży Wóz.
Żabka nie zwalnia i już ma 10 tys. franczyzobiorców. Okrągłą liczbę zamyka franczyzobiorczyni z Gliwic.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...