Konkurs na hasło promujące franchising rozwiązany!
Franchising - w sieci pomysłów na sukces
Ogłoszony przez naszą redakcję konkurs na ułożenie hasła promującego franchising spotkał się z dużym zainteresowaniem osób odwiedzających nasz portal. Pomysłowość gości portalu spowodowała, że dużo trudu przysporzyło nam wybranie hasła, które w pełni wyraziłoby sens i ideę franchisingu.
Wśród nadesłanych sloganów reklamowych sporą grupę stanowiły hasła abstrakcyjne, trochę dwuznaczne, a czasem nawet zabawne, np.
- Franchising – szansa na piramidalny zysk.
- Franczyza – mądrze, zdrowo, bezpiecznie.
- Franczyza – bezpieczny dom, rodzina na swoim.
- Franchising – just do it.
Bardzo dużą pomysłowością i inwencją wykazał się dział marketingu agencji nieruchomości AD Drągowski, przysyłając ponad tuzin haseł. Oto niektóre z nich:
- Franczyzę wybierasz, dużą kasę zbierasz.
- Franczyza to gra, co forsę da.
- Franczyzę masz, świat zdobywasz.
- Franczyza jak matka jest tylko jedna.
- Franchising - antidotum na bezrobocie.
Spośród kilkuset nadesłanych haseł promujących franchising, musieliśmy jednak wybrać jedno. W gronie najlepszych sloganów znalazły się m.in.
- Franczyza – jeden za wszystkich, wszyscy za jednego.
- Franchising - zostań swoim szefem.
oraz hasło nadesłane przez pana Krzysztofa Kamińskiego:
- Franchising - partnerstwo dla sukcesu.
Po długiej dyskusji w gronie redakcyjnym, główną nagrodę - teczkę biznesową firmy Wittchen, postanowiliśmy wręczyć pani Ewie Wierzbickiej. Gratulujemy!
Z uwagi na duże zainteresowanie konkursem planujemy w najbliższym czasie ogłosić kolejny konkurs z równie atrakcyjnymi nagrodami.
Teczki, torby podróżne Wittchen
Luksusowe, proste, nieskazitelnie eleganckie teczki kolekcji Da Vinci są mistrzowskim połączeniem pięknej klasyki i praktycznej nowoczesności. Najwyższej jakości naturalnie garbowana cielęca skóra, szwajcarskie szyfrowe zamki i okucia oraz mistrzowskie ręczne wykonanie sprawiają, że teczki kolekcji Da Vinci zachwyca najbardziej wytrawnych znawców. To arcydzieła sztuki wzornictwa. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom wyróżniają się niezwykłą funkcjonalnością. Wyjątkowo piękne, niezwykle trwałe, perfekcyjnie dopracowane w każdym szczególe teczki kolekcji Da Vinci podkreślają indywidualność użytkownika otaczając go aurą luksusu i elegancji.

Jedna komora, 2 wewnętrzne kieszenie, w tym jedna zapinana na suwak, kieszonka na drobiazgi, miejsce na telefon komórkowy, 3 miejsca na długopisy, brelok na klucze, zewnętrzna kieszonka zamykana na suwak.
Więcej informacji o firmie i adresy sklepów: www.wittchen.pl

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Nie musisz być bankowcem, by otworzyć placówkę PKO Banku Polskiego. Ale bez relacji z klientem i konsekwencji trudno ją dobrze prowadzić. Zobacz historię Pauliny Maciejewskiej, która od 7 lat działa w Łęczycy.
Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
Franczyza Akademii Pamięci to model edukacyjny z kursami technik pamięciowych dla seniorów, dorosłych i młodzieży. Zajęcia odbywają się online lub w salach wynajmowanych na godziny. Inwestycja może zwrócić się już po semestrze.
– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
Północ Nieruchomości oferuje elastyczny model współpracy z inwestycją od 4 tys. zł. Partnerzy korzystają z gotowego systemu, szkoleń i zaplecza operacyjnego. W sieci działa już ponad 70 biur.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Do znalezienia biznesu, w który chciałoby się zainwestować, trzeba się dobrze przygotować. Choć wybór branży i konkretnego systemu franczyzowego jest subiektywny, to ocena części elementów umowy franczyzy podlega obiektywnym kryteriom.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...