Forum: Jak zareklamować mały sklep przez Internet? 1475
Postawiłbym na dobrą stronę interentową zintegrowaną z regularnie prowadzonym blogiem. Można też pomyśleć nad działaniami w social media. Dodatkowo warto byłoby się też zastanowić nad kampanią w Google AdWords i pozycjonowaniem strony na frazy lokalne.
Ardeum.pl
Fiodor, jestem w stanie Ci pomóc.
Zaplanować, przeprowadzić i rozliczyć kampanię reklamową.
Nad wszystkim będziesz miał kontrolę, sam podejmiesz osateczne decyzję.
Daję gwarancję na swoje usługi, nie płacisz za moją pracę, lecz za osiągnięte efekty.
Jestem doświadczonym trenerem, szkoleniowcem, ale przede wszystkim praktykiem.
Szczegóły poza forum.
@jaco23 - nie twierdzę że AdWords jest lekarstem na całe zło ;) dlatego zresztą napisałem że warto się nad tym zastanowić a nie wchodzić w to w ciemno ale na pewno nie opierałabym rekomendacji działania lub nie w AdWords na tym że miałeś niedobre doświadczenia. To mogło wynikać z różnych czynników. M.in. Braku doświadczenia w prowadzeniu kampanii, złym doborze słów kluczowych i reklam czy źle przygotowanej stronie interntowej na którą przekierowałeś internautów. Mogło być różnie. AdWords to poteżnę narzędzie do promocji, daje bardzo dobre rezultaty tylko trzeba je umieć używać.
Jak ma byc małym kosztem to proponuję marketing szeptany. Sprawdzony sposób, aby więcej osób "usłyszało" o Twoim sklepie. Jeśli byłbyś zainteresowany to zgłoś się do nas a my przygotujemy dla Ciebie profesjonalną kampanię buzz marketingu. Udostępniamy raport z działań już na początku naszych działań - mają Państwo wpływ na tworzone wpisy przez całą kampanię.
Ja znalazlam cos takiego - może się przyda http://informacjehandlowe.pl/wsparcie-sprzedazy/574-co-zrobic-aby-ludzie-mowili-o-twojej-firmie
myślę że warto zaintestować w reklamę, która będzie dostosowana do odbiorców. czytałem właśnie ostatnio o systemach digital signage (tutaj można poczytać więcej: http://www.ims.fm/systemy-digital-signage,32.html). Jest to co prawda nowa i niekonwencjonalna metoda ale podobno bardzo opłacalna.
Według mnie ważny jest dobrze przemyślany newsletter. Tylko to naprawdę trzeba robić z głową, bo łatwo zostać uznanym za natrętnego. Ale jeśli zrobimy to dobrze, możemy sporo zyskać. W moim przypadku fajnie się sprawdzają powiadomienia smsowe. Przez klientów odbierane to jest bardzo pozytywnie, a współpracuję z firmą http://serwersms.pl/ i jestem zadowolona, bo jest i prosto, i tanio - za smsa płacę 0,03zł. Jest też taka opcja jak nr ShortCode, dzięki któremu użytkownicy sami mogą zapisać się na newsletter, a to przecież najlepsze rozwiązanie pozyskiwania danych odbiorców :) A jeśli dalej będziecie mieć wątpliwości co do budowania bazy kontaktów właśnie, to na stronie firmy znajdziecie do pobrania za darmo poradnik "Legalny e-marketing". Taka lektura też z pewnością się przyda nie jednemu przedsiębiorcy.
Sklep internetowy - szczególnie na początku warto reklamować przy pomocy Google Adwords. Może nie jest to najtańsza forma reklamy, ale za to efektywna, generująca wartościowy ruch oraz jest z tego najwięcej zakupów. Dzieje się tak, ponieważ jeżeli ktoś pyta w wyszukiwarce o dany produkt usługę to później jest bombardowany reklamami kontekstowymi - w 9 na 10 przypadków dochodzi do kliknięcia. Oczywiście kampanie należy odpowiednio skonfigurować. Jak to zrobić mogą podpowiedzieć chociażby w S3 http://www.system3.pl/widocznosc-w-google/ppc
Odpowiednia konfiguracja, dobór budżetu i słów kluczowych potrafi przynieść wymierne efekty.
Za darmo Twoja reklama firmy w internecie może być zamieszczona w mediach społecznościowych. Teraz to bardzo popularny środek dotarcia do klientów, zaprezentowania swoich usług, produktów, a przede wszystkim pokazania swojego istnienia, bo od tego trzeba zacząć, jeśli interesuje Cię marketing internetowy to trzeba być w internecie ... wszędzie. Promocja firmy w internecie nie zawsze musi być płatna, dlatego polecam założenie profili społecznościowych na pinterest, instagram, facebook, twitter i google+.
Wiele osób bagatelizuje content marketing, a przecież trendy w sieci są takie, że będzie on miał coraz większe znaczenie w szerokopojętym search marketingu. Idą za tym wyniki.
Jest coraz więcej firm które stawiają na tego typu formy promocji. Osobiście współpracowałem z http://panet.pl/kontakt
Ale wydaje mi się, że w każdym większym mieście można znaleźć co najmniej kilka.
Przy większej sprzedaży warto zadbać równeż o automatyzację pewnych procesów. Przyjęcie zamówienia, sprzedaż, status realizacji zamówienia. Połączenie sprzedaży z działem finansowym, aby lepiej ogarniać fakturowanie.
Tu macie informacje na ten temat: http://growpoland.pl/pl/WhatWeDo
Korzyści są takie, że dobrze obsłużony klient powróci.
Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 428
USŁUGI 558
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 25
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.