Forum: Jaki biznes w miasteczku 15 tys. 1475
Witam
Posiadam lokal 40 m z witryną w miasteczku 15 tyś . Kwota do zainwestowania to około 20-30 tys. Oczekiwany dochód 3 tyś. Szukam pomysły na biznes może coś doradzicie.
Witam
Mieszkam w m.Darłowo woj zach-pom nad morzem , posiadam piekne lokum 50m2 są to piwnice. Wkład 30-50tyś zł
Co można otworzyć w takim mieście, aby przynosiło zysk ok 2-6tyś miesięcznie. Bez zatrudniania pracowników,chcę sam prowadzić dzialalność z żoną.
Praca 7 dni w tygodniu może być interes 24/h czynne .
Mogę również wydzierżawić lokal za 2200 m-c 96m2 w centrum miasta
Miejscowość nadmorska od maja do września pełno ludzi zas od wrzesnia sami mieszkancy . Czekam na propozycje od was może jakis pomysł macie?
Dodam że jesteśmy gotów pracować nawet 24/h i 7 dni w tygodniu
Z zawodu jestem handlowcem w zawodzie przepracowane 7lat obecnie pracuje w państwowej firmie 8 lat wykształcenie średnie , znajomość branży monopolowej,spozywczej jak i ogólnobudowlanej.
czas przejść na swoje bo firma jest w trakcie likwidacji.
Czy ktoś poda jakiś pomysł?
O ile nie ma konkurencji spróbowałbym z farbami , tapetami i panelami.Możesz zastanowić się nad comfortem lub studiem decoral albo działać na własną rękę.
Witam
Supermario pomysł fajny ale obecnie działa centrum budowlane MRÓWKA PSB oraz BRICO MARCHE
może być słaby punkt startu z wymienionym asortymenetm ale dzięki
nie ma pomysłów?
Nowy rok może i nowe pomysły ktoś podsunie... Miasto 16,5 tys. mieszkańców. Co otworzyć???
Mam dwa lokale 48m2 i 18m2
Nie mam pomysłu
Pomóżcie doradźcie
My polecamy sprawdzony biznes! Sprawdź www.shipcenter.pl :)