Forum o artykule: Przepis na udany prezent 1475
Z tym, że gadżety w stylu długopis czy kubek to już przeżytek wszyscy to rozdają, gdyby tak wpaść na jakiś dobry pomysł co można by podarowac, coś oryginalnego, to myślę, że będzie to bardzo dobry magnes na klientów.
Ja bym jednak uważała z tą pamięcią USB, wiele psuje się bardzo szybko - sama jak pracowałam w firmie która zajmowała się gadżetami to połowa pamięci była do wywalenia. A takie USB z nazwa firmy, które nie działa, robi raczej złe wrażenie.
Witam wszystkich ja ostatnio dostałam gadżet drukarki 3D i wiecie co super sprawa. Co praeda nie mam pojęcia jak to projektowac ale polecam jak cos stronke drukujemy3d.com :)
Najlepiej cos praktycznego a przede wszystkim cos co ktos lubi. warto w tym temacie sie oznajmic i podpytac;)
Liczy się pamięć, wszystko inne to tylko dodatek :)
Trzeba trafić w gust ;)
Złoto nie wychodzi z mody ;)
Warto oprzeć się na zainteresowaniach obdarowywanego/obdarowywanej. A jeśli jeszcze znamy je trochę lepiej, to ciężej będzie spudłować.
u mnie zazwyczaj perfumy są dobra opcją - bez kombinowania, klasyka w dobrym stylu ;)
Mile widziane są kalendarze, słodycze, kubki termiczne z nadrukiem. Zależy w jakiej branży się działa. Kalendarze trafiają do naszych klientów, to taki nasza tradycja, że na wraz z nowym rokiem nasi najlepsi klienci dostaja kalendarze z fajną grafiką.
Fajnie gdy ten gadżet jest również związany z charakterystyką firmy - jeśli mamy firme sprzedającą meble, to np. przybornik z kluczami i śrubowkrętami czy imbusami byłby moim zdaniem lepszym pomysłem, niż np. parasol :)
Ja wychodzę z założenia, że prezent ma być przede wszystkim praktyczny, dlatego wszelkiego typu bezużyteczne rzeczy, które tylko leżą i wyglądają omijam z daleka.
Prezent musi być przede wszystkim dopasowany do osoby obdarowywanej.
Najważniejsze to dawać prezent związany z zainteresowaniami albo praktyczny. Nie byle co.
Ja lubię w prezentach łączyć dwie rzeczy - coś przydatnego i coś od serca :) Możemy kupić coś co danej osobie się na pewno przyda, oraz coś, co zrobimy sami, będzie śmieszną pamiątką itp. :)
Przepis na udany prezent
Długopis, kalendarz, czy pamięć USB to najpopularniejsze gadżety reklamowe, ale tak naprawdę nośnikiem reklamy może być wszystko. Jaki jest pani zdaniem przepis na dobry gadżet? Dobry gadżet, to taki, którego po prostu chcemy używać. To powinno być coś, co nam się przyda i do czego będziemy chcieli wracać. Obowiązuje tu tylko jedna zasada – obdarowany musi być zadowolony. Badania wskazują, że w czołówce rankingów dotyczących popularności nośników reklamowych wybranych przez obdarowanych są kubki, kalendarze oraz długopisy, a w dalszej kolejności pojawiają się przedmioty osobistego użytkowania, na przykład tkaniny i galanteria skórzana. Wartość promocji za pośrednictwem długopisu, czy kubeczka rośnie wraz z liczbą jego użytkowników. Im więcej osób ogląda kalendarz, tym jest on lepszym nośnikiem reklamy, bo widzi go większa liczba osób. To dotyczy nie tylko przedmiotów, które towarzyszą nam w pracy, ale również gadżetów, które używamy na co dzień.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 428
USŁUGI 558
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 25
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.