Forum o artykule: Envy w katalogu firm 1475
dziękuję za informację o sklepach.Z grubsza się orientuję w sytuacji detalu na polskim rynku towarów sportowych i nie wydaje mi się realne funkcjonowanie tutaj samodzielnych sklepów oferujących tylko Envy, Tresspas'a i Kix7. Czy nie lepiej byłoby sprzedawać te marki w dobrych sklepach sportowych wielomarkowych? Dlaczego akurat franczyza ma być dobrym rowiazaniem dla tych marek?
Oczywiscie towar nasz jest sprzedawany rowniez w sklepach sportowych wielobranzowych. Jednak zakres marek jest tak szeroki, ze optymalnym rozwiazaniem jest sprzedaz w wlasnych sklepach. By blizej to wyjasnic, to wystarczy powiedziec ze kolekcje na lato 2004 ma okolo: Envy kolo 200 modeli ubran, ponad 20 modeli obuwia, oraz bardzo dobry camping- namioty, spiwory, plecaki itd. W kolekcji Trespassa, ktora exluzywnie wybieramy na nasze sklepy, mamy ponad sto modeli ubran, buty trekingowe oraz plecaki miejskie a w kolekcji Kixa mamy kolo 90 modeli ubran oraz prawie tyle samo modeli campingu.
Rownoczesnie wewnatrz tych marek towar jest rozdzielony na rozne kolekcje: mamy kolekcje outdorowa, runnigowa, plazowa, tenisowa, golfowa, miejska itd. Dzieki temu jestesmy w stanie przyciagnac i zadowolic bardzo szeroka rzesze klientow i oczywiscie sprzedac tyle towaru by oplacalo sie to nam i franczyzantowi.
Co do Wilenskiej - kiedys mieszkalem w Warszawie i podobnie jak pan (prawdopodobnie) uwazalem Prage za malo ciekawa i bylem na drugim brzegu Wisly tylko w bardzo rzadkich wypadkach. Jednak spedzilem sporo czasu na Wilenskiej i poznalem przyblizone wyniku sprzedazy ktore sa bardzo dobre, a w przypadku niektorych powierzchni nawet najlepsze w Polsce. Oczywiscie ale planujemy rowniez sklepy w bardziej prestizowych lokalizacjach.
Nie mam nic przeciwko Pradze jako dzielnicy Warszawy. Jednakże każda dzielnica w Warszawie ma swoje kategorie cenowe i jakościowe konsumentów. A CH przy Carrefure W-wa Wileńska jakie jest, każdy widzi(a skomercjalizowane jest tak sobie i w dodatku brudne i zapyziałe ). Jeśli chce Pan budować image marki tylko w oparciu o outdoor w południowej i centralnej Polsce, to może chociaż sklepy detaliczne mogłyby być w dobrych miejscach? W końcu, jeśli konsument nie zna marki w ogóle jako takiej (a to w Polsce częste w przypadku tak nowych marek jak Envy), to przynajmniej na podstawie dobrego wyglądu sklepu i ciekawej w nim oferty może sobie wyrobić pogląd na jej temat i "zagłosować na te markę kieszenią". Przyszłym franczyzobiorcom też by sie przydało pokazać jakiś przyzwoity własny sklep franczyzodawcy. To buduje zaufanie do dawcy...
Czytam Pana wypowiedzi i mówiąc wprost jest Pan śmieszny, Carrefour Wileńska to jedno z nielicznych Centrów Handlowych w Warszawie w którym nie ma dużej rotacji najemców lokali a klientów dokonujących zakupów w galerii jest bardzo dużo.
Czy uważa Pan że zlokalizowanie sklepu sieci w słabym centrum w którym nie ma klientów podnosi prestiż, czy jedynym wyznacznikiem tego czy centrum jest dobre ma być to że znajduje się po "właściwej" stronie Wisły.
Czy "Fort Wola", "Reduta", "TESCO - Górczewska i Połczyńska", "Wola Park" itd, są lepsze od Carrefoura Wileńska ... moim zdaniem zdecydowanie nie!!!
Podoba mi się zaangażowanie Pana Zenonem Raszyka,w dyskusję na forum. Przyznam jednak szczerze, że obawiam się podobnie jak Gucio, wprowadzenia na rynek polski nieznanej marki odzieżowej, mającej się sprzedawać w dużych samodzielnych sklepach, usytuowanych w prawie peryferyjnych punktach handlowych stolicy. Trzymam kciuki.
Może kilka słów o sobie: pracuję w jednej z "dużych" sieci franchisingowych i tak na marginesie mieszkam od dziecka w Warszawie.
Może uściślimy słowo "peryferyjne centrum": Co Panowie powiedzą o "C.H. Reduta", "C.H. Geant na Ursynowie", "C.H. Carrefour Bemowo", "C.H Carrefour Targówek", "C.H. King Cross Jubilerska", "C.H. Fort Wola", "C.H. Promenada", "Wola Park", "Auchan na Modlińskiej" - czy waszym zdaniem to centra peryferyjne, czy też nie?; czy są to dobre miejsca do promowania nowej marki, czy też nie?. Jeżeli można o coś prosić, to wymieńcie choć kilka centrów w Warszawie (może być np. 5) które znajdują się w ścisłym centrum Warszawy :)
Jak chce Pan promować nową markę, w jakiś spektakularny sposóbm (zwracając jedynie uwagę na samą lokalizację), to może lepiej wynająć kilka pięter w Pałacu Kultury ...
Prosząc o wymienienie kilku centrów, nie pytałem o centra które mają być uruchomione w przyszłym roku lub za kilka lat - bo jak rozumiem zależy Panu na czasie:)
Przepraszam za pomyłkę, po fakcie zorientowałem się że jesteś dziewczynką, bardzo przepraszam.
Być może nie do końca zrozumieliśmy się, ja we wszystkich swoich wypowiedziach pisałem o Carrefourze Wileńska i jak rozumiem wszyscy oprócz ciebie właściwie piszą o tym centrum.
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu:)))
Jeżeli uważasz, że Carrfour Wileńska to prowincjonalne centrum (a tak właśnie napisałeś), to tylko wykazujesz się ignorancją i amatorszczyzną. W jednej ze swoich poprzednich wypowiedzi zadałem kilka pytań - moim zdaniem odpowiedzi na nie, pozwolą lepiej ocenić twoją wiedzę w temacie w którym się wypowidasz ... potraktuj to jak zabawę i nie stresuj się.
Ja również życzę "ENVY" jak najlepiej i nie jestem zwiazany z firmą CEFIC (wynajem powierzchni w Carrefourach) czy też z samym Carrefourem Wileńska.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
Wydaje mi się, że to właśnie Ty piszesz nie na temat, bo temat był: "Envy w katalogu firm", a nie analiza warszawskich centrów handlowych. Daj sobie spokój z zagadkami i życzeniami miłego weekendu!
No właśnie na jaki temat jest ta rozmowa - bo mam wrażenie, że przez przypadek to moja skromna osoba stała się tematem tej dyskusji:)))
Na samym początku tego wątku pojawił się tekst w którym napisano że "Carrefour Wileńska" to prowincjonalne centrum, w którym nie ma sensu otwierać lokalu - zwłaszcza jeżeli ma to zrobić firma która wchodzi z nową marką na rynek. Pozwoliłem sobie nie zgodzić się z tą śmiałą tezą i chciałem poznać argumenty osób które uważają inaczej. W odpowiedzi przeczytałem wiele sformułowań dotyczących mojego miejsca pracy, pochodzenia itp.
Myślę że jeżeli ktoś pisze i wypowiada się w jakimś temacie, to powinien mieć jakieś argumenty na obronę swojego stanowiska - jak widzę nie ma i jest mi z tego powodu bardzo przykro:(((
Staram się śledzić wszystko co pojawia się na tym portalu, ponieważ jest on dobrym źródłem informacji o naszym rynku franchisingowym, tak więc droga "Meg" nie dziw sie, że odpisuje na twoje wypowiedzi tak szybko.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:))))
Nigdy nie napisałem "(...)dobrym pomysłem na wylansowanie nowej marki na rynku polskim jest uruchomienie lokali w Cerrefourze Wileńska i C.H. Janki(...)", moje wszystkie teksty w tym temacie dotyczą twojej wypowiedzi w której nazywasz Carrfour Wileńska "prowincjonalnym".
Dlaczego dramtycznie starasz się uciec od wcześniejszych swoich wypowiedzi. Walnołeś z "grubej rury" C.H. Wileńska to prowinacja, a teraz kiedy ktoś cię grzecznie prosi o rozwinięcie myśli brniesz w jakieś jałowe i bezsensowane zaczepki i pogaduszki. Nie zachowuj się jak Jakubowska przed komisją w sparwie Rywina.
Powracając do tematu, każda sieć wchodząc na rynek nie powinna swojej działalności promocyjnej, po pierwsze ograniczać jedynie do uruchomienia dwóch sklepów, powinna mieć przygotowany harmonogram otwarć na np. rok czy dwa lata do przodu, po drugie sieć powinna mieć plan działań reklamowych (media itp.), po trzecie miarą sukcesu jest m.in. poziom zysków jaki się uzyskuje w konkretnej lokalizacji, moim skromnym zdaniem Carrefour Wileńska gawarntuje taki sukces, po czwarte Guciu nie nudź:)))
Niestety nie jestem w stanie powiedzieć jaka sieć rozpoczęła swoją ekspansję na naszym rynku od "Wileńskiego", nie śledzę aż tak uważnie rynku a niechcę napisać jakiejś bredni tak jak ty przy ocenie Carrefoura Wileńska.
Guciu na miłość Boską, nie zmuszaj mnie już więcej do odpowiadania na twoje durne teksty, podyskutujmy o tym czy "Carrefour Wileńska" to prowinacja, przedstaw jakieś argumenty, niech ta dyskusja ma sens, nie zachowuj się jak dziecko w piskownicy !!!
Envy w katalogu firm
Marka Envy jest marką należącą do kategorii mody sportowej. Celem firmy jest połączenie najnowocześniejszych materiałów technicznych z ciekawym wzornictwem i modną kolorystyką, przy utrzymaniu przystępnej ceny. W przypadku marki Kix7 MSG produkuje sprawdzone wzory z materiałów o nieco niższych parametrach technicznych. Dzięki produkcji odzieży tej marki w dużych ilościach jest w stanie zaproponować niską cenę.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 428
USŁUGI 558
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 25
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.