Forum o artykule: Jaka reklama się opłaca? 1475
Ja zdecydowałam się na założenie strony internetowej dla swojej firmy, oraz marketing w sieci. W związku z tym zaczęłam w współpracę w biurem projektowym arwebart, dzięki któremu bardzo szybko powstał pozytywny wizerunek mojej firmy, co przynosi wymierne efekty.
Reklama dźwignią handlu!! Ale najlepszą reklamą i najskuteczniejszą jest dobra opinia i "polecenie" zadowolonego Klienta
Myślę że rozsądnie będzie zainwestować w reklamie na Facebooku.
Zgadzam się z jedna osobą z forum. Najlepsza reklama to dobra opinia Twoje firmy, ktoś kto może polecić Twoje usługi lub rzeczy, które sprzedajesz. Najlepsza reklama jest zdobywana po znajomości. Musze się pochwalic że sama mam klientów tylko po dobrej znajomości z którymi juz kilka lat miło mi się współpracuje.
Warto pokusić się o wykupienie www.webspread.pl - można wrzucić do swojego sklepu internetowego albo na stronę kupony zniżkowe, albo ogarnąć fajny system dla stałych klientów.
To ja muszę przyznać, że jestem nietypowy, bo nie kieruję się zdaniem znajomych. Wolę przekonać się osobiście, bo jednak każdy ma inny gust i upodobania. A swojego klienta zachęciłbym, tworząc programy lojalnościowe. Ostatnio widziałem pomysłowo wykonane karty stałego klienta. Muszę się zorintować, gdzie najlepiej zamówić takie karty plastikowe. Przydałby się również skorelowane z nimi wizytówki.
Ja myślę, że najbardziej skuteczne będzie połączenie kilku spsobów reklamy. Zarówno ta w sieci, jak i tradycyjna, gadżety są skuteczne. Teraz dołączyc mozna marketing mobilny, który przy odpowiednim wykorzystaniu mozliwości systemu do obsługi wysyłki sms jak http://serwersms.pl/ daje efekty także związane z wizerunkiem firmy i zyskaniem zaufania klientów. Warto przetestować, by sie przekonac, bo koszt jest niewielki, a efekty spore.
Żeby reklamować swoją firmę, najpierw należy określić grupę docelową. Wiadomo, że różne rekalmy trafiają do różnych ludzi. Mało osób jednak zdaje sobie sprawę, że niektórzy użytkownicy Internetu nie zwracają uwagi na to, co ich nie interesuje.
Opłacalna relama firmy to może być np. w internecie. Już od dawna marketing internetowy rozwija się bardzo szybko, a w internecie przybywa darmowej powierzchni reklamowej. Dobrym przykładem są media społecznościowe, gdzie całkowicie za darmo Twoja promocja firmy w internecie może oczekiwać dobrych efektów. Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, Instagram, dziś trzeba być wszędzie w internecie, aby dotrzeć do potencjalnych klientów.
Najlepsza reklama jest w mediach społecznościowych. Trzeba jednak wszystko robić z umiarem. Bezwaględnie też takie zadanie trzeba powierzyć profesjonalistom.
Dobra reklama to reklama widoczna. Mimo wszystko wciąż skuteczne są wszelkiego typu billobardy czy citylighty. Przy czym citylight jest naprawdę drogi, więc bardziej się opłaca billboard - płacisz za wynajem powierzchni, ewentualnie koszt wynajęcia podnośnika koszowego (wystarczy niewielki, o małych gabarytach).
Marketing internetowy może byc bardzo skuteczny. Szczególnie,że obecnie coraz więcej osób szuka usług własnie w sieci.Nawet jeśli chodzi o rynek lokalny. Ze swojej strony mogę polecić tę firmę:
http://www.pozycjonowanie-stron-internetowych.pl/
Obecnie pozycjonują mi stronę sklepu internetowego. Jestem zadowolona bo płacę za efekty a nie jak w przypadku innych firm za to,że firma jedynie pozycjonuje mi stronę.
moim zdaniem dobrą formą reklamy są magnesy na samochód, jeśli masz samochód firmowy to łatwo będzie do niego dopasować magnesy na samochód na wymiar. Sam korzystam z takiej formy reklamy i sprawdza się , zawsze ktoś zadzwoni, dodatkowo powiem ze takie magnesy na samochód nie psują lakieru.
Reklama dźwignią handlu jak to się mówi, inwestując w reklame osiągamy większy sukces. Można zainwstować w reklamę lokalną, ale nie ma co ukrywać, że reklama w mediach przynosi dużo większe efekty, trafia do większego grona ludzi. Znalazłam dość fajny artykuł o tym http://www.sklepwinternecie.pl/reklama-sklepu-internetowego/
Jeżeli chodzi o reklamę internetową, to marketing w wyszukiwarkach jest najbardziej efektywny. Bardziej od do social media, mailingu czy innych form reklamy. Jest skuteczny z tego względu, że odbiorcom reklam są osoby któe faktycznie poszukują danej usługi czy produktu.
SEO można robić na wiele sposobów, ale najlepsze efekty wydaje się przynosić content marketing. Po pierwsze wzmacnia pozycje w wyszukiwarkach, a po drugie angażuje użytkowników do podjęcia akcji. Dobry content kosztuje, a o wycenę można zapytać np tutaj http://inb-digital.pl/tresci
uważam że każda forma reklamy jest dobra. ale niektóre firmy słono sobie cenią swe usługi.
dlatego ja wolałam wydac pieniążki na pozycjonowanie.
nie drogo biorą w pozycjonowanie. com i nie ma żadnego problemu. w google jest coraz wyżej a ja mam więcej klientów bo więcej osób mnie znajduje. bardzo sprawnie to szybko idzie i bedzie współpracować nadal.
Sam zakładam niewielką działalność i chciałbym aby moja strona internetowa zaistniała w internecie i była łatwo odnajdywana w Google. Rozmyślałem właśnie nad podjęciem wpsółpracy z jakąś firmą, która wypozycjonuje moją stronę. Teraz jestem bardzieł skłonny zlecić to właśnie pozycjonowanie.com Przeglądałem ich ofertę i jest bardzo korzystna.
Dzisiaj karty plastikowe nie tylko są używane do kart lojalnościowych, ale i wizytówki. Chodź dla mnie i tak najważniejsze jest to jak się rozmawia z klientem a nie jaki kontakt daje.
Jaka reklama się opłaca? Moim zdaniem to tak naprawdę zależy od tego, czego w danym momencie potrzebujemy. Moja firma chciała coś prostego, dzięki czemu będziemy lepiej widoczni na mieście. Zadecydowaliśmy skorzystać z http://www.vizer.pl/oferta/litery-przestrzenne/ i właśnie to było to, czego nam potrzeba.
Niektórzy w dalszym ciągu nie rozumieją na czym polega reklama, to nie tak jak w przypadku mailingu, żeby się podobała wszystkim, tylko, żeby zwiększała sprzedaż, jeśli używając reklamy konkretnej np. mailing sprzedaż rośnie, znaczy, że reklama działa. Inna kwestia, że wiele osób ma problem chociażby z ustawieniem i optymalizacją landing page i wtedy twierdzi, że mailing nie działa, otóż on działa, tylko trzeba go dobrze stosować, mieć dobrą bazę adresów itp.
Jaka reklama się opłaca?
Ze zrealizowanego w styczniu 2015 roku przez IRCenter raportu „Badanie zaufania do źródeł reklamy” wynika, że spośród źródeł reklamy, największym zaufaniem darzymy rekomendacje znajomych (64 proc.), najmniejszym zaś mailingi z reklamami (8 proc.). Zaufanie do różnorodnych form reklamy jest jednak odmienne w zależności od wieku. - Sprawdziliśmy, które spośród 12 wybranych form reklamy wzbudzają zaufanie poszczególnych grup wiekowych. Dzięki temu możemy określić, kto zaufa przekazowi nadanemu w kinie i kto przychylnie spojrzy na markę sponsorującą np. wydarzenie sportowe, a do jakich odbiorców zaadresować mailing. To cenne informacje z punktu widzenia klientów i reklamodawców – mówi Weronika Niżnik, Digital Research Manager w IRCenter.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 428
USŁUGI 558
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 25
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.