Odido

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Odido to jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci franczyzowych na rynku polskim,  funkcjonująca od 2010 roku. W 2021 rozpoczęła transformację w kierunku nowego konceptu sklepów. Odido oferuje model franczyzy pozwalający franczyzobiorcy zachować niezależność prowadzonego biznesu.

Obecnie sieć Odido zrzesza blisko 2000 sklepów. 

Sklepy Odido odpowiadają na potrzeby najbardziej wymagających klientów lokalnych społeczności.

Korzyści płynące z przystąpienia do sieci Odido:

  • Zachowanie niezależności prowadzenia sklepu.
  • Nowoczesne, atrakcyjne i rozpoznawalne oznakowanie sklepu.
  • Indywidualny projekt sali sprzedaży uwzględniający wygodę zakupów konsumentów, który może zwiększyć sprzedaż nawet o 30%.
  • Wyposażenie i oświetlenie wewnętrzne sklepu.
  • Dopasowanie asortymentu wpływające na wzrost  sprzedaży i ilość klientów sklepie.
  • Nowoczesna oferta gastronomiczna oraz kącik kawowy.
  • System sprzedażowy POS
  • Profesjonalna oferta win wraz z doradztwem sommeliera co przekłada się na wzrost sprzedaży w tej kategorii nawet o 40 proc.

JEDNOSTKI WŁASNE

0

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

2000

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Wsparcie przed otwarciem sklepu w sieci Odido:

  • Dedykowany plan sali sprzedaży sklepu.
  • Wsparcie ekspertów w zakresie jak najlepszego doboru i ułożenia produktów w sklepie.
  • Wsparcie doświadczonego zespołu otwarciowego w przebudowie sklepu.

Codzienne wsparcie w prowadzeniu sklepu:

  • Stała opieka sił sprzedaży MAKRO Cash and Carry w postaci dedykowanego Partner Managera.
  • Wsparcie marketingowe.
  • Pełna oferta zakupowa w jednym miejscu – MAKRO Cash and Carry (produkty świeże, chłodzone, mrożone oraz szeroki wybór produktów marek własnych).
  • Zawsze dostępne 11 tys. produktów w halach Makro Cash & Carry oraz w dostawach.
  • Dostęp do oferty marek własnych MAKRO Cash and Carry, 1900 produktów w ciągłej ofercie.
  • Własna flota pojazdów i nawet 5 dostaw tygodniowo. 

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • Wsparcie inwestycyjne ze strony MAKRO Cash and Carry Polska.
  • Dla każdego punktu sprzedaży budżet inwestycyjny uzgadniany jest indywidualnie – ustalane są wspólnie potrzeby i możliwości inwestycyjne każdego sklepu ODIDO.
  • Opłata licencyjna 300 zł/kwartalnie.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Dysponowanie sklepem o powierzchni sprzedażowej min. 45 m2
  • Gotowość do inwestycji w punkt sprzedaży
  • Otwartość na akceptację nowego planu sali sprzedaży sklepu
  • Utrzymanie standardu sklepów marki Odido

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Al. Krakowska 61, 02-183 Warszawa

sklepy-odido.pl

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.