Intermarché (Grupa Muszkieterów)

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Grupa Muszkieterów proponuje dwie opcje współpracy.
Prowadzisz już sklep z artykułami spożywczymi? Dołącz do nas jako partner.
Chcesz otworzyć nowy supermarket? Zostań franczyzobiorcą Intermarché.
Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce pod względem obrotów. Grupa zrzesza prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców, którzy prowadzą blisko 370 sklepów sieci Intermarché i Bricomarché, a także prawie 70 przymarketowych stacji paliw pod szyldem Intermarché. Niemal 50 sklepów oferuje klientom usługę click&collect (polegającą na zamawianiu produktów przez internet i ich odbiór na terenie sklepu). Muszkieterowie wypracowują regularny wzrost obrotów. W 2019 roku wyniosły one 7,74 mld złotych. W ciągu ponad 20 lat obecności w Polsce Grupa Muszkieterów regularnie powiększa swoją sieć supermarketów i inwestuje w nieruchomości – obecnie łączna powierzchnia zajmowana przez wszystkie sklepy Intermarché i Bricomarché to około 533 tys. m2. Obecnie Muszkieterowie są 45. największą firmą na polskim rynku w rankingu „Rzeczpospolitej” („Lista 500”).
ZOSTAŃ FRANCZYZOBIORCĄ INTERMARCHÉ
Intermarché to marka supermarketów spożywczo-przemysłowych, które proponują klientom nawet kilkanaście tysięcy pozycji asortymentowych, a także szeroki wachlarz marek własnych.
Członkowie Grupy są inwestorami, ale także aktywnymi przedsiębiorcami. Dzięki odpowiedniemu programowi szkoleń każdy może zostać właścicielem sklepu – w procesie rekrutacji kluczowe są kompetencje ogólnobiznesowe. Otwartość na różnorodne doświadczenia zawodowe przedsiębiorców, umożliwia dynamiczny rozwój Grupy w duchu innowacyjności.
Grupa Muszkieterów jest jednym z czołowych retailerów w Europie, obecnym w 4 krajach. W skali roku wypracowuje obroty na poziomie ponad 45 mld euro.
JEDNOSTKI WŁASNE
Centrum magazynowo-biurowe w Swadzimiu oraz magazyn logistyczny w Mysłowicach.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
190 w tym 4 jednostki przyłączone
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Korzyści dla franczyzobiorcy:
* działalność w ramach sprawdzonego systemu i pod rozpoznawalnym szyldem,
* możliwość rozwoju w strukturach Grupy Muszkieterów i współdecydowania o strategicznych kwestiach (możliwość zostania wspólnikiem Spółki Muszkieterowie oraz udziałowcem Funduszu Nieruchomościowego Grupy),
* pomoc w wyborze lokalizacji sklepu i opracowaniu jego projektu, a także wsparcie w doborze wyposażenia, budowie placówki oraz przygotowania sklepu do otwarcia,
* możliwość otwierania kolejnych placówek handlowych pod tym samym szyldem,
* efektywnie prowadzona logistyka,
* szerokie wsparcie specjalistów i dostęp do szkoleń umożliwiających podnoszenie kwalifikacji,
* wymiana wiedzy, doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy przedsiębiorcami w imię zasady niezależność we współzależności,
* możliwość współpracy z lokalnymi dostawcami,
* regularne akcje handlowe i marketingowe, np. przygotowanie gazetek promocyjnych,
* nowoczesne narzędzia marketingowe i digitalowe (np. aplikacja mobilna dla klientów i do zarządzania sklepem, usługi e-commerce, w tym click&collect – np. Intermarché Drive),
* możliwość rozwoju sklepu o dodatkowe usługi, np. stację benzynową, myjnię samochodową, a także wędzarnię,
* możliwość oferowania klientom szerokiego asortymentu,
* udział w akcjach na rzecz lokalnych społeczności.
Każdy z franczyzobiorców współzarządza całą Grupą i ma możliwość wpływania na kierunki strategicznego rozwoju. W dłuższej perspektywie właściciel sklepu może łączyć funkcje zarządcze w Grupie. Jest to unikatowe rozwiązanie na całym rynku europejskim. Wyróżnikiem Muszkieterów jest także niezależność – wszyscy przedsiębiorcy należący do Grupy samodzielnie podejmują decyzje dotyczące przyszłości swojego biznesu.
ZOSTAŃ PARTNEREM INTERMARCHÉ
Drugą drogą dołączenia do Intermarché jest możliwość zostania partnerem sieci. Warunkiem jest prowadzenie sklepu o powierzchni ponad 500 m2 z artykułami spożywczymi w dowolnym mieście w Polsce.
Korzyści dla partnera:
- działalność w ramach sprawdzonego systemu i pod rozpoznawalnym szyldem,
- efektywna logistyka,
- regularnych akcje handlowe i marketingowe,
- możliwości współpracy z lokalnymi dostawcami,
- szerokie wsparcie specjalistów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Suma inwestycji to wkład własny, który wynosi min. 400 tys. zł. Co ważne, jest to kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki (nie jest to ani opłata licencyjna, ani żadna inna forma opłaty na rzecz Grupy).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
* minimalny wkład własny: 400 tys. zł,
* wiek powyżej 25 lat,
* posiadanie cech przedsiębiorcy oraz ogólnych kompetencji biznesowych,
* gotowość do prowadzenia własnego, rodzinnego przedsiębiorstwa,
* akceptacja zasad funkcjonowania w Grupie, które zostały zapisane w Karcie Muszkietera,
* ukończenie 6-miesięcznego szkolenia teoretyczno-praktycznego,
* gotowość do ewentualnej zmiany miejsca zamieszkania,
* akceptacja umowy gwarantującej przedsiębiorcy 10-letnią współpracę z możliwością jej przedłużenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

ITM Polska sp. z o.o.
ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne
512 31 31 31
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Izabela Borowicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ITM Polska sp. z o.o. (ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Intermarché (Grupa Muszkieterów) oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie muszkieterowie.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Wręczenie dyplomów absolwentom studiów Zarządzania Franczyzą, zagraniczne sukcesy, podsumowania i plany franczyzodawców. Przegląd tygodnia 16-22 stycznia.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Duży Ben i Żabka otwierają jubileuszowe sklepy i razem z innymi franczyzodawcami podsumowują mijający rok. Przegląd tygodnia 19-25 grudnia.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".

Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dużą rolę w podjęciu decyzji odgrywają emocje, a te nie są dobrym doradcą.
Obecnie czasy nie napawają optymizmem, a indeks nastrojów konsumenckich jest na bardzo niskim poziomie.
W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.

Żabka rusza z nową kampanią marketingową, pod hasłem „Uwolnij swój czas”. I chce być w jeszcze mocniejszym cyfrowym kontakcie ze swoimi klientami.
Żabka ma już 8500 sklepów w Polsce. Boguchwałowice w woj. śląskim, gdzie niedawno otworzyła się rekordowa placówka, są najmniejszą miejscowością, w której pojawiła się Żabka.
Auchan planuje otworzyć 183 sklepy franczyzowe do 2027 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Grupa Muszkieterów mocno stawia na pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. W planach jest też m.in. przyłączanie sklepów spoza sieci, otwieranie nowych placówek i nowy format handlowy dla marki Intermarché.
Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami. Co o nich sądzi Anita Piwońska, franczyzobiorczyni marki?
Żabka rusza z cyklem webinarów dla osób chcących poprowadzić biznes franczyzowy
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.