Lodolandia & Kołacz

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
JEDNA PRZYCZEPA – DWA BIZNESY
Lodolandia & Kołacz na Okrągło to największa i najbardziej rozpoznawalna w Polsce sieć mobilnych punktów sprzedaży ze słodkościami. Lodolandia & Kołacz na Okrągło jest konceptem całorocznym. W sezonie zimowym serwujemy w nim węgierskie kołacze, natomiast w letnim lody świderki i gofry. Dzięki temu łączymy dwie marki w ramach jednego punktu sprzedaży.
Przyczepy gastronomiczne mają znaczącą przewagę nad lokalami stacjonarnymi, ponieważ mogą być zlokalizowane w wielu niedostępnych dla innych biznesów miejscach tj.: na osiedlach, deptakach, skwerach oraz przy marketach i galeriach handlowych. Ponadto, dzięki mobilnej formule, znacząco ograniczamy nakłady finansowe związane z adaptacją lokalu na restaurację.
W ramach współpracy gwarantujemy pełne wsparcie operacyjne, wiedzę w zakresie prowadzenia punktu sprzedaży oraz know-how. Prowadzimy szkolenia praktyczne i teoretyczne, dzięki którym nasi franczyzobiorcy potrafią w efektywny sposób zarządzać swoim biznesem. Wiemy jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów, dlatego wyróżniamy się wysokimi standardami obsługi oraz najwyższą jakością produktów, które uwielbiają miliony klientów w całej Europie.
NAJCZĘSTSZE PYTANIA:
- Od czego zacząć?
Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń. Przedstawimy Ci wszystkie możliwości i zaprosimy na niezobowiązujące spotkanie w siedzibie naszej firmy, podczas którego poznasz nas od kuchni i spróbujesz naszych słodkości. Przed wejściem w biznes trzeba go poznać od podszewki.
- Czy muszę rezygnować z dotychczasowej pracy?
Nie ma znaczenia czy pracujesz na etacie, prowadzisz swoją działalność, czy zajmujesz się rodziną. Nasz koncept to jedyny biznes, dzięki któremu z niczego nie trzeba rezygnować. Każdy może zostać naszym franczyzobiorcą, niezależnie od doświadczenia i wykonywanego zawodu.
- Jakiej kwoty potrzebuję na start?
Większość naszych klientów finansuje swój biznes leasingiem, dlatego już 40 tys. złotych umożliwia uruchomienie dochodowego biznesu. Nie musisz się na tym znać, poprowadzimy Cię krok po kroku.
- Jak znaleźć odpowiednią lokalizację?
Mamy największe doświadczenie na rynku street food w pozyskiwaniu lokalizacji, dlatego w ramach współpracy zapewnimy Ci miejsce z dużym przepływem klientów. Do Ciebie należy decyzja, gdzie będziesz prowadzić swój biznes.
- Czy muszę mieć magazyn?
Nasze przyczepy są tak skonstruowane, że pomieszczą towar na 2 tygodnie przy dużym ruchu, dlatego nie trzeba mieć magazynu. Ponadto zapewniamy dostawy kilka razy w tygodniu.
- Czy muszę się na tym znać?
Nie musisz mieć doświadczenia. Przeszliśmy na własnej skórze każdy etap prowadzenia mobilnego biznesu, ponieważ sami pracowaliśmy na punktach sprzedaży i zdobyliśmy szerokie doświadczenie. Bez obaw, nauczymy Cię wszystkiego.
JEDNOSTKI WŁASNE
10
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
640
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym franczyzobiorcom zapewniamy:
- nowoczesną, w pełni wyposażoną przyczepę, gotową do pracy;
- najlepsze lokalizacje w całej Polsce;
- wsparcie w założeniu i prowadzeniu biznesu na każdym etapie;
- prawa do używania znaku Lodolandia & Kołacz na Okrągło;
- wsparcie marketingowe: social media, programy lojalnościowe, akcje promocyjne;
- pakiet szkoleń teoretycznych i praktycznych;
- kompleksowe zaopatrzenie z jednego centralnego magazynu;
- obsługę serwisową;
- stałą pomoc operacyjną.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- brak opłaty licencyjnej,
- brak opłaty marketingowej,
- opłata franczyzowa od 500 zł w sezonie,
- minimalna kwota inwestycji już od 40 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od franczyzobiorców oczekujemy:
- przedsiębiorczości,
- posiadania wymaganego kapitału początkowego,
- ukończenia szkoleń,
- przestrzegania wewnętrznych procedur firmy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sweet Gallery Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Jutrzenki 99 /101, moduł B1, 02-231 Warszawa
+48 537 631 631
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Olesiak facebook.com/LodolandiaKolacznaOkraglo/
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sweet Gallery Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Jutrzenki 99 /101, moduł B1, 02-231 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lodolandia & Kołacz oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lodolandia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni Lodolandii.
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
W jaki biznes zainwestować, żeby zwiększyć swoje szanse na godziwe zyski? Oto nasze podpowiedzi.
– Już niedługo zaczynamy testy dwóch nowych konceptów – zapowiada Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery.
Wesołe czepki dla lekarzy, ubranie na złamanie, kawiarenka snu, suwaki do sznurowanych butów... Biznes można zrobić (prawie) na wszystkim. Trzeba tylko mieć pomysł.

Zdrowa Krowa otworzyła część swoich lokali, pomimo trwającego lockdownu gastronomii. Jak wygląda praca otwartych restauracji i czy klienci nie boją się do nich przychodzić?
Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały franczyzobiorczyniami Złotych Łuków?
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem lodziarni.
Sieć Sushi Bistro jest obecne na rynku od 7 lat, szybko stało się warszawskim liderem w dziedzinie przygotowania sushi w dostawie, oraz zamówień on-line.

Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department i ŻarWok.
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały w kolejnych miastach i rekrutuje franczyzobiorców.
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
Branża gastronomiczna od wielu miesięcy mierzy się z kryzysem. Ale są marki, które się przed nim obroniły.
Na lokal serwujący zupy trzeba wydać min. 50 tys. zł. Jak szybko zwróci się inwestycja?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Otwieramy firmę cateringową, sklep Żabki, lodziarnię, prywatną szkołę podstawową, sklep monopolowy oraz salon urody.
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Dofinansowanie dla firmy można otrzymać obecnie z kilku źródeł. Sprawdź skąd i ile pieniędzy możesz pozyskać.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.