Lodolandia & Kołacz
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
JEDNA PRZYCZEPA - DWA BIZNESY! ZARABIAJ PRZEZ CAŁY ROK!
Lodolandia & Kołacz na Okrągło to największa i najbardziej rozpoznawalna w Polsce sieć mobilnych punktów sprzedaży ze słodkościami. Oferujemy koncept całoroczny, dzięki czemu nasi Franczyzobiorcy zarabiają przez 12 miesięcy w roku.
Oferta jest bardzo bogata i zawiera: lody, gofry, desery, buble ice tea, kołacze, pączki a nawet hiszpańskie churrosy.
W sezonie zimowym serwujemy węgierskie kołacze, pączki klasyczne i premium oraz churrosy, natomiast w sezonie letnim lody świderki, gofry, desery, buble ice tea i napoje chłodzące. Dzięki temu łączymy dwie marki w ramach jednego punktu sprzedaży. To prawdziwy majstersztyk na rynku franczyz gastronomicznych.
Przyczepy gastronomiczne mają znaczącą przewagę nad lokalami stacjonarnymi, ponieważ mogą być zlokalizowane w wielu niedostępnych dla innych biznesów miejscach tj.: na osiedlach, deptakach, skwerach oraz przy marketach i galeriach handlowych. Ponadto, dzięki mobilnej formule, znacząco ograniczamy nakłady finansowe związane z adaptacją lokalu wewnątrz obiektów.
W ramach współpracy gwarantujemy pełne wsparcie operacyjne, wiedzę w zakresie prowadzenia punktu sprzedaży oraz know-how. Prowadzimy szkolenia praktyczne i teoretyczne, dzięki którym nasi franczyzobiorcy potrafią w efektywny sposób zarządzać swoim biznesem. Wiemy jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów, dlatego wyróżniamy się wysokimi standardami obsługi oraz najwyższą jakością produktów, które uwielbiają miliony klientów w całej Europie.
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ FRANCZYZĘ LODOLANDIA & Kołacz na Okrągło?
POMOC W FINANSOWANIU
Wiemy, jak skomplikowane są sprawy związane z finansami, dlatego stworzyliśmy szereg rozwiązań pozwalających zacząć biznes już od 35 tys. złotych. Nie zostaniesz z tym sam. Dedykowany Ekspert ds. Finansowania odpowie na wszystkie Twoje pytania i pomoże Ci nawet w wypełnieniu wniosku na finasowanie Twojego biznesu. Ty tylko złożysz wniosek do banku.
POZYSKANIE LOKALIZACJI
Atrakcyjna lokalizacja to jeden z najważniejszych czynników w biznesie gastronomicznym. Nasz dział komercjalizacji, działający we wszystkich województwach w Polsce, pozyska dla Ciebie najlepsze miejsca na osiedlach, deptakach, skwerach oraz przy marketach i galeriach handlowych. Dodatkowo oceni, czy miejsca te, będą mogły zapewnić przepływ klientów, a także satysfakcjonujące wyniki sprzedaży. Wszystkie formalności są po naszej stronie.
PAKIET SZKOLENIOWY
Jeśli będziesz mieć już podpisaną umowę i wybraną lokalizację, rozpoczniesz szkolenie teoretyczne oraz praktyczne na jednym z naszych punktów w Warszawie. Zdobędziesz na nim niezbędną wiedzę jak poprowadzić ten biznes. Przeszkolimy Cię z receptur, higieny produkcji, sprzedaży, a także zasad bezpieczeństwa i zarządzania.
WSPARCIE MARKETINGOWE
Podczas trwania umowy franczyzowej, zapewniamy kompleksowe wsparcie marketingowe w wypromowaniu Twojego biznesu. Budowanie pozytywnego wizerunku to nasz nadrzędny cel, dlatego nasi Franczyzobiorcy mają do dyspozycji kampanie zasięgowe, przemyślane promocje oraz inne, zgodne z trendami, materiały marketingowe, które skutecznie wspierają biznes. Materiały udostępniamy na dedykowanym serwerze wszystkim Franczyzobiorcom.
DEDYKOWANY OPIEKUN REGIONALNY
To właśnie on zadba o sprawne przygotowanie Cię do rozpoczęcia działalności. Otwarcie punktu to Twój wielki dzień, dlatego otworzymy go razem z Tobą. Opiekun będzie Twoim wsparciem także podczas trwania umowy franczyzowej. To do niego zadzwonisz z każdym pytaniem.
PRZEMYŚLANA LOGISTYKA
Zadbamy o Twoje potrzeby stale Cię wspierając. Dotyczy to także optymalizacji łańcucha dostaw. Produkty najwyższej jakości, niezbędne do rozpoczęcia działalności, zostaną dostarczone bezpośrednio do Twojego punktu sprzedaży.
USŁUGI SERWISOWE
Zapewniamy pełną obsługę serwisową. Będziemy do Twojej dyspozycji w sytuacjach awaryjnych. Nasz serwis dociera na miejsce w ciągu 48 godzin od zgłoszenia awarii, aby szybko i sprawnie usunąć wszelkie usterki. Zawsze mamy ze sobą sprzęt zastępczy.
LODOLANDIA & KOŁACZ NA OKRĄGŁO TO:
- Rozpoznawalna marka
- Franczyza zaprojektowana tak, aby każdy, niezależnie od doświadczenia, mógł poprowadzić biznes gastronomiczny
- Jasna współpraca oparta na wieloletnim doświadczeniu
- Model biznesowy, który sprawdza się w dużych i w małych miejscowościach
- Opłacalny, odporny na kryzys całoroczny biznes
- Zysk na poziomie nawet 15 tys. zł netto (na rękę)
- W pełni wyposażona, gotowa do pracy przyczepa gastronomiczna
- Nowoczesny design punktu sprzedaży
- Koncept całoroczny, łączący dwa biznesy.
- Produkt na każdą kieszeń
- Unikalny, rozpoznawalny smak, lubiany produkt
- Różnorodne menu
NAJCZĘSTSZE PYTANIA:
Od czego zacząć?
Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń. Przedstawimy Ci wszystkie możliwości i zaprosimy na niezobowiązujące spotkanie w siedzibie naszej firmy, podczas którego poznasz nas od kuchni i spróbujesz naszych słodkości. Przed wejściem w biznes trzeba go poznać od podszewki.
Czy muszę rezygnować z dotychczasowej pracy?
Nie ma znaczenia czy pracujesz na etacie, prowadzisz swoją działalność, czy zajmujesz się rodziną. Nasz koncept to jedyny biznes, dzięki któremu z niczego nie trzeba rezygnować. Każdy może zostać naszym franczyzobiorcą, niezależnie od doświadczenia i wykonywanego zawodu.
Jakiej kwoty potrzebuję na start?
Większość naszych klientów finansuje swój biznes leasingiem, dlatego już 35 tys. złotych umożliwia uruchomienie dochodowego biznesu. Nie musisz się na tym znać, poprowadzimy Cię krok po kroku.
Jak znaleźć odpowiednią lokalizację?
Mamy największe doświadczenie na rynku street food w pozyskiwaniu lokalizacji, dlatego w ramach współpracy zapewnimy Ci miejsce z dużym przepływem klientów. Do Ciebie należy decyzja, gdzie będziesz prowadzić swój biznes.
Czy muszę mieć magazyn?
Nasze przyczepy są tak skonstruowane, że pomieszczą towar na 2 tygodnie przy dużym ruchu, dlatego nie trzeba mieć magazynu. Ponadto zapewniamy dostawy kilka razy w tygodniu.
Czy muszę się na tym znać?
Nie musisz mieć doświadczenia. Przeszliśmy na własnej skórze każdy etap prowadzenia mobilnego biznesu, ponieważ sami pracowaliśmy na punktach sprzedaży i zdobyliśmy szerokie doświadczenie. Bez obaw, nauczymy Ci wszystkiego.
JEDNOSTKI WŁASNE
65
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
650
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym franczyzobiorcom zapewniamy:
- nowoczesną, w pełni wyposażoną przyczepę, gotową do pracy;
- najlepsze lokalizacje w całej Polsce;
- wsparcie w założeniu i prowadzeniu biznesu na każdym etapie;
- prawa do używania znaku Lodolandia & Kołacz na Okrągło;
- wsparcie marketingowe: social media, programy lojalnościowe, akcje promocyjne;
- pakiet szkoleń teoretycznych i praktycznych;
- kompleksowe zaopatrzenie z jednego centralnego magazynu;
- obsługę serwisową;
- stałą pomoc operacyjną.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji: od 10 tys. zł (środków własnych).
ZYSK MIESIĘCZNY
- Kwota zysku nawet 15 tys. zł netto (na rękę) .
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od franczyzobiorców oczekujemy:
- przedsiębiorczości,
- posiadania wymaganego kapitału początkowego,
- ukończenia szkoleń,
- przestrzegania wewnętrznych procedur firmy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sweet Gallery Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Jutrzenki 99 /101, moduł B1, 02-231 Warszawa
+48 537 631 631
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sweet Gallery Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Jutrzenki 99 /101, moduł B1, 02-231 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lodolandia & Kołacz oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lodolandia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Chcesz zarabiać w branży budowlanej? A może bliższy Ci jest rynek beauty i fitnessu? W czerwcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, jaką firmę założyć, w którą franczyzę zainwestować, aby dobrze zarobić.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.