Al. Capone

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem Al.Capone wyznacza zupełnie inny, wyższy poziom usług w zakresie sprzedaży alkoholu. W naszych sklepach oprócz największego wyboru trunków z całego świata, klienci znajdą profesjonalną pomoc doradców, którzy o alkoholach wiedzą niemal wszystko. Zakupy w sklepach sieci Al.Capone to również przyjemność ze względu na niepowtarzalny klimat wnętrz.

JEDNOSTKI WŁASNE

Jednostki własne: 57 sklepów zlokalizowane m. in. w Lublinie, Tarnowie, Rzeszowie, Stalowej Woli, Dąbrowie Tarnowskiej, Szczucinie, Mielcu, Żabnie, Połańcu, Tuchowie, Zakliczynie, Pleśnej, Radomyślu Wielkim, Grodzisku Mazowieckim, Konstancinie-Jeziornie, Gdyni, Brzesku i Janowie Lubelskim.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  • Jednostki franczyzowe: 65 sklepów znajdujących się  m. in. w Częstochowie, Lublinie, Rzeszowie, Nowym Sączu, Łańcucie, Leżajsku, Krośnie, Jarosławiu, Grybowie, Jaśle, Gorlicach, Bochni, Krzeszowicach, Dobrzeniu Wielkim, Busku Zdrój, Mielcu, Myślenicach, Skawinie, Kluczborku, Kolbuszowej, Sanoku, Warszawie, Gdańsku, Wyszkowie, Łomiankach, Michałowicach, Ostrowie Wielkopolskim, Białymstoku, Łodzi, Jasienicy, Radomiu, Wołominie, Środzie Wielkopolskiej.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • funkcjonowanie pod rozpoznawalną, dobrze kojarzoną przez klientów marką,
  • szybkie uzyskanie rentowności (średnia w sieci to 4 miesiące),
  • obroty w sklepach w sieci blisko 2 krotnie wyższe niż w branży,
  • korzystanie z polityki handlowej Al.Capone (promocje, długie kredyty kupieckie, zakupy pakietowe niedostępne dla pojedynczego sklepu),
  • stałe wsparcie operacyjne pozwalające na skuteczne zarządzanie sklepem,
  • aktywny marketing sieci,
  • szkolenia branżowe,
  • niskie koszty uczestnictwa,
  • możliwe dodatkowe bonusy posprzedażowe,
  • wprowadzanie innowacji uprzednio sprawdzonych w sklepach własnych.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • średni koszt prac adaptacyjnych około 25 tysięcy złotych
  • zatowarowanie (gotówka około 20 tysięcy złotych, pozostała cześć towaru kredyt kupiecki z długim terminem),
  • opłata wstępna 30 tysięcy złotych netto (w tym m.in.: znalezienie lokalizacji, pomoc w negocjacji i podpisaniu umowy, organizacja wyposażenia oraz zatowarowania sklepu, rekrutacja personelu, pakiet startowy: wizualizacja zewnętrzna, projekt wnętrza, oprogramowanie, odzież firmowa, pakiet szkoleń i stały nadzór naszych pracowników). Wspieramy każdą czynność przed otwarciem i w trakcie działania sklepu. 
  • opłata bieżąca  2% od zakupów netto (możliwość zwrotu całości opłaty),
  • opłata marketingowa 1% od sprzedaży netto.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • posiadanie odpowiedniego zaplecza finansowego,
  • bezpośrednie zaangażowanie w bieżącą działalność sklepu (co najmniej na początkowym etapie jego działania),
  • chęć nauki na temat asortymentu, który jest w sprzedaży,
  • mile widziane doświadczenie w handlu (nie jest wymagane).

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
franchising association

Al. Capone

ul. Chemiczna 142, 33-101 Tarnów

601 292 042

franczyza@alejacapone.pl

al.capone.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Marcin Górski

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Al. Capone.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Al. Capone (ul. Chemiczna 142, 33-101 Tarnów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Al. Capone oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie al.capone.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.