Chinkalnia

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Soczyste pierożki chinkali, smakowite chaczapuri, długie toasty i klimatyczny wystrój. W sieci restauracji Chinkalnia dzielimy się miłością do gruzińskiej kuchni i biesiady.
W naszym menu znajdują się najbardziej popularne dania kuchni gruzińskiej, a o jakość dba szef kuchni Levan Meparishivili, który też osobiście szkoli wszystkich kucharzy.
Zainteresowanym ofertą franczyzy proponujemy sprawdzony pomysł na biznes, poparty wieloletnim doświadczeniem. Pierwsza Chinkalnia powstała w 2014 roku, aktualnie działamy w 94 lokalizacjach w 5 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce działają 23 restauracje w 16 miastach, a prace nad kolejnymi lokalami trwają.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
90
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc przy wyborze lokalu i jego aranżacji,
- projekt technologii lokalu,
- szkolenia kucharzy i personelu obsługującego restaurację,
- opieka osobistego menedżera,
- przekazanie kompendium wiedzy - standardów technologicznych, podręcznik operacyjny,
- wsparcie w prowadzeniu działalności - analiza sprzedaży i optymalizacja kosztów,
- korzystne zakupy u sprawdzonych dostawców,
- wsparcie marketingowe,
- wspólnie otwieramy restaurację!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od metrażu lokalu oraz jego stanu technicznego, rekomendujemy wybór pomieszczenia po gastronomii.
- Kwota inwestycji: od 200 000 zł
- Opłata licencyjna: 35 000 zł
- Oplata miesięczna: 3% od obrotu brutto
- Okres zwrotu 10-18 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- miasta powyżej 100 tys. mieszkańców,
- lokal o powierzchni 100-250 m2,
- pozwolenie na sprzedaż alkoholu,
- dbałość o jak najwyższą jakość dań oraz poziom obsługi klientów,
- akceptacja standardów wypracowanych przez markę i gotowość wprowadzenia ich we własnym lokalu oraz chęć współpracy z siecią na partnerskich zasadach.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Georgian Food Systems Sp. z o.o.
ul. Wigilijna 5/9, 20-502 Lublin
730 899 599
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Piotr Greczanowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Georgian Food Systems Sp. z o.o. (ul. Wigilijna 5/9, 20-502 Lublin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Chinkalnia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chinkalnia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
W tym roku Chinkalnia otworzyła już trzy restauracje, kolejne są w przygotowaniu. Marce szczególnie zależy teraz na znalezieniu franczyzobiorców we wschodniej Polsce.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.

– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.
– Na Targi Franczyza mamy dla franczyzobiorców specjalną promocję – zapowiada Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak.
Sushi Story do końca roku chce rozbudować sieć we wszystkich dużych miastach. Franczyzobiorców będzie szukać m.in. na Targach Franczyza, 13-14 marca.
Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?

Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.