Willisch

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
DOŁĄCZ DO MARKI, KTÓRA OD PONAD 40 LAT ZACHWYCA SMAKOSZY LODÓW RZEMIEŚLNICZYCH!
Willisch to marka, której historia sięga 1983 roku, a dziś stanowi synonim najwyższej jakości lodów rzemieślniczych. Oferujemy wyjątkową franczyzę, która łączy w sobie tradycję, innowacyjność i sprawdzony model biznesowy. Jeśli marzysz o własnej lodziarni, ale cenisz wsparcie i know-how doświadczonej firmy – to idealna oferta dla Ciebie!
JEDNOSTKI WŁASNE
14
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Franczyzowe – 40
- Franczyza lite – 10
- Partnerskie – 55
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pakiet franczyzowy zawiera:
- projekt lokalu/przyczepki/innej formy lodziarni (projekt zawiera pełne rozmieszczenie, wizualizację, opis sprzętu i wszystkie wytyczne);
- marketing otwarcia oraz wsparcie marketingowe na cały sezon;
- szkolenie z naszym menedżerem;
- dostęp do platformy szkoleniowej;
- uniformy dla pracowników;
- 100 kg lodów na start;
- rabat rentowności w trakcie całego sezonu;
- tajemniczy klient i ocena jakości sprzedaży;
- spotkanie przed każdym następnym sezonem;
- roczny plan marketingowy;
- wsparcie w analizie finansowej;
- aplikacja lojalnościowa dla klientów na urządzenia mobilne.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Franczyza – kwota inwestycji:
- 89 tys. zł przyczepka
lub - 100 tys. zł lokal
- Opłaty licencyjne 500 zł / miesięcznie (tylko w sezonie).
Franczyza lite:
- sprzęt technologiczny ok. 20 tys. zł (możliwość dzierżawy połączona z planem sprzedaży)
- opłaty licencyjne 290 zł / miesięcznie (w sezonie).
Partnerskie:
- sprzęt technologiczny ok. 20 tys. zł (możliwość dzierżawy połączona z planem sprzedaży)
- brak opłat licencyjnych
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Willisch sp. z o. o. sp. k.
ul. Skocka 22, 62-100 Wągrowiec
534 399 612
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Natalia Bartol
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Willisch sp. z o. o. sp. k. (ul. Skocka 22, 62-100 Wągrowiec). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Willisch oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie willisch.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Świat franczyzy w Polsce już wkrótce znów wstrzyma oddech – zbliżają się Targi Franczyza 2025 – to najważniejsze i najbardziej elitarne wydarzenie tego typu w naszym regionie.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Mobilna gastronomia, zwłaszcza wiosną i latem jest kuszącym biznesem. Ale w tej branży można zarabiać przez cały rok. Trzeba tylko dobrze wybrać.
Odwiedzający Targi Franczyza 2016 mieli szansę w jednym miejscu poznać i porównać oferty 173 marek franczyzowych. Ponad 7 tys. osób skorzystało z tej okazji.

Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?

Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.