Willisch

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
DOŁĄCZ DO MARKI, KTÓRA OD PONAD 40 LAT ZACHWYCA SMAKOSZY LODÓW RZEMIEŚLNICZYCH!
Willisch to marka, której historia sięga 1983 roku, a dziś stanowi synonim najwyższej jakości lodów rzemieślniczych. Oferujemy wyjątkową franczyzę, która łączy w sobie tradycję, innowacyjność i sprawdzony model biznesowy. Jeśli marzysz o własnej lodziarni, ale cenisz wsparcie i know-how doświadczonej firmy – to idealna oferta dla Ciebie!
JEDNOSTKI WŁASNE
14
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Franczyzowe – 40
- Franczyza lite – 10
- Partnerskie – 55
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pakiet franczyzowy zawiera:
- projekt lokalu/przyczepki/innej formy lodziarni (projekt zawiera pełne rozmieszczenie, wizualizację, opis sprzętu i wszystkie wytyczne);
- marketing otwarcia oraz wsparcie marketingowe na cały sezon;
- szkolenie z naszym menedżerem;
- dostęp do platformy szkoleniowej;
- uniformy dla pracowników;
- 100 kg lodów na start;
- rabat rentowności w trakcie całego sezonu;
- tajemniczy klient i ocena jakości sprzedaży;
- spotkanie przed każdym następnym sezonem;
- roczny plan marketingowy;
- wsparcie w analizie finansowej;
- aplikacja lojalnościowa dla klientów na urządzenia mobilne.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Franczyza – kwota inwestycji:
- 89 tys. zł przyczepka
lub - 100 tys. zł lokal
- Opłaty licencyjne 500 zł / miesięcznie (tylko w sezonie).
Franczyza lite:
- sprzęt technologiczny ok. 20 tys. zł (możliwość dzierżawy połączona z planem sprzedaży)
- opłaty licencyjne 290 zł / miesięcznie (w sezonie).
Partnerskie:
- sprzęt technologiczny ok. 20 tys. zł (możliwość dzierżawy połączona z planem sprzedaży)
- brak opłat licencyjnych
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Willisch sp. z o. o. sp. k.
ul. Skocka 22, 62-100 Wągrowiec
534 399 612
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Natalia Bartol
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Willisch sp. z o. o. sp. k. (ul. Skocka 22, 62-100 Wągrowiec). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Willisch oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie willisch.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Mobilna gastronomia, zwłaszcza wiosną i latem jest kuszącym biznesem. Ale w tej branży można zarabiać przez cały rok. Trzeba tylko dobrze wybrać.
Odwiedzający Targi Franczyza 2016 mieli szansę w jednym miejscu poznać i porównać oferty 173 marek franczyzowych. Ponad 7 tys. osób skorzystało z tej okazji.

Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Chinkalnia dopina umowy najmu na kolejne własne restauracje, ale nie rezygnuje też z rozwoju we franczyzie. Franczyzowy lokal marka otworzyła nawet na Cyprze.
Sahar Kebab chce rozwinąć sieć swoich przyczep gastronomicznych w całej Polsce. Czym się wyróżnia na tle konkurencji?
Sweet Gallery utrzymuje szybkie tempo rozwoju. W bieżącym roku planuje ok. 450 nowych otwarć.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?

Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.