Mr. Kebab
![](https://img.franchising.pl/pl/d34/22e/mr.kebab_logobig.jpg)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
System franczyzowy Mr. Kebab wprowadza fast food nowej jakości - pełen mięsa mielonego i hamburgera. Kebab to produkt, który już poznałeś, ale nigdy nie był tak dobry, tak soczysty i szczególnie smaczny jak w międzynarodowej sieci Mr. Kebab.
Razem z innymi konsekwentnie dobranymi produktami przygotowywanymi w duchu zdrowego odżywiania, wprowadzamy filozofię dobrze zorganizowanej i równie dobrze zaopatrzonej kuchni typu fast food opartej na Kebabie, dzięki czemu będziesz mieć pewność jakości produktu dla swoich klientów.
W połączeniu z wysokiej jakości usługą masz szansę stać się częścią międzynarodowej sieci przyczyniając się do zadowolenia naszych klientów gdziekolwiek się znajdują. Przyczynisz się również do zadowolenia z osiągniętych wyników sprzedaży i finansów.
Zintegruj się z międzynarodową rodziną wysokiej jakości napojów - Mr. Kebab. Otrzymasz możliwość pracy w systemie, w którym Ci wszystko pokażemy , wszystkiego nauczymy , wyszkolimy Twoich pracowników i będziemy Cię wspierać aby odnieść sukces.
JEDNOSTKI WŁASNE
- 040 17 Koszyce, Vozárová 1; Słowacja
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- OC Galéria Shopping, Koszyce, Słowacja
- Centrum handlowe OC Aupark - Żylina, Słowacja
- OC NOVUM - Preszów, Słowacja
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy pomoc:
- w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji,
- podczas targów,
- podczas wdrażania,
- podczas uruchamiania.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Początkowa inwestycja waha się od 40 do 80 tys. euro (w zależności od wielkości lokalu),
- Licencja podstawowa: 10 tys. euro,
- Opłaty miesięczne: 5 proc. obrotów.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania dotyczące lokalu:
- około 50 mkw. (jeśli miejsca do siedzenia są wspólne),
- około 100 mkw. z miejscami do siedzenia.
Istnieje również możliwość stoiska na zewnątrz:
- około 35 mkw. bez miejsc do siedzenia (tylko stojące),
- około 70 mkw. z miejscami do siedzenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ing. Ľubor Lelovits
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Mr. Kebab s.r.o. (Vozárová 1, 040 17 Koszyce, Słowacja). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mr. Kebab oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mrkebab.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/dc6/d6a/franczyza-napisy.png)
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza oprócz korzyści niesie ze sobą również zagrożenia.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.