Pako Jeans

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PAKO JEANS – moda wyłącznie dla mężczyzn
Prowadzisz sklep multibrandowy - poszerz go o kolekcję męską Pako JEANS
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pako Jeans to dynamicznie rozwijająca się polska marka, posiadająca sieć sklepów stacjonarnych i partnerów handlowych w całym kraju, jak również w Czechach i na Słowacji. Jako producent i importer najwyższej jakości odzieży męskiej i akcesoriów, firma buduje swoją pozycję na rynku od 1980 r.
Ideą biznesową Pako Jeans jest połączenie atrakcyjnych cen z najnowszymi kierunkami mody przy zachowaniu wysokiej trwałości produktów. Firma oferuje szeroką gamę odzieży męskiej typu „casual” oraz bieliznę, a także dodatki i akcesoria takie jak torby, paski i portfele. Kierując się pasją i zaangażowaniem, Pako Jeans nieustannie dba o jakość swoich wyrobów, podążając za aktualnymi trendami i reagując na sugestie klientów.
W swojej działalności firma nieprzerwanie stawia na dynamiczny rozwój przede wszystkim poprzez otwieranie nowych lokalizacji w całej Polsce oraz pozyskiwanie kolejnych partnerów biznesowych.
Profil naszego konceptu franczyzowego to sieć stoisk franczyzowych prowadzonych w ramach działających sklepów odzieżowych – sklepy multibrendowe. Poszukujemy w związku z tym franczyzobiorców posiadających sklepy i chcących skorzystać z możliwości poszerzenia bądź dołożenia męskiej marki odzieżowej. Mile widziane przez nas są działające punkty oferujące odzież damską oraz dziecięcą chcące poszerzyć asortyment o odzież męską.
Profesjonalizm w obsłudze klienta i zarządzaniu siecią handlową stanowi dewizę firmy i poparty jest szkoleniem całego zespołu oraz atrakcyjnymi kolekcjami odzieży. Wizerunek Pako Jeans budowany jest dodatkowo poprzez aktywność marketingową w mediach komercyjnych i społecznościowych, a także w wyniku spójnego zarządzania całą siecią.
Marka Pako Jeans jest otwarta na współpracę w różnych formatach, we wszystkich miastach w Polsce. Dystrybucja naszych produktów opiera się głównie na sklepach partnerskich, dyskontach handlowych oraz franchisingu.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
15, partnerskie 50
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towaru,
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego,
- sprawdzony standard aranżacji wnętrza lokalu,
- nowoczesne oprogramowanie,
- optymalizacja zatowarowania oparta na analizach sprzedażowych,
- efektywny system motywacyjny,
- brak kosztów logistycznych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
15 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagana powierzchnia strefy sprzedaży 30m2
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Wojciech Fudali
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pako Jeans (ul. Wodzisławska 40, 44-200 Rybnik). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pako Jeans oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pakojeans.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
Prezentujemy franczyzy, które wymagają małej inwestycji na start. Opisujemy też jak otworzyć: serwis iPhona, sklep Auchan, warsztat samochodowy, mobilny salon kosmetyczny i sklep z używkami.
Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!

Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
– Czuję, że ubrania, które tworzę, dodają kobietom odwagi. Ale sam biznes odzieżowy w Polsce to niełatwa branża. Cały czas się uczę, jak popełniać jak najmniej błędów – mówi Magdalena Soszyńska, tancerka „Tańca z gwiazdami”, właścicielka marki Femispot.
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?

– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
Spółka Top Secret złożyła wniosek o upadłość. Czy z rynku zniknie też marka i sieć sklepów pod tym szyldem?
– Najbardziej optymalnym partnerem byłby masterfranczyzobiorca, z którym moglibyśmy wyjść też poza granice Polski – mówi Natalia Walczak-Szalek z Clarksa.
Przejmij działający i dochodowy sklep marki Marc Cain w Warszawie.
Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
Danish Design sprzedaje duńskie ubrania z bieżących kolekcji za połowę ceny. Inwestycja w koncept jest niska, a zwrot bardzo szybki.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.