Pako Jeans

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pako Jeans to dynamicznie rozwijająca się polska marka, posiadająca sieć sklepów stacjonarnych i partnerów handlowych w całym kraju, jak również w Czechach i na Słowacji. Jako producent i importer najwyższej jakości odzieży męskiej i akcesoriów, firma buduje swoją pozycję na rynku od 1980 r.
Ideą biznesową Pako Jeans jest połączenie atrakcyjnych cen z najnowszymi kierunkami mody przy zachowaniu wysokiej trwałości produktów. Firma oferuje szeroką gamę odzieży męskiej typu „casual” oraz bieliznę, a także dodatki i akcesoria takie jak torby, paski i portfele. Kierując się pasją i zaangażowaniem, Pako Jeans nieustannie dba o jakość swoich wyrobów, podążając za aktualnymi trendami i reagując na sugestie klientów.
W swojej działalności firma nieprzerwanie stawia na dynamiczny rozwój przede wszystkim poprzez otwieranie nowych lokalizacji w całej Polsce oraz pozyskiwanie kolejnych partnerów biznesowych. Profesjonalizm w obsłudze klienta i zarządzaniu siecią handlową stanowi dewizę firmy i poparty jest szkoleniem całego zespołu oraz atrakcyjnymi kolekcjami odzieży. Wizerunek Pako Jeans budowany jest dodatkowo poprzez aktywność marketingową w mediach komercyjnych i społecznościowych, a także w wyniku spójnego zarządzania całą siecią.
Marka Pako Jeans jest otwarta na współpracę w różnych formatach, we wszystkich miastach w Polsce. Dystrybucja naszych produktów opiera się głównie na sklepach partnerskich, dyskontach handlowych oraz franchisingu.
JEDNOSTKI WŁASNE
6
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6/42
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towaru,
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego,
- sprawdzony standard aranżacji wnętrza lokalu,
- nowoczesne oprogramowanie,
- optymalizacja zatowarowania oparta na analizach sprzedażowych,
- efektywny system motywacyjny,
- brak kosztów logistycznych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
4 tys. zł
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Wojciech Fudali
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pako Jeans (ul. Wodzisławska 40, 44-200 Rybnik). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pako Jeans oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie pakojeans.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwa dni wybieraliśmy pomysły na biznes. W sobotę 17X ze względu na rygor czerwonej strefy targi zostały odwołane. Przeczytaj relację z dwóch dni targowych.
W piątek ostatni dzień Targów Franczyza w PKiN w Warszawie. Organizator zapewnił odwiedzającym bezpieczeństwo, spełniając najsurowsze rygory sanitarne. Przyjdź i bezpiecznie wybierz biznes dla siebie!
Nie trzeba mieć dużych oszczędności, żeby otworzyć własną firmę. We franczyzie nie brakuje pomysłów na biznes, w których kwota inwestycji wynosi raptem 10 tys. zł.
W marcowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" opisujemy 10 pomysłów na biznes dla kobiet. Poza tym prezentujemy franczyzowe top marki, które będą obecne na Targach Franczyza w Katowicach.

Adam Więckowski ma 19 sklepów. Wszystkie zamknięte, bo działają w galeriach handlowych. Na pomoc rządową nie może liczyć, bo na liście kodów uprawnionych do wsparcia nie ma jego PKD.
Właściciel marki Gatta przechodzi postępowanie sanacyjne. Chce zamknąć część sklepów własnych. A co z franczyzobiorcami?
Właściciel Muchamy nie wierzył, że jego pasja tworzenia oryginalnych męskich much przerodzi się w biznes, z którego będzie mógł się utrzymać. Skala zainteresowania produktami przerosła jego najśmielsze oczekiwania.
Danish Design ma promocję dla kilku pierwszych franczyzobiorców, którzy w tym roku zdecydują się podpisać umowę. Można zaoszczędzić na inwestycji.
Pod szyldem Wolford franczyzobiorcy mogą otworzyć butik z ekskluzywną bielizną. Ile trzeba przeznaczyć na inwestycję?

Marka Danish Design chce otwierać małe sklepy, aby ograniczać stałe koszty działalności. To pozwala szybciej osiągnąć rentowność.
We współpracy z GPoland można otworzyć butik z ofertą znanych modowych marek premium.
Już po raz drugi Moodo organizuje Dni Otwarte Franczyzy, tym razem w Tuszynie pod Łodzią.
– Zagraniczne rynki badam m.in. poprzez Market Finder Google – mówi Zofia Ślotała, stylistka gwiazd i właścicielka marki Petite Maison.
– Staramy się wspólnie z naszymi franczyzobiorcami opracowywać nowe modele biznesowe – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy multibrandowej agencji GPoland.
Zamknięcie centrów handlowych spowodowało, że przychody największych firm odzieżowych drastycznie spadły. Jaka będzie ich przyszłość?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.