Pizza Hut
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pizza Hut jest jedną z największych sieci restauracji na świecie posiadającą ponad 13000 lokali. Właścicielem marki jest Yum! Brands Inc., jednak jej wyłącznym operatorem i master-franczyzobiorcą w krajach Europy Środkowo-Wschodniej jest firma AmRest. AmRest to jeden z największych operatorów restauracyjnych i franczyzowych w Europie. Na rynku restauracyjnym jest obecny od 1994 roku, a obecnie posiada ponad 2300 restauracji, z czego ponad 400 w systemie franczyzowym. W Polsce, oprócz Pizza Hut, prowadzi takie marki jak KFC, Burger King i Starbucks. AmRest jest master-franczyzbiorcą marki Pizza Hut już w kilkunastu krajach. Prawo do udzielania franczyzy dotyczy Polski, Francji, Czech, Węgier, Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Słowacji. Dzięki temu AmRest jest w stanie jeszcze lepiej wspierać franczyzobiorców, poprzez dzielenie się międzynarodowym i wielobrandowym doświadczeniem w prowadzeniu restauracji.
Pizza Hut to sprawdzony koncept restauracyjny i świetnie rozpoznawalna marka światowego lidera w kategorii pizzy! Koncentrujemy się na budowaniu doświadczeń Gości poprzez najwyższej jakości produkt, świetny poziom obsługi oraz atrakcyjne ceny, co pozwala tworzyć unikalną wartość dla naszych Klientów. Restauracje Pizza Hut to atrakcyjne formaty, miejsca spotkań przyjaciół i rodzin w niezobowiązującej atmosferze i świetnie przygotowany oraz prowadzony model dostawy do domu.
Dołączając jako Partner Franczyzowy Pizza Hut do sieci Amrest otrzymujesz szerokie wsparcie lidera rynku gastronomicznego w Europie i sprawdzony model biznesowy.
W ramach umowy franczyzowej Amrest oferuje możliwość poprowadzenia restauracji pod marką Pizza Hut w koncepcie: Fast Casual Delivery
JEDNOSTKI WŁASNE
151 restauracji w Polsce - stan na 1 kwietnia 2023
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
14 restauracji w Polsce - stan na 1 kwietnia 2023
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy kompleksowe wsparcie dla naszych Partnerów w każdym aspekcie przygotowania, otwarcia i prowadzenia restauracji - w myśl hasła - zadowoleni goście, zadowolony franczyzobiorca!
- lokalizacja - oferujemy wsparcie w procesie oceny potencjału i wyboru lokalizacji
- projekt i budowa - przygotujemy i wspólnie dopracujemy najbardziej efektywny ze względu na gości i pracowników plan restauracji
- model finansowy - zaplanujemy optymalizację kosztów inwestycji i razem przygotujemy plan budowania sprzedaży
- marketing - oferujemy wsparcie w budowaniu lokalnego marketingu oraz profesjonalny dostęp do kampanii centralnych, nowoczesnych narzędzi digitalowych wraz z systemem do zamówień online i współpracę z agregatorami
- rozwój - wesprzemy proces rekrutacji oraz szkolenia pracowników minimalizując koszty i czas szkolenia
- wsparcie i coaching - zapewniamy ciągłe wsparcie i coaching w zakresie kluczowych procesów i wyzwań biznesowych
Naszym celem jest budowanie długoterminowych relacji i stałe podnoszenie poziomu współpracy oraz budowa know-how franczyzobiorcy przy szybkim rozwoju sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna inwestycja ok. 800 tys. zł - jej poziom jest uzależniony od rodzaju konceptu i stopnia przygotowania lokalu. Opłata licencyjna wynosi 30,9 tys. USD, 6 proc. opłaty franczyzowej i 6 proc. opłaty marketingowej. Pozostałe opłaty w zależności od wykorzystania szerokiego pakietu franczyzowego.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- długoterminowa współpraca (min. 10 lat) z rzetelnymi, rozwojowymi partnerami lubiącymi wyzwania i angażowanie się w prowadzenie restauracji lub sieci, otwartymi na współpracę z Franczyzodawcą, cechujący się mocnym właścicielskim podejściem. Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu konceptów franczyzowych i restauracyjnych,
- kandydaci posiadający własny lokal (min. 80 m2), dobra widoczność i szeroka fasada min. 8m, zasilanie elektryczne min. 80kW, kanał wentylacyjny, możliwość instalacji separatora tłuszczu,
- kandydaci poszukujący lokalu – oferujemy szerokie wsparcie w identyfikacji oraz ocenie potencjału lokalizacji wraz ze strefą dostaw,
- zakres geograficzny: miasta już od 50 tys. mieszkańców - ze szczególnym uwzględnieniem centrów handlowych, centrów miast oraz intensywnie zabudowane osiedla mieszkaniowe.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Amrest Franchise Sp. z o.o.
ul. Powstańców Śląskich 15-17,
53-332 Wrocław
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Bąk
Franchise Recruitment Specialist
+48 512 423 589
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Amrest Franchise Sp. z o.o. (ul. Powstańców Śląskich 15-17,
53-332 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pizza Hut oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.pizzahut.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Umowę franczyzową z Pizza Hut podpisuje się minimum na 10 lat. Jak otworzyć pizzerię tej marki?
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Spośród ponad 150 restauracji, jakie Pizza Hut ma w Polsce, 15 działa we franczyzie. Jak zostać franczyzobiorcą tej światowej marki?
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.