Edu3Dkacja
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Firma Edu3dkacja powstała z myślą o prowadzeniu innowacyjnego kształcenia dzieci i młodzieży z zakresu projektowania 3D, drukowania 3D i skanowania 3D. Jako eksperci zajmujący się tymi dziedzinami w przemyśle, widzimy wzrastającą potrzebę edukowania przyszłych pokoleń inżynierów. Właścicielem i pomysłodawcą firmy jest Arkadiusz Markowski – absolwent wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, zajmujący się od niemal 12 lat skanowaniem i drukowaniem 3D w przemyśle.
Prowadzenie zajęć z druku 3D to biznes z ogromną przyszłością, a to dopiero początek! Czy wiesz, że nowoczesne branże będą poszukiwać fachowców przyszłości? Projektowanie i druk 3D można wykorzystywać w motoryzacji, lotnictwie a nawet medycynie! Skorzystaj z nich i pomóż nam przygotować dzieci do zawodów przyszłości!
Zainwestuj w rozwój w swojego biznesu i dołącz do przedsiębiorców kształtujących przyszłość! Zacznij prowadzić swój biznes w oparciu o warsztaty dla dzieci i młodzieży z wykorzystaniem nowoczesnej technologii!
Międzynarodowa marka Edu3dkcja poszukuje partnerów w całej Polsce. Tylko w tym roku sieć rozwinęła się o 20 nowych lokalizacji w Polsce i 4 franczyzy zagraniczne.
Dzięki naszym działaniom liczba zapisów dzieci na zajęcia zwiększyła się o 400% w porównaniu z poprzednim rokiem!
Nie czekaj – bądź pierwszym w swoim mieście. Skontaktuj się z nami i wykorzystaj nieograniczony potencjał nowoczesnych technologii!
Główne obszary działalności:
- Zajęcia pozaszkolne (cykliczne) o tematyce projektowania i drukowania 3D,
- Jednorazowe warsztaty z drukiem 3D, edukacyjnymi goglami VR, robotyką, drukowaniem 3D czekoladą
- Pokazy naukowe dla szkół/ Uniwersytetów Dziecięcych,
- Animacje na imprezach plenerowych i piknikach rodzinnych,
- Półkolonie z drukiem 3D,
- Urodziny z drukiem 3D,
- Prezenty 3D.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 – Wrocław, Warszawa, Siedlce
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
32 podpisanych umów franczyzowych, w efekcie, jesteśmy już w ponad 50 miastach w Polsce!
Wkroczyliśmy na rynek międzynarodowy - 4 zagraniczne Master Franczyzy
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co zyskasz decydując się na współpracę?
- Przede wszystkim dostęp do zajęć i warsztatów oraz know-how prowadzenia biznesu, którego popularność stale rośnie.
- To właśnie w nowoczesnych technologiach tkwi przyszłość przemysłu, a co za tym idzie wzrasta zainteresowanie ich poznaniem - to Twoja szansa!
- Zapewniamy wyłączność na terenie miasta.
- Na 4 dniowym szkoleniu nauczymy Cię wszystkiego, żeby z powodzeniem rozpocząć prowadzenie warsztatów.
- Na start damy Ci dostęp do scenariuszy zajęć, które pozwolą na prowadzenie warsztatów przez 3 lata działalności!
- Autorski program edukacyjny, opracowania lekcji z filmami, prezentacjami.
- Scenariusze wystąpień jednorazowych tj. warsztaty tematyczne, pokazy naukowe, urodziny.
- Pełne wsparcie w rozpoczęciu i rozwoju biznesu (jesteśmy do Twojej dyspozycji).
- Wsparcie przy zakupie sprzętu i potrzebnych materiałów.
- Platforma CRM do gromadzenia i zarządzania firmą.
- Dedykowana strona internetową (z funkcjonalnością zapisów na zajęcia).
- Dostęp do bazy materiałów marketingowych w formie elektronicznej.
- Prawo do używania znaku towarowego Edu3dkacja z patentem ®.
- Wsparcie w prowadzeniu mediów społecznościowych, reklamy Facebook.
- Stała opieka koordynatora franczyzy.
- Pomoc przy rekrutacji trenerów.
- Dostęp do kalendarza wydarzeń z zaznaczonymi terminami rozpoczęcia promocji.
- Wprowadzanie nowych opracowań lekcji wg. ustalonego harmonogramu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Cena pełnego pakietu franczyzowego to 15 000 zł
- Minimalna inwestycja wraz z zakupem sprzęty to koszt ok 20 000 zł
- Nie wymagamy lokalu, dajemy możliwość mobilnego prowadzenia biznesu
- Stała opłata miesięczna od 750 zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jakich partnerów potrzebujemy:
- Zmotywowanych, energicznych ludzi, chcących prowadzić innowacyjny biznes.
- Osób chcących prowadzić wysokiej jakości kursy, zgodnie z metodologią Edu3Dkacja.
- Ludzi rzetelnie prowadzących działania edukacyjne w swoim regionie, a tym samym budujących markę Edu3Dkacja.
- Osób działających w edukacji, mających kontakty z placówkami oświatowymi, rodzicami.
- Firm/osób mających doświadczenie w drukowaniu i projektowaniu 3D, którzy chcieliby rozszerzyć swoją działalność, w sprawdzony sposób wykorzystać swój sprzęt.
- Firm/osób prowadzących zajęcia dla dzieci (szkoły językowe, matematyka, robotyka, programowanie), które chcą rozszerzyć swoją ofertę edukacyjną.
Nie wymagamy wiedzy z zakresu drukowania 3D, projektowania 3D i skanowania 3D itd., to już nasza rola, żeby przekazać wiedzę naszym partnerom
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Edu3Dkacja Arkadiusz Markowski
Przeworska 7 lokal U4, 04-382 Warszawa
606 787 646
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Pamela Markowska 606 787 646
Arkadiusz Markowski 606 471 434
Kamil Szymański 579 715 582
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Edu3Dkacja Arkadiusz Markowski (Przeworska 7 lokal U4, 04-382 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Edu3Dkacja oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie edu3dkacja.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Firma otworzyła cztery zagraniczne placówki. W jakich europejskich krajach rozwija się sieć?
Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie, czy warto zainwestować we franczyzę z branży edukacyjnej i jak zarobić na Walentynkach? Przeczytaj we "Własnym Biznesie FRANCHISING".
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w kwietniowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
Sieciowa szkoła języka hiszpańskiego chce mieć dziesięć punktów w Polsce. Dlaczego nie więcej?
– W minionym roku nie otworzył się żaden oddział Socatots, ani BSS. Jednak w tym roku spokojnie wznawiamy ofertę – mówi Dorota Uciechowska, prezes Polskiej Konfederacji FDS
– Dzisiaj naszą konkurencją są nie tylko inne szkoły czy lektorzy, ale również sztuczna inteligencja – mówi Anna Urbańska z Instytutu Colina Rose.
– W minionym roku otworzyliśmy jeden oddział na Węgrzech, jeden w Macedonii Północnej oraz cztery w Chorwacji – mówi Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów w Edukido.
Małgorzata Puchala rzuciła wszystko i otworzyła Superminds Academy w Krakowie. Co ją tak urzekło w tym systemie?
Galileusz nawiąże współpracę z inwestorem, którzy pomoże firmę urosnąć. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Planujesz stworzyć sieć franczyzową? Chcesz poprawić funkcjonowanie istniejącej? Podpowiemy Ci, jak to zrobić.
W minionym roku w sieci Early Stege przybyło zarówno uczniów, jak i franczyzobiorców. Skąd tak duże zainteresowanie?
Matplus to nowa marka oferująca zajęcia pozalekcyjne z matematyki, stworzona przez założycielkę EZO. Co oferuje?
Akademia Bystrzak zaostrzyła wymagania wobec franczyzobiorców, a mimo to rośnie zainteresowanie jej konceptem franczyzowym. Jakie warunki trzeba spełniać, żeby dołączyć do sieci?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.