Edu3Dkacja

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Firma Edu3dkacja powstała z myślą o prowadzeniu innowacyjnego kształcenia dzieci i młodzieży z zakresu projektowania 3D, drukowania 3D i skanowania 3D. Jako eksperci zajmujący się tymi dziedzinami w przemyśle, widzimy wzrastającą potrzebę edukowania przyszłych pokoleń inżynierów. Nasza wyobraźnia w połączeniu z umiejętnością projektowania i drukowania 3D daje nam nieograniczone możliwości, już dziś druk 3D stosowany jest m.in. w medycynie, motoryzacji, lotnictwie, archeologii, budownictwie, a to dopiero początek…
Właścicielem i pomysłodawcą firmy jest Arkadiusz Markowski - absolwent wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, zajmujący się od niemal 10 lat skanowaniem i drukowaniem 3D w przemyśle. ”Od ponad 10 lat obserwujemy nieustający wzrost popularności zajęć z robotyki i programowania, aktualnie na Polskim rynku funkcjonuje kilkadziesiąt firm specjalizujących się robotyką/programowaniem dla dzieci. Czy podobnie będzie z projektowaniem, drukowaniem i skanowaniem 3D? Już teraz wiemy, że odpowiedź na to pytanie brzmi TAK. A skąd to wiemy?”:
Po pierwsze z przemysłu, w którym rośnie ogromna gałąź związana z szybkim prototypowaniem.
Po drugie z uczelni wyższych i techników, gdzie powstają pierwsze kierunki związane z drukiem 3D.
Po trzecie ze szkół podstawowych, które na przełomie 2021 i 2022 roku korzystają ze wsparcia w ramach LABORATORIÓW PRZYSZŁOŚCI. To oznacza, że od 2022 roku każda szkoła podstawowa w Polsce będzie posiadała drukarkę 3D. Większość szkół będzie potrzebowała wsparcia lokalnej firmy, pomysłów na wykorzystanie drukarki 3D w szkole i co najważniejsze profesjonalnego szkolenia dla nauczycieli oraz dzieci.
Tylko w grudniu 2021 w programie Laboratoria Przyszłości firma Edu3Dkacja wdrożyła swój pomysł wykorzystania drukarki 3D w ponad 100 szkołach w całej Polsce. Czekamy na kolejnych Partnerów, oferujących nasze szkolenia w szkołach w swoim regionie.
Edu3Dkacja dostarcza swoim partnerom oprócz profesjonalnego szkolenia również scenariusze lekcji napisane zgodnie z programem nauczania przy wykorzystaniu umiejętności projektowania i druku 3D.
Główne obszary działalności:
- Zajęcia pozaszkolne (cykliczne) o tematyce projektowania i drukowania 3D,
- Jednorazowe warsztaty z drukiem 3D,
- Pokazy naukowe dla szkół/ Uniwersytetów Dziecięcych,
- Animacje na imprezach plenerowych i piknikach rodzinnych,
- Półkolonie z drukiem 3D,
- Urodziny z drukiem 3D,
- Prezenty 3D.
JEDNOSTKI WŁASNE
Jednostka własna w Warszawie mieszcząca się przy ul. Pory 60/27
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
27
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach franczyzy oferujemy naszym partnerom:
- szkolenie początkowe - 4-dniowe szkolenie, podczas którego poznasz obsługę i zasadę działania różnych typów drukarek 3D, skanera 3D, długopisów 3D. Nauczysz się projektować w dwóch różnych programach używanych podczas zajęć,
- ponad 100 scenariuszy lekcji z możliwością tworzenia cykli semestralnych, rocznych, weekendowych,
- autorski program edukacyjny, opracowania lekcji z filmami, prezentacjami,
- scenariusze wystąpień jednorazowych w szkole i przedszkolu,
- pełne wsparcie w rozpoczęciu i rozwoju biznesu,
- wsparcie przy zakupie sprzętu i potrzebnych materiałów,
- platforma CRM dedykowana do działalności edukacyjnej,
- dedykowaną stronę internetową,
- dostęp do bazy materiałów marketingowych w formie elektronicznej,
- prawo do używania znaku towarowego Edu3dkacja z patentem®,
- wsparcie w prowadzeniu mediów społecznościowych, reklamy Facebook,
- stała opieka koordynatora franczyzy,
- pomoc przy rekrutacji trenerów,
- wyłączność terytorialną.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- przewidywana kwota inwestycji początkowej to 12 tys. zł,
- minimalna kwota inwestycji + niezbędny sprzęt 15 tys. zł (w tym m in. gotowe scenariusze lekcji, pełne szkolenie, materiały marketingowe, drukarka 3D),
- stała opłata miesięczna na poziomie kilkuset złotych zależna od wielkości regionu wyłącznego.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od partnerów oczekujemy:
- prowadzenia działalności gospodarczej lub chęci jej założenia,
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- umiejętności pracy z dziećmi,
- dobrej znajomości lokalnego sektora edukacji,
- umiejętności organizacyjnych i zarządczych,
- świadczenia wysokiej jakości kursów, zgodnie z metodologią Edu3Dkacja,
- rzetelności w prowadzeniu działań edukacyjnych w swoim regionie, a tym samym budowanie marki Edu3Dkacja.
PS. Nie wymagamy wiedzy z zakresu drukowania 3D, projektowania 3D i skanowania 3D, to w naszej gestii leży przekazanie wiedzy naszym partnerom.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Edu3Dkacja Arkadiusz Markowski
ul. Pory 60/27, 02-757 Warszawa
606 787 646 lub 608 408 081
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Arkadiusz Markowski
biuro@edu3dkacja.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Edu3Dkacja Arkadiusz Markowski (ul. Pory 60/27, 02-757 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Edu3Dkacja oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie edu3dkacja.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w kwietniowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Edu3Dkacja - dowiedz się, jak zarabiać w branży edukacyjnej
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.

Kulinarne Poddasze organizuje warsztaty kulinarne dla dzieci i dorosłych. Teraz chce podzielić się z franczyzobiorcami swoim pomysłem na biznes.
Akademia Superminds chce rozwijać się najchętniej w miejscowościach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Kto może prowadzić taki biznes?
Świat otworzył się na współpracę międzynarodową, dlatego potrzeba znajomości języków obcych jest coraz większa. Korzystają na tym właściciele szkół językowych.
– Branża zajęć pozalekcyjnych będzie rosła, ponieważ szanse, że w publicznym szkolnictwie cokolwiek zmieni się na dobre, są marne – mówi Leszek Lewandowski z sieci Galileusz.
Wrzesień za pasem, a więc to ostatni moment, żeby zdążyć przed sezonem otworzyć we franczyzie firmę specjalizującą się w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem klocków Lego.

– Szykujemy nowe kursy związane z tematyką sztucznej inteligencji. Będziemy ją też wykorzystywać w naszej aplikacji – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.
Placówki przybliżające dzieciom i młodzieży królową nauk nie narzekają na brak klientów. Jak otworzyć taki biznes?
Szkół oferujących naukę angielskiego jest wiele, ale jednocześnie zainteresowanie ich usługami cały czas rośnie. Jak otworzyć taką szkołę?
– Średnio każdy nasz franczyzobiorca ma trzy placówki – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.
Ewa i Stefan Mazurek z kursem Soward Skills ruszyli pół roku temu. Teraz prowadzą zajęcia już w kilku lokalizacjach i planują uruchomienie kolejnych.
Z Mathriders można współpracować jako niezależny nauczyciel albo otworzyć placówkę pod logo marki. Który model przyciąga więcej chętnych?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.