Edu3Dkacja

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Firma Edu3dkacja powstała z myślą o prowadzeniu innowacyjnego kształcenia dzieci i młodzieży z zakresu projektowania 3D, drukowania 3D i skanowania 3D. Jako eksperci zajmujący się tymi dziedzinami w przemyśle, widzimy wzrastającą potrzebę edukowania przyszłych pokoleń inżynierów. Nasza wyobraźnia w połączeniu z umiejętnością projektowania i drukowania 3D daje nam nieograniczone możliwości, już dziś druk 3D stosowany jest m.in. w medycynie, motoryzacji, lotnictwie, archeologii, budownictwie, a to dopiero początek…
Właścicielem i pomysłodawcą firmy jest Arkadiusz Markowski - absolwent wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, zajmujący się od niemal 10 lat skanowaniem i drukowaniem 3D w przemyśle. ”Od ponad 10 lat obserwujemy nieustający wzrost popularności zajęć z robotyki i programowania, aktualnie na Polskim rynku funkcjonuje kilkadziesiąt firm specjalizujących się robotyką/programowaniem dla dzieci. Czy podobnie będzie z projektowaniem, drukowaniem i skanowaniem 3D? Już teraz wiemy, że odpowiedź na to pytanie brzmi TAK. A skąd to wiemy?”:
Po pierwsze z przemysłu, w którym rośnie ogromna gałąź związana z szybkim prototypowaniem.
Po drugie z uczelni wyższych i techników, gdzie powstają pierwsze kierunki związane z drukiem 3D.
Po trzecie ze szkół podstawowych, które na przełomie 2021 i 2022 roku korzystają ze wsparcia w ramach LABORATORIÓW PRZYSZŁOŚCI. To oznacza, że od 2022 roku każda szkoła podstawowa w Polsce będzie posiadała drukarkę 3D. Większość szkół będzie potrzebowała wsparcia lokalnej firmy, pomysłów na wykorzystanie drukarki 3D w szkole i co najważniejsze profesjonalnego szkolenia dla nauczycieli oraz dzieci.
Tylko w grudniu 2021 w programie Laboratoria Przyszłości firma Edu3Dkacja wdrożyła swój pomysł wykorzystania drukarki 3D w ponad 100 szkołach w całej Polsce. Czekamy na kolejnych Partnerów, oferujących nasze szkolenia w szkołach w swoim regionie.
Edu3Dkacja dostarcza swoim partnerom oprócz profesjonalnego szkolenia również scenariusze lekcji napisane zgodnie z programem nauczania przy wykorzystaniu umiejętności projektowania i druku 3D.
Główne obszary działalności:
- Zajęcia pozaszkolne (cykliczne) o tematyce projektowania i drukowania 3D,
- Jednorazowe warsztaty z drukiem 3D,
- Pokazy naukowe dla szkół/ Uniwersytetów Dziecięcych,
- Animacje na imprezach plenerowych i piknikach rodzinnych,
- Półkolonie z drukiem 3D,
- Urodziny z drukiem 3D,
- Prezenty 3D.
JEDNOSTKI WŁASNE
Jednostka własna w Warszawie mieszcząca się przy ul. Pory 60/27
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
27
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach franczyzy oferujemy naszym partnerom:
- szkolenie początkowe - 4-dniowe szkolenie, podczas którego poznasz obsługę i zasadę działania różnych typów drukarek 3D, skanera 3D, długopisów 3D. Nauczysz się projektować w dwóch różnych programach używanych podczas zajęć,
- ponad 100 scenariuszy lekcji z możliwością tworzenia cykli semestralnych, rocznych, weekendowych,
- autorski program edukacyjny, opracowania lekcji z filmami, prezentacjami,
- scenariusze wystąpień jednorazowych w szkole i przedszkolu,
- pełne wsparcie w rozpoczęciu i rozwoju biznesu,
- wsparcie przy zakupie sprzętu i potrzebnych materiałów,
- platforma CRM dedykowana do działalności edukacyjnej,
- dedykowaną stronę internetową,
- dostęp do bazy materiałów marketingowych w formie elektronicznej,
- prawo do używania znaku towarowego Edu3dkacja z patentem®,
- wsparcie w prowadzeniu mediów społecznościowych, reklamy Facebook,
- stała opieka koordynatora franczyzy,
- pomoc przy rekrutacji trenerów,
- wyłączność terytorialną.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- przewidywana kwota inwestycji początkowej to 12 tys. zł,
- minimalna kwota inwestycji + niezbędny sprzęt 15 tys. zł (w tym m in. gotowe scenariusze lekcji, pełne szkolenie, materiały marketingowe, drukarka 3D),
- stała opłata miesięczna na poziomie kilkuset złotych zależna od wielkości regionu wyłącznego.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od partnerów oczekujemy:
- prowadzenia działalności gospodarczej lub chęci jej założenia,
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- umiejętności pracy z dziećmi,
- dobrej znajomości lokalnego sektora edukacji,
- umiejętności organizacyjnych i zarządczych,
- świadczenia wysokiej jakości kursów, zgodnie z metodologią Edu3Dkacja,
- rzetelności w prowadzeniu działań edukacyjnych w swoim regionie, a tym samym budowanie marki Edu3Dkacja.
PS. Nie wymagamy wiedzy z zakresu drukowania 3D, projektowania 3D i skanowania 3D, to w naszej gestii leży przekazanie wiedzy naszym partnerom.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Edu3Dkacja Arkadiusz Markowski
ul. Pory 60/27, 02-757 Warszawa
606 787 646 lub 608 408 081
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Arkadiusz Markowski
biuro@edu3dkacja.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Edu3Dkacja Arkadiusz Markowski (ul. Pory 60/27, 02-757 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Edu3Dkacja oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie edu3dkacja.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Edu3Dkacja - dowiedz się, jak zarabiać w branży edukacyjnej
Flip, wynajem, a może inwestycja deweloperska? Możliwości zarabiania w branży nieruchomości jest sporo.
Warsztaty z druku 3D to pomysł na biznes marki Edu3Dkacja. Koncept właśnie zaczął poszukiwania franczyzobiorców.

Małemu Inżynierowi wciąż przybywa klientów, ale o nowych partnerów coraz trudniej. Jak firma chce temu zaradzić?
– Zajęcia edukacyjne dla dzieci to ostatnia rzecz, z której rezygnują świadomi rodzice – mówi Kamila Hołody, specjalista ds. kluczowych klientów Edukido.
Pod nazwą Verbatoria w ponad 20 krajach działają ośrodki badań neurometrycznych i analizy wrodzonych talentów. Co to za biznes i jak się go prowadzi?
Chętni do prowadzenia warsztatów pod szyldem marki Cool-Turalny Maluch mogą liczyć na łatwiejszy start. Na czym polegają udogodnienia?
Zapotrzebowanie na naukę języka angielskiego nie spada. Czy sieć SzybkiAngielski.pl na tym korzysta?

Grzegorz Kranc zrezygnował z etatu nauczycielskiego i założył własny biznes we franczyzie. Jak mu się wiedzie?
Edukido szuka osób, które chciałyby otworzyć placówkę marki w Polsce, szczególnie w jej zachodniej części. Franczyzodawca przygotował promocję na start. Trzeba się jednak spieszyć, bo trwa ona tylko do 15 lipca.
Szkoła Giganci Programowania przez siedem lat otworzyła już ponad 50 placówek własnych oraz 70 franczyzowych.
Popyt na zdobywanie wiedzy będzie zawsze. Dlatego warto zarabiać na prowadzeniu własnej szkoły, razem np. z Akademią Umiejętności EDU, która oferuje biznes dla tych, którzy ciągle chcą podnosić swoje kwalifikacje.
Franczyzodawca Socatots i Brazylijskich Szkółek Piłkarskich (BSS) szykuje się do zmiany modelu współpracy. Na czym będzie on polegał?
Monika Andraszek zrezygnowała z pracy w korporacji na rzecz działalności pod szyldem EZO, ponieważ chciała mieć więcej czasu dla dzieci. Jak jej idzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.