ŻarWOK

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Marzysz o własnej restauracji? Bądź jak Bruce Lee branży gastronomicznej! Wybierz współpracę z ŻarWOKiem w ramach franczyzy. To pierwszy taki koncept kulinarny w Polsce nastawiony na serwowanie dań kuchni chińsko-amerykańskiej! Wszystko czego potrzebujesz to jedynie ok. 13 tysięcy zł wkładu własnego (mając inną restaurację). W ramach opłaty wstępnej m. in. zapewnimy Ci receptury i pomożemy w wyborze lokalizacji. Dodatkową zaletą ŻarWOKa jest zoptymalizowany, niski food cost i łatwe do przyswojenia przepisy na dania, mała konkurencja, możliwość połączenia z inną restauracją (np. New York Pizza Department) i wiele wiele innych zalet.
Kto za tym stoi?
Twórcami konceptu ŻarWOKa są osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży gastronomicznej. Swoją pozycję na rynku wypracowali tworząc w zaledwie dekadę imponującą sieć pizzerii NYPD. Jak do tej pory, w miastach całej Polski, razem z partnerami franczyzowymi otworzyli ponad 40 restauracji! Warszawa, Kraków, Łódź, Gdańsk, Radom, Człuchów, Tarnów - to tylko niektóre przykłady dynamicznej ekspansji marki. Co ważne, lokale New York Pizza Department okazały się wyjątkowo odporne na kryzys. Podczas pandemii paradoksalnie zwiększyły sprzedaż, a pod szyldem NYPD zameldowały się kolejne lokale! Obecnie sieci ŻarWOK i NYPD tworzą dynamicznie rozwijającą się grupę Yummy Concepts. Zostańmy partnerami w biznesie! Przygotowaliśmy gotowe, elastyczne formaty współpracy. Ty decydujesz czy chcesz otworzyć klasyczny lokal ŻarWOKa, mobilną budkę ŻarWOK Portable lub połączyć go z istniejącym lokalem gastronomicznym. Zainteresowany współpracą? Już teraz zostaw nam swoje dane kontaktowe. Wyślemy Ci szczegółowe informacje wraz z katalogiem franczyzowym.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
13 podpisanych umów franczyzowych
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy gwarantujemy franczyzobiorcy wsparcie od A do Z. Czyli od wyboru lokalizacji, po dokumenty dla SANEPIDu, po szkolenia i codzienne prowadzenie restauracji.
Każdy partner otrzymuje materiały szkoleniowe, pełne wsparcie szkoleniowców i to aż 7 dni w tygodniu, wsparcie naszego działu prawnego, wsparcie działu marketingu, konkursy sieciowe, social media, jednym słowem dajemy całe „know-how”
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jeżeli masz już restaurację i chciałbyś rozwinąć jej działalność o koncept ŻarWOK, to inwestycja zaczyna się już od 12 995 zł netto.
Jeżeli jednak nie masz jeszcze restauracji i marzysz o własnym lokalu gastronomicznym to możemy Ci pomóc w otwarciu takiego lokalu. Otwarcie ŻarWOKa to inwestycja minimum 35 tys. zł netto - tyle kosztuje sprzęt niezbędny do otwarcia takiego biznesu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Każdy kto ma chęć rozwoju osobistego, rozwoju w ramach sieci i ma podstawy dobrej organizacji pracy, jest naszym potencjalnym kandydatem na franczyzobiorcę.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
New York Pizza Department S.A
Ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków
531 206 600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Jench – Prezes Zarządu
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma New York Pizza Department S.A (Ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego ŻarWOK oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zarwok.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!

Moda na sushi wśród Polaków nie przemija. Jak otworzyć własny sushi-bar we franczyzie?
Sieć Makarun stawia mocno na formaty z niską kwotą inwestycji.
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Cukrem i Solą otwiera nowy format. Oprócz food trucków i lokali stacjonarnych proponuje teraz franczyzobiorcom także wyspy handlowe.
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?

Diety pudełkowe cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Nie jest to jednak dzisiaj łatwy biznes do prowadzenia.
Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod względem sprzedaży.
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów franczyzowych i 10 własnych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.