ŻarWok
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Marzysz o własnej restauracji? Bądź jak Bruce Lee branży gastronomicznej! Wybierz współpracę z ŻarWOKiem w ramach franczyzy. To pierwszy taki koncept kulinarny w Polsce nastawiony na serwowanie dań kuchni chińsko-amerykańskiej! Wszystko czego potrzebujesz to jedynie ok. 13 tysięcy zł wkładu własnego (mając inną restaurację). W ramach opłaty wstępnej m. in. zapewnimy Ci receptury i pomożemy w wyborze lokalizacji. Dodatkową zaletą ŻarWOKa jest zoptymalizowany, niski food cost i łatwe do przyswojenia przepisy na dania, mała konkurencja, możliwość połączenia z inną restauracją (np. New York Pizza Department) i wiele wiele innych zalet.
Kto za tym stoi?
Twórcami konceptu ŻarWOKa są osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży gastronomicznej. Swoją pozycję na rynku wypracowali tworząc w zaledwie dekadę imponującą sieć pizzerii NYPD. Jak do tej pory, w miastach całej Polski, razem z partnerami franczyzowymi otworzyli ponad 40 restauracji! Warszawa, Kraków, Łódź, Gdańsk, Radom, Człuchów, Tarnów - to tylko niektóre przykłady dynamicznej ekspansji marki. Co ważne, lokale New York Pizza Department okazały się wyjątkowo odporne na kryzys. Podczas pandemii paradoksalnie zwiększyły sprzedaż, a pod szyldem NYPD zameldowały się kolejne lokale! Obecnie sieci ŻarWOK i NYPD tworzą dynamicznie rozwijającą się grupę Yummy Concepts. Zostańmy partnerami w biznesie! Przygotowaliśmy gotowe, elastyczne formaty współpracy. Ty decydujesz czy chcesz otworzyć klasyczny lokal ŻarWOKa, mobilną budkę ŻarWOK Portable lub połączyć go z istniejącym lokalem gastronomicznym. Zainteresowany współpracą? Już teraz zostaw nam swoje dane kontaktowe. Wyślemy Ci szczegółowe informacje wraz z katalogiem franczyzowym.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
13 podpisanych umów franczyzowych
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy gwarantujemy franczyzobiorcy wsparcie od A do Z. Czyli od wyboru lokalizacji, po dokumenty dla SANEPIDu, po szkolenia i codzienne prowadzenie restauracji.
Każdy partner otrzymuje materiały szkoleniowe, pełne wsparcie szkoleniowców i to aż 7 dni w tygodniu, wsparcie naszego działu prawnego, wsparcie działu marketingu, konkursy sieciowe, social media, jednym słowem dajemy całe „know-how”
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jeżeli masz już restaurację i chciałbyś rozwinąć jej działalność o koncept ŻarWOK, to inwestycja zaczyna się już od 12 995 zł netto.
Jeżeli jednak nie masz jeszcze restauracji i marzysz o własnym lokalu gastronomicznym to możemy Ci pomóc w otwarciu takiego lokalu. Otwarcie ŻarWOKa to inwestycja minimum 35 tys. zł netto - tyle kosztuje sprzęt niezbędny do otwarcia takiego biznesu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Każdy kto ma chęć rozwoju osobistego, rozwoju w ramach sieci i ma podstawy dobrej organizacji pracy, jest naszym potencjalnym kandydatem na franczyzobiorcę.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
New York Pizza Department S.A
Ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków
531 206 600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Jench – Prezes Zarządu
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma New York Pizza Department S.A (Ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego ŻarWok oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zarwok.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.