Kodano Optyk
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jedyny w Polsce system franczyzowy, dzięki któremu otworzysz swój własny salon optyczny dołączając tym samym do marki Kodano Optyk, drugiej największej sieci optycznej w Polsce.
Oferta skierowana zarówno do osób posiadających salon optyczny (rebranding/brak rebrandingu) i osób nie posiadających doświadczenia w tym kierunku.
Poprowadzimy Cię przez cały proces - od podpisania umowy najmu, dostosowania i otwarcia lokalu. Wyszkolimy, przekażemy doświadczenie i zadbamy z Tobą o sukces ekonomiczny Twojego salonu. Każdy franczyzobiorca będzie miał możliwość zamawiania towaru w preferencyjnych cenach, najniższych na rynku!
Możliwy jest także brak rebrandingu dla istniejących salonów optycznych, chcących wejść we współpracę handlową i dołączenie do grupy zakupowej. Warto zapoznać się z naszym cennikiem dla partnerów!
Wejdź w nową na rynku branżę franczyzową, która zyskała na COVID. Nie obawiaj się braku doświadczenia, pomoże Ci to jedynie szerzej spojrzeć na swój biznes.
JEDNOSTKI WŁASNE
74 (m.in.: w Galeria Krakowska, Galeria Katowicka, Westfield Arkadia Warszawa, Forum Gdańsk, Kaskada Szczecin, Magnolia Park Wrocław, Galeria Rzeszów, Manufaktura Łódź, Galeria Biała Białystok ).
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
31
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Podstawowe korzyści:
- pomożemy Ci skutecznie ocenić potencjał lokalizacji
- oszacujemy koszty, zaprojektujemy Twój salon, wyposażymy go i zatowarujemy w najlepszej cenie na rynku,
- wyszkolimy Ciebie i Twoją załogę, zwrócimy uwagę na najważniejsze aspekty prowadzenia salonu optycznego, na sprzedaż, na usługę badania wzroku,
- będziesz korzystać ze sprawdzonych rozwiązań fiskalnych i systemów IT
- zapewnimy wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży, specjalistów i najlepszych sprzedawców,
- brak wykształcenia kierunkowego nie jest problemem, ważne są twoje chęci, ważna jest twoja praca
- zapewniamy Ci min. 60% marży i efektywne promocje!
- brak opłat marketingowych, korzystasz zupełnie za darmo ze skali marki i jej popularności!
- gwarantujemy do 14 darmowych dni szkoleniowo - wdrożeniowych na naszych salonach oraz szkolenie dotyczącej rekrutacji pracowników;
- zapewniamy aktywną opiekę dwóch opiekunów : operacyjnego i marketingowego;
- zoorganizujemy dostawę i instalację sprzętu do badania wzroku oraz wszelkich artykułów potrzebnych do prowadzenia salonu;
- zapewnimy wsparcie w uzyskaniu leasingu;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Początkowa inwestycja ok. 80 tys. zł w zależności od rodzaju lokalizacji (metraż/ulica/galeria handlowa).
- brak opłaty wstępnej;
- opłata miesieczna 800 zł;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal min. 50 mkw;
- własna działalność gospodarcza;
- gotowość i czas do aktywnego administrowania swoją działalnością;
- podpisanie NDA i umowy franczyzowej/zakupowej;
- płatność miesięcznej opłaty operacyjnej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Kodano Optyk (ul. Samozwaniec 39, 31-711 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kodano Optyk oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie optyk.kodano.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
W sobotę, 8 czerwca 2024 roku, w malowniczo położonym hotelu Warszawianka nad Zegrzem, odbyła się uroczysta gala z okazji otwarcia 100. lokalu sieci Kodano Optyk.
Franczyza Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, otwierając drzwi do biznesu optycznego osobom z różnych środowisk zawodowych.
Kodano Optyk chce do końca roku podwoić liczbę salonów franczyzowych.
– Branża optyczna to jedna z niewielu, na które kryzysy popytowe czy podażowe nie wpływają w stopniu znaczącym – mówi Karol Kożusznik, dyrektor ds. ekspansji i rozwoju Kodano Optyk.
Michał Tarczyński prowadzi rodzinną aptekę, a obok niej franczyzowy sklep medyczny Zdrowie. Jak łączy te biznesy?
Vision Optyk chce w tym roku osiągnąć liczbę 100 salonów. Jak daleko ma do celu?
Marka Veni Vidi otwiera salony optyczne we franczyzie. Kto może poprowadzić taki biznes?
Coraz więcej osób nosi okulary, bo w dobie komputerów i smartfonów wzrok jest nadwyrężony. Dlatego też przybywa salonów optycznych, a skoro popyt nakręca sprzedaż, chętnych do wejścia w ten biznes nie brakuje.
Sieć Apteka Codzienna zapewnia, że obroty przyłączających się do niej aptek wzrastają co najmniej kilkukrotnie.
Katarzyna Graczyk przed pięcioma laty została pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Czy nie żałuje tej decyzji?
Izabela Wobszal próbowała swoich sił w różnych zawodach, aż wreszcie założyła własny salon optyczny. Jaka markę wybrała?
Katarzyna Graczyk była pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Z franczyzodawcą nie rozstała się do dziś. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży, żeby prowadzić salon optyczny?
Kodano Optyk otworzył pierwsze salony franczyzowe. Jeden z nich prowadzi Grzegorz Gładysz. Jak ocenia współpracę z franczyzodawcą?
Maria Wilczak najpierw pracowała w sklepie medycznym, a później została jego właścicielką. Czy prowadzenie takiej placówki jest trudne?
Maria Janiak porzuciła korporację i otworzyła firmę we franczyzie. Jaką markę wybrała?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.