Kodano Optyk

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jedyny w Polsce system franczyzowy, dzięki któremu otworzysz swój własny salon optyczny dołączając tym samym do marki Kodano Optyk, drugiej największej sieci optycznej w Polsce.
Oferta skierowana zarówno do osób posiadających salon optyczny (rebranding/brak rebrandingu) i osób nie posiadających doświadczenia w tym kierunku.
Poprowadzimy Cię przez cały proces - od podpisania umowy najmu, dostosowania i otwarcia lokalu. Wyszkolimy, przekażemy doświadczenie i zadbamy z Tobą o sukces ekonomiczny Twojego salonu. Każdy franczyzobiorca będzie miał możliwość zamawiania towaru w preferencyjnych cenach, najniższych na rynku!
Możliwy jest także brak rebrandingu dla istniejących salonów optycznych, chcących wejść we współpracę handlową i dołączenie do grupy zakupowej. Warto zapoznać się z naszym cennikiem dla partnerów!
Wejdź w nową na rynku branżę franczyzową, która zyskała na COVID. Nie obawiaj się braku doświadczenia, pomoże Ci to jedynie szerzej spojrzeć na swój biznes.
JEDNOSTKI WŁASNE
53 (m.in.: w Galeria Krakowska, Galeria Katowicka, Westfield Arkadia Warszawa, Forum Gdańsk, Kaskada Szczecin, Magnolia Park Wrocław, Galeria Rzeszów, Manufaktura Łódź, Galeria Biała Białystok )
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Podstawowe korzyści:
- pomożemy Ci skutecznie ocenić potencjał lokalizacji
- oszacujemy koszty, zaprojektujemy Twój salon, wyposażymy go i zatowarujemy w najlepszej cenie na rynku,
- wyszkolimy Ciebie i Twoją załogę, zwrócimy uwagę na najważniejsze aspekty prowadzenia salonu optycznego, na sprzedaż, na usługę badania wzroku,
- będziesz korzystać ze sprawdzonych rozwiązań fiskalnych i systemów IT
- zapewnimy wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży, specjalistów i najlepszych sprzedawców,
- brak wykształcenia kierunkowego nie jest problemem, ważne są twoje chęci, ważna jest twoja praca
- zapewniamy Ci min. 60% marży i efektywne promocje!
- brak opłat marketingowych, korzystasz zupełnie za darmo ze skali marki i jej popularności!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Całościowy koszt inwestycji: 80-250 tys. zł w zależności od rodzaju lokalizacji (metraż/ulica/galeria handlowa).
Opłata miesięczna operacyjna: 500 zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal min. 50 mkw;
- własna działalność gospodarcza;
- gotowość i czas do aktywnego administrowania swoją działalnością;
- podpisanie NDA i umowy franczyzowej/zakupowej;
- płatność miesięcznej opłaty operacyjnej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Kodano Optyk (ul. Samozwaniec 39, 31-711 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kodano Optyk oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie optyk.kodano.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W tym roku Kodano Optyk otworzył już cztery nowe salony. Jeśli utrzyma ubiegłoroczne tempo rozwoju, to sieć sporo urośnie.
Kodano Optyk zaczyna rozwój poprzez franczyzę. Jak otworzyć własny salon optyczny?
Kodano Optyk startuje z franczyzą, Zdrowa Krowa szuka franczyzobiorcy w Łodzi, a Muszkieterowie mają ciekawą propozycję biznesową dla swoich pracowników. Przegląd tygodnia 27 września-3 października.

Automaty vendingowe Pharmashop24 mogą stać w przeróżnych lokalizacjach. Marża na sprzedawanych w nich produktach jest bardzo wysoka.
Marka Natura & Zdrowie buduje sieć sklepów zielarskich i ekologicznych.
Salon optyczny to – wbrew pozorom – biznes dla każdego. Ile trzeba w niego zainwestować i jak szybko pojawią się zyski?
Sklep pod marką Medicanna Premium dobrze sprawdzi się zarówno w dużych miastach, jak i małych miasteczkach. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję?
Jeszcze w tym roku otworzy się dziesięć sklepów franczyzowych pod marką Coffee Shop Poland. Czy to opłacalny biznes?

Sklepy medyczne w czasie pandemii nie zamknęły się nawet na jeden dzień. Czy każdy może prowadzić taką działalność?
Natalia Grabińska i Filip Guzdek byli po dwudziestce, gdy otworzyli gabinet Naturhouse. Jak sobie radzą w biznesie?
Sprzedaż zdrowej żywności to pomysł na biznes marki Spichlerz Zdrowia. Współpracę z firmą można nawiązać na dwa sposoby.
Obecnie szukamy alternatywnych sposobów na zbudowanie odporności i dobre zdrowie. A gdyby połączyć dbanie o zdrowie z zarabianiem pieniędzy?
– Inwestycja w salon optyczny powinna zwrócić się w 12-15 miesięcy – mówi Aleksandra Pilaczyńska-Aleksander z sieci Dobre Oko.
W ostatnich miesiącach sprzedaż w automatach vendingowych Pharmashop24 wzrosła o 20-30 proc. Teraz marka wprowadza na rynek nowe lekomaty, które umożliwią nawet rozmowę z farmaceutą.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.