Kodano Optyk

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jedyny w Polsce system franczyzowy, dzięki któremu otworzysz swój własny salon optyczny dołączając tym samym do marki Kodano Optyk, drugiej największej sieci optycznej w Polsce.
Oferta skierowana zarówno do osób posiadających salon optyczny (rebranding/brak rebrandingu) i osób nie posiadających doświadczenia w tym kierunku.
Poprowadzimy Cię przez cały proces - od podpisania umowy najmu, dostosowania i otwarcia lokalu. Wyszkolimy, przekażemy doświadczenie i zadbamy z Tobą o sukces ekonomiczny Twojego salonu. Każdy franczyzobiorca będzie miał możliwość zamawiania towaru w preferencyjnych cenach, najniższych na rynku!
Możliwy jest także brak rebrandingu dla istniejących salonów optycznych, chcących wejść we współpracę handlową i dołączenie do grupy zakupowej. Warto zapoznać się z naszym cennikiem dla partnerów!
Wejdź w nową na rynku branżę franczyzową, która zyskała na COVID. Nie obawiaj się braku doświadczenia, pomoże Ci to jedynie szerzej spojrzeć na swój biznes.
JEDNOSTKI WŁASNE
65 (m.in.: w Galeria Krakowska, Galeria Katowicka, Westfield Arkadia Warszawa, Forum Gdańsk, Kaskada Szczecin, Magnolia Park Wrocław, Galeria Rzeszów, Manufaktura Łódź, Galeria Biała Białystok ).
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2 + kilka w trakcie uruchamiania
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Podstawowe korzyści:
- pomożemy Ci skutecznie ocenić potencjał lokalizacji
- oszacujemy koszty, zaprojektujemy Twój salon, wyposażymy go i zatowarujemy w najlepszej cenie na rynku,
- wyszkolimy Ciebie i Twoją załogę, zwrócimy uwagę na najważniejsze aspekty prowadzenia salonu optycznego, na sprzedaż, na usługę badania wzroku,
- będziesz korzystać ze sprawdzonych rozwiązań fiskalnych i systemów IT
- zapewnimy wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży, specjalistów i najlepszych sprzedawców,
- brak wykształcenia kierunkowego nie jest problemem, ważne są twoje chęci, ważna jest twoja praca
- zapewniamy Ci min. 60% marży i efektywne promocje!
- brak opłat marketingowych, korzystasz zupełnie za darmo ze skali marki i jej popularności!
- gwarantujemy do 14 darmowych dni szkoleniowo - wdrożeniowych na naszych salonach oraz szkolenie dotyczącej rekrutacji pracowników;
- zapewniamy aktywną opiekę dwóch opiekunów : operacyjnego i marketingowego;
- zoorganizujemy dostawę i instalację sprzętu do badania wzroku oraz wszelkich artykułów potrzebnych do prowadzenia salonu;
- zapewnimy wsparcie w uzyskaniu leasingu;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Początkowa inwestycja ok. 80 tys. zł w zależności od rodzaju lokalizacji (metraż/ulica/galeria handlowa).
- brak opłaty wstępnej;
- brak opłaty marketingowej;
- brak opłaty od obrotu;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal min. 50 mkw;
- własna działalność gospodarcza;
- gotowość i czas do aktywnego administrowania swoją działalnością;
- podpisanie NDA i umowy franczyzowej/zakupowej;
- płatność miesięcznej opłaty operacyjnej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Kodano Optyk (ul. Samozwaniec 39, 31-711 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kodano Optyk oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie optyk.kodano.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Branża optyczna to jedna z niewielu, na które kryzysy popytowe czy podażowe nie wpływają w stopniu znaczącym – mówi Karol Kożusznik, dyrektor ds. ekspansji i rozwoju Kodano Optyk.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Kodano Optyk otworzył pierwsze salony franczyzowe. Jeden z nich prowadzi Grzegorz Gładysz. Jak ocenia współpracę z franczyzodawcą?
Kodano Optyk gwarantuje franczyzobiorcom marżę na poziomie minimum 60 proc. W przypadku gdy takiej marży nie uda się osiągnąć - franczyzodawca refunduje różnicę.

Maria Wilczak najpierw pracowała w sklepie medycznym, a później została jego właścicielką. Czy prowadzenie takiej placówki jest trudne?
Maria Janiak porzuciła korporację i otworzyła firmę we franczyzie. Jaką markę wybrała?
W tym roku VisionOptyk otworzył już 12 nowych salonów. Ile trzeba zainwestować w biznes optyczny i jak długo czeka się na zwrot?
– To franczyza nie tylko dla osób z wykształceniem medycznym. Naszym franczyzobiorcą może zostać też dobry menedżer – mówi Arkadiusz Stępniewski z Salveo Medical Devices.
W tym roku Kodano Optyk otworzył już cztery nowe salony. Jeśli utrzyma ubiegłoroczne tempo rozwoju, to sieć sporo urośnie.

Automaty vendingowe Pharmashop24 mogą stać w przeróżnych lokalizacjach. Marża na sprzedawanych w nich produktach jest bardzo wysoka.
Kodano Optyk zaczyna rozwój poprzez franczyzę. Jak otworzyć własny salon optyczny?
Marka Natura & Zdrowie buduje sieć sklepów zielarskich i ekologicznych.
Salon optyczny to – wbrew pozorom – biznes dla każdego. Ile trzeba w niego zainwestować i jak szybko pojawią się zyski?
Sklep pod marką Medicanna Premium dobrze sprawdzi się zarówno w dużych miastach, jak i małych miasteczkach. Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję?
Jeszcze w tym roku otworzy się dziesięć sklepów franczyzowych pod marką Coffee Shop Poland. Czy to opłacalny biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.