Kodano Optyk

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jedyny w Polsce system franczyzowy, dzięki któremu otworzysz swój własny salon optyczny dołączając tym samym do marki Kodano Optyk, drugiej największej sieci optycznej w Polsce.
Oferta skierowana zarówno do osób posiadających salon optyczny (rebranding/brak rebrandingu) i osób nie posiadających doświadczenia w tym kierunku.
Poprowadzimy Cię przez cały proces - od podpisania umowy najmu, dostosowania i otwarcia lokalu. Wyszkolimy, przekażemy doświadczenie i zadbamy z Tobą o sukces ekonomiczny Twojego salonu. Każdy franczyzobiorca będzie miał możliwość zamawiania towaru w preferencyjnych cenach, najniższych na rynku!
Możliwy jest także brak rebrandingu dla istniejących salonów optycznych, chcących wejść we współpracę handlową i dołączenie do grupy zakupowej. Warto zapoznać się z naszym cennikiem dla partnerów!
Wejdź w nową na rynku branżę franczyzową, która zyskała na COVID. Nie obawiaj się braku doświadczenia, pomoże Ci to jedynie szerzej spojrzeć na swój biznes.
JEDNOSTKI WŁASNE
70 (m.in.: w Galeria Krakowska, Galeria Katowicka, Westfield Arkadia Warszawa, Forum Gdańsk, Kaskada Szczecin, Magnolia Park Wrocław, Galeria Rzeszów, Manufaktura Łódź, Galeria Biała Białystok ).
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9 + kilka w trakcie uruchamiania
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Podstawowe korzyści:
- pomożemy Ci skutecznie ocenić potencjał lokalizacji
- oszacujemy koszty, zaprojektujemy Twój salon, wyposażymy go i zatowarujemy w najlepszej cenie na rynku,
- wyszkolimy Ciebie i Twoją załogę, zwrócimy uwagę na najważniejsze aspekty prowadzenia salonu optycznego, na sprzedaż, na usługę badania wzroku,
- będziesz korzystać ze sprawdzonych rozwiązań fiskalnych i systemów IT
- zapewnimy wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży, specjalistów i najlepszych sprzedawców,
- brak wykształcenia kierunkowego nie jest problemem, ważne są twoje chęci, ważna jest twoja praca
- zapewniamy Ci min. 60% marży i efektywne promocje!
- brak opłat marketingowych, korzystasz zupełnie za darmo ze skali marki i jej popularności!
- gwarantujemy do 14 darmowych dni szkoleniowo - wdrożeniowych na naszych salonach oraz szkolenie dotyczącej rekrutacji pracowników;
- zapewniamy aktywną opiekę dwóch opiekunów : operacyjnego i marketingowego;
- zoorganizujemy dostawę i instalację sprzętu do badania wzroku oraz wszelkich artykułów potrzebnych do prowadzenia salonu;
- zapewnimy wsparcie w uzyskaniu leasingu;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Początkowa inwestycja ok. 80 tys. zł w zależności od rodzaju lokalizacji (metraż/ulica/galeria handlowa).
- brak opłaty wstępnej;
- opłata miesieczna 800 zł;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal min. 50 mkw;
- własna działalność gospodarcza;
- gotowość i czas do aktywnego administrowania swoją działalnością;
- podpisanie NDA i umowy franczyzowej/zakupowej;
- płatność miesięcznej opłaty operacyjnej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Kodano Optyk (ul. Samozwaniec 39, 31-711 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kodano Optyk oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie optyk.kodano.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Branża optyczna to jedna z niewielu, na które kryzysy popytowe czy podażowe nie wpływają w stopniu znaczącym – mówi Karol Kożusznik, dyrektor ds. ekspansji i rozwoju Kodano Optyk.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Kodano Optyk otworzył pierwsze salony franczyzowe. Jeden z nich prowadzi Grzegorz Gładysz. Jak ocenia współpracę z franczyzodawcą?
Kodano Optyk gwarantuje franczyzobiorcom marżę na poziomie minimum 60 proc. W przypadku gdy takiej marży nie uda się osiągnąć - franczyzodawca refunduje różnicę.

Katarzyna Graczyk przed pięcioma laty została pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Czy nie żałuje tej decyzji?
Izabela Wobszal próbowała swoich sił w różnych zawodach, aż wreszcie założyła własny salon optyczny. Jaka markę wybrała?
Katarzyna Graczyk była pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Z franczyzodawcą nie rozstała się do dziś. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży, żeby prowadzić salon optyczny?
Maria Wilczak najpierw pracowała w sklepie medycznym, a później została jego właścicielką. Czy prowadzenie takiej placówki jest trudne?
Maria Janiak porzuciła korporację i otworzyła firmę we franczyzie. Jaką markę wybrała?

W tym roku VisionOptyk otworzył już 12 nowych salonów. Ile trzeba zainwestować w biznes optyczny i jak długo czeka się na zwrot?
– To franczyza nie tylko dla osób z wykształceniem medycznym. Naszym franczyzobiorcą może zostać też dobry menedżer – mówi Arkadiusz Stępniewski z Salveo Medical Devices.
W tym roku Kodano Optyk otworzył już cztery nowe salony. Jeśli utrzyma ubiegłoroczne tempo rozwoju, to sieć sporo urośnie.
Automaty vendingowe Pharmashop24 mogą stać w przeróżnych lokalizacjach. Marża na sprzedawanych w nich produktach jest bardzo wysoka.
Kodano Optyk zaczyna rozwój poprzez franczyzę. Jak otworzyć własny salon optyczny?
Marka Natura & Zdrowie buduje sieć sklepów zielarskich i ekologicznych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.