The White Bear Coffee
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
the White Bear Coffee to franczyza oparta na sprawdzonym modelu biznesowym, stworzona z myślą o małych i średnich miastach – już od 30 tys. mieszkańców. Nasze kawiarnie to połączenie pięknych, designerskich wnętrz z doskonałą kawą z segmentu speciality. Ziarna wypalamy na miejscu, w białostockiej, rzemieślniczej palarni, a następnie zaparzamy na różne sposoby – w profesjonalnych ekspresach kolbowych oraz przelewowych. To przywiązanie do szczegółu i jakości wyróżnia nas na rynku, przez co nasze lokale cieszą się tak dużą popularnością.
Chcesz prowadzić najmodniejszą kawiarnię w swoim mieście? Zobacz, co oferują Miśki!
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
13
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach naszej współpracy możesz liczyć na cały pakiet korzyści, m.in.
- Projekt lokalu – obejmujący część budowlaną, stolarską oraz technologiczną. Zaplanujemy dla Ciebie wszystko – od zaplecza po najmniejsze detale wystroju wnętrza.
- Profesjonalne szkolenie – to 2 tygodnie intensywnego kursu baristycznego pod okiem najlepszych specjalistów w Polsce. Przez tydzień szkolimy właścicieli i załogę, a następnie pracujemy z nimi tydzień po otwarciu kawiarni.
- Wyposażenie i zaopatrzenie – zapewnimy Ci dostęp do najwyższej jakości sprzętów – ekspresów, młynków, akcesoriów oraz stylowej zastawy. U nas zaopatrzysz się także w świeżo palone ziarna, sprowadzane na potrzeby sieci z renomowanych plantacji.
- Zaplecze marketingowe i promocyjne – obejmujące materiały reklamowe, bazę zdjęć, udział w dynamicznych działaniach marketingowych sieci, a także możliwość prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych i tradycyjnych – na Facebooku, Instagramie, w prasie lokalnej i branżowej.
- Wsparcie na każdym etapie inwestycji – działamy na zasadach partnerskich, dlatego służymy pomocą, radą oraz bogatym doświadczeniem w tym biznesie – i to wszystko przez cały okres współpracy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Ostateczna kwota inwestycji zawsze jest kwestią indywidualną, zależną m.in. od stanu i wielkości lokalu. Szacunkowe kwoty obejmują:
- Licencja – 15 tys. zł;
- Miesięczna opłata franczyzowa – 2,5 tys. zł;
- Szkolenia – 15 tys. zł;
- Inwestycja – ok. 100 tys. zł + koszt remontu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Warunki przystąpienia:
- Powierzchnia lokalu od 60 m2
- Akceptacja lokalizacji
- Podpisanie umowy
- Zaplecze finansowe
- Zaangażowanie
Co zyskam?
Prowadzenie własnej kawiarni pod szyldem Miśków to szereg korzyści:
- Nie musisz posiadać wiedzy baristycznej ani mieć doświadczenia w prowadzeniu lokalu gastronomicznego. Wszystkiego nauczymy Cię od podstaw.
- Nad jakością Twojej oferty czuwa cały sztab ludzi, który zajmuje się opracowywaniem menu. Dzięki temu możesz zaskakiwać swoich gości nowościami i wyróżnić się na tle konkurencji.
- Nie zatrudniasz osoby od marketingu – reklamę i komunikację powierzasz specjalistom, których zadaniem jest przyciągnięcie ludzi do Twojego lokalu.
- Masz ciągłe wsparcie – Twój sukces jest sukcesem całej sieci, dlatego zawsze możesz na nas liczyć.
- Zwrot z inwestycji odnotowujesz już po roku!
- Działasz na sprawdzonym modelu franczyzowym, co minimalizuje ryzyko biznesowe.
- Jesteś eko! Nasze opakowania na wynos są w 100% biodegradowalne, a więc przyjazne dla środowiska.
Brzmi dobrze? Umów się na rozmowę i poznaj więcej szczegółów!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
WBC Olechno Zalewski Kaliciński Spółka Jawna
ul. Sienkiewicza 6 lok. 4u 15-092 Białystok
531 161 477
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Kaliciński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma WBC Olechno Zalewski Kaliciński Spółka Jawna (ul. Sienkiewicza 6 lok. 4u 15-092 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego The White Bear Coffee oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Własna kawiarnia to marzenie wielu osób. Jak ją otworzyć we franczyzie? Licencję na kawiarnię lub cukiernię udostępnia dużo konceptów.
Podsumowania, plany i nowe otwarcia – w nowym roku franczyzobiorcy nie próżnują. Przegląd tygodnia 8-13 stycznia.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
– Poszerzyliśmy ofertę o trzy nowe formaty, charakteryzujące się niższą kwotą inwestycji i większą elastycznością w doborze lokalizacji – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel the White Bear Coffee.
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować?
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.