Dr Konopny

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zostań właścicielem rozpoznawalnej marki z sektora konopnego i sam sprzedawaj dalej nasz pomysł w innych lokalizacjach
Oferujemy możliwość przejęcia prężnie działającej marki DR Konopny – ugruntowanego lidera na rynku produktów konopnych oraz produktów vape. Firma funkcjonuje z sukcesem od 5 lat, generując przychód na poziomie 5,2 mln zł od czerwca 2020 roku. To unikalna okazja do nabycia gotowego biznesu z pełnym zapleczem operacyjnym, marką o silnej pozycji oraz modelem franczyzowym z potencjałem ekspansji.
Dlaczego warto zainwestować w DR Konopny?
- Gotowy model biznesowy: Działająca firma z doświadczeniem na rynku, stabilnymi przychodami i niskimi kosztami operacyjnymi.
- Rozpoznawalna marka: Zastrzeżone logo, ugruntowana pozycja w branży i lojalna baza klientów.
- Wielokanałowy system sprzedaży: Dochody generowane z kilku źródeł – sklep stacjonarny, e-commerce (własny sklep internetowy, Allegro, Empik Marketplace), sprzedaż B2B i franczyza.
- Gotowa do skalowania franczyza: Opracowany model franczyzowy z trzema działającymi lokalizacjami i możliwością rozwoju kolejnych punktów.
Co wchodzi w skład oferty?
-
Sklep stacjonarny (Koszalin)
-
Pełne wyposażenie: regały, witryny, system alarmowy, monitoring, reklamy zewnętrzne.
-
Towar o wartości około 180 000 zł.
-
Możliwość przeniesienia siedziby firmy do dowolnego miasta lub kontynuacji w aktualnej lokalizacji.
-
Sklep internetowy
-
Profesjonalna platforma z integracjami: Allegro, Empik Marketplace, InPost, DPD, PayU.
-
Automatyczne fakturowanie, system B2B, wykonane pozycjonowanie SEO.
-
-
Prawa do marki
-
Zastrzeżone logo i materiały promocyjne.
-
Know-how i kontakty biznesowe.
-
-
Media Społecznościowe i E-commerce
-
Dostęp do fanpage’y, wizytówki Google i bazy klientów.
-
-
Model franczyzowy
-
Gotowy system franczyzowy z umowami i dokumentacją.
-
3 istniejące sklepy franczyzowe.
-
Dane finansowe
-
Przychód: 5,2 mln zł od czerwca 2020 roku.
-
Niskie koszty stałe: Wystarczy lokal 60 m² i 1 zaufany pracownik.
Wsparcie dla nowego właściciela
-
Kompleksowe wdrożenie w procesy operacyjne.
-
Przekazanie know-how, kontaktów biznesowych i dokumentacji.
Dlaczego rynek konopny oraz vape ?
Rynek produktów konopnych oraz vape w Polsce i na świecie dynamicznie rośnie. Coraz większa świadomość konsumentów i zmiany legislacyjne sprzyjają rozwojowi tej branży. DR Konopny ma już solidną pozycję i rozpoznawalność, co ułatwia dalszą ekspansję.
Warunki transakcji
-
Przejęcie na podstawie umowy przygotowanej przez prawnika.
-
Pełna transparentność i wsparcie na każdym etapie transakcji.

JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Personalizowany marketing, w tym ulotki, plakaty, karty stałego klienta, programy lojalnościowe, dedykowany funpage
- Prawo do używania firmy i znaku towarowego
- Nieograniczone wsparcie podczas realizacji zadań
- Stawiamy wyłącznie na sprawdzonych producentów, oferując dostęp do najwyższej klasy produktów
- Kompleksowe szkolenia z towaru, technik sprzedaży i obsługi systemów sprzedażowych
- Pomoc w transporcie, montażu oraz przygotowaniu wyspy handlowej
- Oferujemy wsparcie w aranżacji lokalu oraz umiejscowieniu produktów zgodnie z priorytetami potrzeb
- Pomagamy w analizie rynku lokalnego i opracowaniu strategii sukcesu w danym mieście
- Umiejętnie przeprowadzimy rozmowe z galeriami handlowymi i wynegocjujemy jak najbardziej atrakcyjny czynsz oraz lokalizacje stoiska
- Nie narzucamy procentu od obrotu, ani opłaty wstępnej zarabiając wyłącznie na ilości sprzedawanego towaru
- Brak wymogów jeśli chodzi o ilość zamawianego towaru w skali miesiąca - zamawiacie tyle ile potrzeba w danym momencie
- Dzielimy się naszym doświadczeniem, wiedzą i kreatywnością, tworząc razem silną i rozpoznawalną markę
- Zapewniamy elastyczność w kształtowaniu swojego biznesu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Finalna kwota inwestycji jest uwarunkowana lokalizacją, wielkością lokalu, bądź wyborem konkretnej galerii handlowej.
- brak opłaty licencyjnej
- zatowarowanie: od 50 tysięcy zł
- koszt aranżacji lokalu/wyspy handlowej
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybór lokalizacji
- posiadanie kapitału inwestycyjnego
- egzekwowanie jakości produktu i poziomu obsługi klienta
- brak prowizji od miesięcznego obrotu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DR Konopny Brayan Żuwalski
ul. Połtawska 4/1 , 75-072 Koszalin
531 717 100
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Brayan Żuwalski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma DR Konopny Brayan Żuwalski (ul. Połtawska 4/1 , 75-072 Koszalin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dr Konopny oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie drkonopny.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Masz na inwestycję 50, 150, a może 200 tys. zł? Zobacz, jaki biznes możesz za to otworzyć.
Daniel Piotrowski niedawno otworzył stoisko pod szyldem Dr Konopny. Jak mu idzie biznes?
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Jakub Andruszkiewicz prowadzi trzy punkty pod szyldem Dr Konopny. Jak idzie mu biznes?

Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.
– Zaczynaliśmy od kilku małych sklepów w okolicach Tarnogrodu – mówią Jan i Patryk Łebko, ojciec i syn, którzy wspólnie prowadzą rodzinny biznes w modelu Powered by Kramp.
– Mali gracze bez wsparcia znikają z rynku – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.

Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.
Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.