In.Time

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zainwestuj w zdrowy biznes! In.Time to dynamicznie rozwijająca się sieć studiów treningu personalnego EMS (Electric Muscle Stimulation) – nowoczesnej, zyskującej coraz większą popularność metody treningowej, wykorzystującej technologię elektrostymulacji mięśni. Dzięki połączeniu przemyślanego napięcia mięśniowego i bodźca w postaci bezpiecznego impulsu o niskiej częstotliwości trening EMS aktywuje 90% aparatu mięśniowego całego ciała. W efekcie jest to bardzo skuteczny trening, który wymaga tylko jednej, 20-minutowej sesji w tygodniu.
Będąc świadomymi wielkiego wpływu aktywności i wysiłku fizycznego na samopoczucie, stworzyliśmy miejsce, w którym oprócz kompetentnego podejścia do treningu, chcemy zarazić każdego zdrowym stylem życia i umiejętnością cieszenia się ruchem. Wizja, profesjonalizm oraz ciężka praca pozwoliły nam rozwinąć sieć studiów treningu personalnego, cieszących się wyjątkową popularnością. Nowoczesny design, wysoka jakość usług i dbałość o każdy szczegół sprawiają, że nasze studia to idealna odpowiedź na trendy w branży sportowej.
Dlaczego warto nam zaufać?
- Najwyższa jakość usług - profesjonalizm, indywidualne podejście i jakość świadczonych usług to elementy, na które zwracamy szczególną uwagę. Wieloletnie doświadczenie z zakresu treningu EMS pozwala nam zrozumieć potrzeby i dopasować trening do każdego klienta.
- Innowacyjność i rozwój - trening EMS to innowacyjna metoda treningowa, stanowiąca alternatywę dla zajęć typu fitness, z której może skorzystać każdy, bez względu na wiek, czy kondycję fizyczną.
- Nowoczesne studio - wysoki standard, dbałość o każdy detal i najwyższej jakości sprzęt treningowy. Studio In.Time to wyjątkowe miejsce, w którym każdy klient czuje się komfortowo,
- Zadowolenie klientów - efektywność naszych treningów została potwierdzona przez wielu klientów od lat uczęszczających do naszych studiów. Wykwalifikowana kadra trenerska, przyjazna atmosfera i wypracowane standardy obsługi pozwalają nam na budowanie długofalowych relacji z klientami i zdobywanie ich zaufania.
Polska należy do grupy rynków, na których wciąż brakuje dobrze rozwiniętych sieci franczyzowych studiów treningowych EMS. Mimo braku jednej dużej marki, istnieje kilka sieci o dużym potencjale rozwojowym, mogącym stanowić za kila lat silnie rozwiniętą sieć klubów fitness. Należy do nich sieć In.Time.
Wieloletnie doświadczenie oraz wiedza związana z budową i zarządzaniem siecią In.Time, pozwoliły nam stworzyć atrakcyjny, elastyczny model franczyzowy, w ramach którego oferujemy kompleksowe wsparcie i pełne zaangażowanie zarówno na etapie przygotowania jak i funkcjonowania oraz rozwoju studia. Skorzystaj z naszego sprawdzonego modelu biznesowego i dowiedz się co zyskasz dołączając do nas.
JEDNOSTKI WŁASNE
- Kraków
- ul. Karola Bunscha 8
- ul. Kazimierza Wielkiego 82A
- ul. Królowej Jadwigi 120
- ul. Janusza Meissnera 32
- ul. Dobrego Pasterza 120
- Warszawa
- ul. Postępu 27, Mokotów
- ul. Karolkowa 28, Wola
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Wrocław
- ul. Tęczowa 29A
- ul. Rychtalska 20
- ul. Nyska 50
- Skawina
- ul. Korabnicka 34
- Tarnów
- ul. Garbarska 31B
- Wieliczka
- ul. Piłsudskiego 45C
- Bolechowice
- ul. Zielona 1B lok. 3
- Niepołomnice
- ul. Młyńska 3A
- Myślenice
- ul. Piłsudskiego 43
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wiedza i doświadczenie - zyskujesz w pełni sprawdzoną koncepcję prowadzenia i działalności studio. Przekazujemy Ci wiedzę, narzędzia oraz dobre praktyki, pozwalające zadbać o każdy aspekt działalności - od tajników treningu EMS, po najlepsze strategie sprzedażowe.
- Rozpoznawalność - funkcjonujesz pod znaną, dobrze kojarzoną przez klientów marką, której wizerunek budujemy w sposób profesjonalny i świadomy. Wspólnie tworzymy dopasowaną do lokalnego otoczenia strategię marketingową, która sprawi, że od pierwszych dni studio może się rozwijać.
- Kompleksowe wsparcie - korzystasz z kompletnej wiedzy operacyjnej o zarządzaniu profesjonalnym studio In.Time na każdej płaszczyźnie działalności. Oferujemy kompleksowe wsparcie i pełne zaangażowanie zarówno na etapie przygotowania jak i funkcjonowania oraz rozwoju studia. Możesz liczyć na nasza pomoc w zakresie przygotowania studia, szkolenia personelu, działań marketingowych, formalności prawnych i wielu innych.
- Atrakcyjne warunki handlowe - działasz w oparciu o indywidualnie przygotowaną strategię i warunki dostosowane do Twoich potrzeb i celów. Wspólnie dobieramy najkorzystniejszy wariant współpracy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota: 100 000 – 130 000 zł (1 stanowisko) / 230 000 – 250 000 zł (2 stanowiska)
Opłata wstępna: 10 000 zł
Opłata bieżąca: 6,4% sprzedaży
Opłata marketingowa: 1,5% sprzedaży
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Zaangażowanie
- Chęć rozwoju i gotowości do wdrażania innowacyjnych rozwiązań
- Współpraca i dbałość o standardy
- Aktywne prowadzenie biznesu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Studio IN.TIME sp. z o.o.
Janusza Meissnera 32, 31-457 Kraków
780 560 537
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kacper Orłowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Studio IN.TIME sp. z o.o. (Janusza Meissnera 32, 31-457 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego In.Time oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie intime.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zastój w branży fitness to już prehistoria. Teraz sektor przeżywa prawdziwy boom. W jakie koncepty warto zainwestować?
– W ubiegłym roku udało nam się podwoić liczbę placówek, a w tym otwarte zostały już kolejne dwa studia – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy w In.Time.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.

– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów spa i masażu balijskiego w Europie – takie ambitne plany mają Piotr Buchalski i dr Martyna Buchalska, właściciele sieci Orient Massage & Thai Organic.
Trening wykorzystujący elektrostymulację mięśni w Polsce dopiero się rozkręca. Jak zainwestować w klub oferujący taką usługę?
Na 15 franczyzobiorców Gentlemen Barber Shop tylko dwóch jest barberami. Jak więc otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Placówki zapewniające wysoką jakość usług i mające odpowiednio ułożone procesy zarządcze czy marketingowe zawsze odnajdą się na rynku – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy.
SensualSpa ma kilkanaście salonów partnerskich w Wielkiej Brytanii, ale korzenie marki są polskie. I w Polsce chce się teraz rozwijać.

Salon Jasmine Oriental Massage & Spa ruszył w czasie pandemii i szybko znalazł wielu zwolenników. Jak dzisiaj rozwija się firma?
O rozwoju Thai Organic i Orient Massage salonów spa i masażu opowiada dr Martyna Buchalska, członkini zarządu sieci oraz autorka linii pro’kosmetyków przeznaczonych do masażu.
Sieć klubów Xtreme Fitness Gyms obniżyła opłaty franczyzowe. Dlaczego firma zdecydowała się na taki krok?
Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.
Franczyzobiorca Mistrzów Tattoo już po drugim miesiącu działalności zaczął zarabiać. Jak dzisiaj idzie mu biznes?
Gabinetów Studia Figura jest już w Polsce ponad 420. Zaczyna powoli brakować wolnych lokalizacji na kolejne placówki, dlatego franczyzodawca planuje podnieść wysokość opłaty wstępnej.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Balijski masaż, ręcznie robiona biżuteria, a może decluttering – Polacy nie oszczędzają na wygodzie. Na jakich produktach i usługach premium można dzisiaj zarobić?
Sprawdzamy, jakie koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes sprawdzi się najprawdopodobniej w 2024 roku.
Restuaracja marki Subway, pączkownia, sklep z fajerwerkami, agencja ochroniarska – opisujemy jak z sukcesem prowadzić te biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.